01-01-2024, 00:00#5Eerst een fles rood toen een fles rosé en als afsluiter een Westmalle dubbel om vervolgens te
01-01-2024, 00:00#14The glenlivet 12. Hij is toch eigenlijk best saai in vergelijking met anderen. Maar nog steeds donders lekker.
01-01-2024, 00:00#16 speeseend zei: Zelden een lekkerder bier gedronken dan Westmalle Triple. Klik om te vergroten... QFT! Geniaal goed bier is dat!
01-01-2024, 00:00#19Een vanillejenever, en daarvoor een perenjenever (bij Pol in het Gentse Dreupelkot)