Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had ze er wel uitgesprint hoor..
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja in amerika,canada en zelfs oosterse landen in europa hang je zwaar voor een paar gram .....
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee :grin:
heb k lekker geluk mee , zie er niet uit alsof ik wiet gebruik duss :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De brug ownt gewoon in M'tricht ^^ Kan best zijn dak jullie al eens ben tegengekomen, maar meestal blijf ik toch niet lang, maja ^^
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdje geleden op een party gepakt toen ik een nak speed wilde nemen. Gelukkig had ik niet veel bij me (ben niet zo'n die hard in speed) en werd ik dus gematst door de security, m'n speed werd helaas wél ingenomen (halve gram) :)
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog nooit gepakt gelukkig :)
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freezing zei:
Een keer zaten we onder de brug in mtricht en toen regende het heel hard, dus wij joints roken etc. komt de politie op de boot aan.
zij: en heren, een jointje aant roken?
wij: eh..ja..
zij: dat mag eigenlijk niet in het openbaar he?
wij: ow dat wisten we niet ( haha heel heilig )
zij: nou rook hem maar op maar laat ik het niet nog eens zien!

Whaha wij hadde zoooon geluk.
Klik om te vergroten...


Ik ik loop in maastricht naar huis met een halfvol blikje loozer-bier (je weet wel die van de Aldi) omdat een vriend van me in slaap gevallen was en ik tegen een muur aan het praten was.
De hele weg naar huis doe ik het blikje zo af en toe in mjn zak omdat ik het geen gezicht vind.
Op de hoek van de straat passeert een politiewagen.....
Ik wordt afgesneden en mag een boete betalen......50 euro's!!!
Wat een verschillende maten.....(naaiers)


Met andere drugs gelukkig nooit gepakt....
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#8
een paar jaar geleden door men moeder me weed gene stress hoor want zij heeft daar blijkbaar geen probleem mee heb ik toen ontdekt moest wel plechtig beloven om nooit andere drugs te gebruike... :flushed: :)
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een salviatrip die we buiten in een natuuromgeving hadden gepland.
Heerlijk rustig.

We hadden nog flink wat weed en lachgaspatronen bij ons, om de avond compleet te maken.

Na een paar balonnen en wat weed, was het tijd voor de salvia.
We rookten de salvia via een bong...we hadden echt vanalles bij ons hahaha.
Net toen we weer terug op aarde waren stonden er een paar agenten naast ons...Agent: "wat is dat?"
"das een bong"
"zijn jullie wiet aan het roken"
"JAAAAAAAA :mrgreen: (nog helemaal gelukkig)"
"Wat zit er in die patronen?"
"uhhhh...geen idee die zijn niet van ons :smoke: "
"hebben jullie nog wat bij je?"
"Nee! we hebben alles opgemaakt (met een lach :mrgreen: )"

Achteraf blij dat we weer redelijk terug op aarde waren.
Wel hielden we er een boete aan over (was onbevoegd terrein).
T
TonySopranoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben één keer in Londen op een houdeparty gepakt door de security. Ik stond coke te snuiven op de wc, en de security stond boven de schotten mee te kijken. Ik werd hardhandig meegenomen naar een kamer, waar ik moest wachten. Gelukkig had ik alles opgesnoven en de rest doorgespoeld. Toen de mensen van de beveiliging tegen mij begonnen te praten deed ik alsof ik een domme nederlander was en geen woord engels sprak. Na een uur daar te hebben gezeten (er kwamen steeds meer mensen die opgepakt waren), mocht ik gaan.....gelukkig geen politie!
Ook heb ik één keer op de Kaap in R'dam een vreemd incident meegemaakt. Ik ging naar mijn vast adresje, waar je de sos door een klein luikje in de deur kreeg. Toen ik aankwam zag ik zo'n zwaar bewapend team naar binnen gaan. Ik maakte dat ik wegkwam en de volgende dag las ik in de krant dat ze een drugspand hadden opgerold met kilo's coke en wapens (zelfs een vlammenwerper!). Jammer want het was een goed adresje....de helft van R'dam kwam daar....het was echt een komen en gaan van jongeren (en ouderen). Soms zag ik terwijl ik daar was (hooguit 5 minuten) zo'n 25 man hun waar halen!
Gekke wereld was dat.....is alweer 7 jaar geleden....
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al 2 pakkeren erbij:

Mn moeder hield grote schoonmaak op mn kamer en kwam zo mn verborgen paddokweek en drugsgebruik (paddo's, salvia, wiet) te weten.
Gelukkig bleef de kluis dicht.

Qbase 2006...gepakt met veelteveel bij me...verspreid over 2 zakjes, gelukkig hield de security 1 zakje achter bij overdraging aan de politie, waardoor het om maar 5 pillen ging.
Daarna zouden we eigenlijk eruit gegooid worden, maar de agente die ons moest overdragen aan de politie die ons er weer uit zou gooien, was om te praten!
Ze liep zelf met ons richting de uitgang om "ons er zelf uit te zetten", en eenmaal daar zei ze dat we ons maar snel onder het publiek moesten mengen :hearteyes:

Gister daar de brief van binnen, Deutsche Polizei houd het bij een waarschuwing. pff!
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het raar dat er zoveel staat over wiet in nederland... Ik heb nog nooit problemen gehad met wiet roken in Nederland, ook niet waar de politie bij was, gewoon lekker in het vondelpark blowen en de politie loopt gewoon voorbij, niets aan de hand. Alleen op mercatorplein mag het niet meer en daar staan nu borden dat het niet mag.

Ben wel 1 keer aangesproken toen ik alcohol dronk op plek waar dat niet mocht, maar normaal staat er aangegeven waar je alcohol mag drinken en waar niet en daar stond echt geen bord, dus wij nietsvermoedend gewoon biertje drinken op bankje. De politie sprak ons aan, maar ik was de enige die uit amsterdam kwam en reageerde heel onschuldig (wist het namelijk écht niet), heb hem gevraagd of het verderop wel mocht en dat was geen probleem, dus toen zijn we even 10 meter verplaatst naar een ander pleintje.

Harddrugs gebruik ik alleen binnen en die 3 keer per jaar dat ik met drugs over straat ga (als ik bv net gekocht heb) zorg ik gewoon dat ik me keurig aan alle regels houd (stoppen voor rood, fietsen met licht, etc.) zodat ze geen reden hebben om me aan te spreken. Heb geen zin in gezeik met de politie.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zat een x op een openbare plek(strand aan de rijn normaal veel mensen toen niemand anders)met een paar vrienden t blowen komt de juut. Dat het niet mocht enz enz(was toen 14) wij knetterstoned lachte hem gewoon uit en toen is ie vanzelf weggegaan :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
wahaah...man man man dan heb je wel echt veel pech! Had de uitdrukking op je ma's gezicht wel willen zien :openmouth: :angry:

:P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
in parijs eens gestekt geweest, da was minder

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3148
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore feest, Beursgebouw Eindhoven, 25 juni 2005

Waren net 2,5 uur binnen ofzo en ik had 2gr. speed bij me. Verder in die 2 uur iets van 3 of 4 snelle cola's gemaakt zonder problemen maar ja, dan moet je natuurlijk ook een keer naar de plee. Dus ik naar de plee; komen er toevallig 4 van die security gasten binnenlopen en net op dat moment zat ik in m'n zakken te voelen of ik nog al mijn geld had en autosleutels. Had ik gvd m'n pakketje in m'n rechterbroekzak gedaan ipv in m'n achterzak, dus wat ligt daar dan in m'n hand tussen het geld...nja, die gasten zagen dat en toen begon het feest hoor. Ja jongen, wat heb jij daar? Natuurlijk schijnheilig zeggen dat je niks hebt want was ook de eerste keer voor mij dat ik in zo'n situatie zat) maar hij had het allang geizen en pakte me gelijk vast. Hoppa, handen over mekaar op de rug en door 3 gasten als een zware crimineel naar een andere ruimte gebonjourd! Al die lui kijken daar in de plee en daarbuiten. Snel ondervraagd of ik meer had en wat ik ermee van plan was. Ik was toevallig ook de BOB voor dit feestje dus ik zat zwaar te benadrukken dat het niet van mij was omdat ik dus reed maar die gasten hebben me 3x gefoullieerd daar en na een klein half uurtje wisten ze genoeg want toen werd ik begeleid naar wat ik toen dacht weer de ingang was. Ik had dus ondertussen gevraagd of ik weer terug naar binnen mocht en zij zeiden half half van ja joh, komt wel goed....nou, klootzakken daar, ik zie de uitgang al en met en 'ferme' duw naar buiten gezet. Sond ik daar, gelukkig blij natuurlijk dat er geen politie aan te pas is gekomen maar toch. Iets van 4 uur voor het eind van het feest. Andere maten nog allemaal binnen en juist bij dit feest hadden we besloten d etelefoons in d eauto te laten liggen. Dus ik had geen mogelijkheid contact met ze te hebben en zij hebben het overgrote deel van de avond dus gezocht naar mij. Dit was echt een vage avond ook wnat in de parkeergarage stonden een paar gasten naast mijn auto en aangezien ik al aardig wat speed op had begon ik tegen ze aan te lullen en zij ook terug, gelukkig hehe. Maar bleek dat die lui overdose GHB hadden gehad dus die zaten ook aardig te spacen in d eauto. Haha, was uiteindelijk best gezellig geworden! Ik was ook blij dat ik reed en dus ook gewoon in de auto kon zitten enz. Heb er nog over veel over gedacht en andere scenario's bedacht hoe dit anders had kunnen aflopen. Poeh, nu ik het weer zo allemaal opschrijf ben ik echt blij dat het zo is afgelopen. Sinds dit incidentje heb ik ook altijd een kleine spanning in me zitten als ik weer wat meeneem naar een party...maja, shit happens he! :smoke:
Hopen maar dat het volgend weekend in Duitsland ook weer goed gaat want alst aan mij ligt was dit eenmalig. :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe lijkt niet zo leuk idd.. en aangezien ge aan de speed zit kunt ge niet even ene dutje doen in de auto tot je vriende terug zijn
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben woensdag weer maar eens gepakt.
stonden bij mijn thuis aan het pleintje en zo uit het niets kwamen er langs 2 kanten een auto aangereden.
in 1 auto zaten 4 flikken en in de andere 2 ter.
die stonden echt in een fractie van een seconde langs ons.
had geen enkele kans voor iets weg te gooien ofzo.
was juist een joint aan het rollen en had langs me 5 gram speed liggen die ik pas had gekocht. :cry: :cry: :cry: :cry:
wat een pech de laatste tijd.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zit je dan te huilen als een baby? :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo geluk dat ze je niet gevolgd waren :rolleyes: anders was je nog meer de lul geweest :wink: geluk bij een ongeluk dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."