#1
Lekker die straffen leer je goed om iets niet meer te doen
Nee hoor eindelijk goed mensen aanpakken die onder invloed rijdenmr chip ... sorry maar dat is randdebiel niveau , jou reactie . chipmalfunction ??
De regelgeving mbt thc en rijden is echt belachelijk.Nee hoor eindelijk goed mensen aanpakken die onder invloed rijden
Ik zeg ook niet dat de wet linea recta moet aangepast worden. Betere test methodes en..Zei dat jochie van 14 vast ook voor die de hemel in gereden werd🤪
Ik snap dat het onrechtvaardig voelt, maar zo lang er geen betere test methodes zijn en onderzoek uitwijst dat deze grenswaarden de risico’s op ongelukken beperken, is het toch gewoon rete onverstandig de wet aan te passen omdat een paar stoners denken datze zo geweldig kunnen rijden.
Meer onderzoek!Literatuuronderzoek van vorig jaar.
Ook hier staat dat meer onderzoek nodig is naar de effecten bij regelmatig gebruik en ik heb dat ook nog niet gevonden. Maar in general is er dus een heel duidelijk verband tussen risico op ongelukken na canabisgebruik.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.Scheelt dat even dat het werkelijkwaar niemand iets boeit of jij het met de wvw eens bent.
Dat het in je bloed zit betekent dus niet direct dat je onder invloed bent met restwaarden.Je bent al dan niet onder invloed van een stof,
Dat ontken ik ook nergens. Maar ik betwist of het terecht is. Zoals al 100x toegelicht in dit topic.Dat is verboden als je over grenswaarden heen gaat.
Pertinent onjuist zie de link van @ljuv hierboven.De testwijze is uitvoerig onderzocht en c'est ca.
Ik rij nooit direct na het blowen en ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt dus dat is niet bewezen.Ook al denk jij, dat je nog goed kunt rijden, dit is domweg bewezen dat dit niet zo is.
Verschrikkelijk triest voor jou maar wederom gaat het over alcohol en dat is niet waar dit topic over gaat.Die dronken arts, die mij het ziekenhuis in Reed, dacht ook dat hij nog goed kon rijden.
Met als gevolg, dat als er nog een keer iemand onder invloed mij of de mijnen aanrijdt, een heel zware pijp gaat roken, dat kan ik garanderen!
Merci, ik ga het lezen!!Literatuuronderzoek van vorig jaar.
Ook hier staat dat meer onderzoek nodig is naar de effecten bij regelmatig gebruik en ik heb dat ook nog niet gevonden. Maar in general is er dus een heel duidelijk verband tussen risico op ongelukken na canabisgebruik.
Dit topic gaat over thc en speekseltesten dus er zijn betere plekken om alcohol verhalen te delen.Ik heb het over rijden onder invloed.
Niet alleen over alcohol!
Trouwens, maakt het middel in casu echt iets uit? M.i. niet.
Ja de geciteerde onderzoeken zijn interessanter hoor, deelde deze vooral zodat je er wat makkelijker op kan doorzoekenMerci, ik ga het lezen!!
Dit topic gaat over thc en speekseltesten dus er zijn betere plekken om alcohol verhalen te delen.
Rijden onder invloed is altijd fout.
En als mijn tante wielen had dan was ze een busAls jij niet geblowd hebt of lang genoeg gewacht hebt, hoef jij je ook niet druk te maken over speekseltesten en restwaarden.
Ik heb het over rijden onder invloed.
Niet alleen over alcohol!
Trouwens, maakt het middel in casu echt iets uit? M.i. niet.
Jij wilt dus rijden terwijl je restwaarden in je bloed hebt.
Jij hebt nog nooit een ongeluk gehad.
Dat is vlgs jou het bewijs, dat jij dus met restwaarden in je bloed kunt rijden.
Dat is kort door de bocht en pertinent onjuist .
Zijn de restwaarden te hoog, dan ben je domweg een gevaar in het verkeer.
Daar is onderzoek over gedaan en adhv dat onderzoek zijn de hoogten van de restwaarden bepaald. Niet op eigen ervaringen! Zou een grote chaos worden....
Ik ging meestal op de fiets, en soms idd lopende naar de dichtbij gelegen kroeg.Maar @De Zandman : je hebt een behoorlijk alcohol verleden. Drinkend vanuit de kroeg. Ging jij daar lopend of fietsend naar toe?
Respect namelijk dat je niet dronken achter je stuur kroop (of zit ik ernaast?)
Appels met peren vergelijken is dit.Ik heb het over rijden onder invloed.
Niet alleen over alcohol!
Klopt, als bewezen wordt dat dit geen extra risico met zich meebrengt. Goed onderzoek op dit gebied is er (nog) niet.Jij wilt dus rijden terwijl je restwaarden in je bloed hebt.
Waar haal je dat vandaan?Dat is vlgs jou het bewijs, dat jij dus met restwaarden in je bloed kunt rijden.
Bron?Zijn de restwaarden te hoog, dan ben je domweg een gevaar in het verkeer.
Bron?Daar is onderzoek over gedaan en adhv dat onderzoek zijn de hoogten van de restwaarden bepaald. Niet op eigen ervaringen! Zou een grote chaos worden...
Das geen onzin. Een rijverbod geldt alleen binnen het land waar deze is opgelegd. Niet in het buitenland. Ook kunnen landen niet zien of een rijbewijs is ingevorderd in een ander land. Zolang het rijbewijs getoond kan worden is er niks aan de hand.Lol wat een onzin politie zeker in Duitsland of België kan zie of die is ingevorderd
Maakt niet uit waar je woont normaliter krijg je een dagvaarding in huis soms zelfs eventueel via beveiligde email Zivver
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."