#1
Rood wijntje erg vroeg vandaag maar goed, het is dan ook weekend. Vanavond bij mijn broer langs wat speciale biertjes drinken en superhelden van de lama's kijken 


JD met 7up is echt belachelijk lekker, andere whiskeys drink ik ook liever met cola ...Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.

devachiah zei:JD met 7up is echt belachelijk lekker, andere whiskeys drink ik ook liever met cola ...Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.


DrippTone zei:Single malt scotch whisky, 12 jaar oude Arran malt. Hmmmmmmm![]()
Milos zei:chocomelk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."