#1
een flesje met 2c-b
happy newyear!
happy newyear!
DrippTone zei:Ik heb gezondigd, mocht niet meer drinken. En dan nu toch gister avond een Dommelsch genuttigd met vrienden, 1tje maar toch. En dit na 3 maanden droog staan.![]()
Flameon zei:DrippTone zei:Ik heb gezondigd, mocht niet meer drinken. En dan nu toch gister avond een Dommelsch genuttigd met vrienden, 1tje maar toch. En dit na 3 maanden droog staan.![]()
Waarom mocht je niet meer drinken dan?
Ik heb net ook een paar lekkere koude biertjes op!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."