#1
My bad!
Maakt niet hoor, maar viel op dat er ineens 3 posts over koffie en thee waren.Haha sorry, daar heb je een punt. Dan houd ik het voor hier bij m'n biertje.
Mochten jullie behoefte hebben om ook non alcoholische drankjes te delen, voel je vrij om anders een apart topic in het onzin subforum aan te maken.

