#1
Dat beetje alcohol maakt de smaak wel 'af' voor me, terwijl je er niet van onder invloed raakt. Ik drink er namelijk echt geen 10 binnen een uur. En zelfs dan...Warsteiner "alkoholfrei" zit 0.5< in, proefte meteen dat er alcohol in zat.
Dat beetje alcohol maakt het bier volgens de Nederlandse wet slechts alcoholarm en niet alcoholvrij. In Duitsland mag het wel alkoholfrei genoemd worden.
