#1
Je bent zelf een speekseltest2-5 dagen… misschien een verslaafde die grammen per dag naar binnen ramt ja. Een normaal persoon zit binnen paar uur, max halve dag onder de grenswaarde. Als je me niet gelooft, ik heb al 4 keer een speekseltest gehad lol.
Maat ik heb zelf een keer een studentenfeestje gehad, hele nacht van alles gebruikt. 10 uur later gaan rijden. Speekseltest positief op alles waar die op test, bloeduitslag: niks in het bloed. En toen had ik wel wat meer op dan 2 kleine puntjes. Ik kan je dus garanderen dat als ik morgen om 1:00 gepakt word nadat ik om 15:00 twee puntjes op heb, dat ik niks illegaals doe. Dus hoe bedoelen jullie rijden onder invloed 🤣
Er zitten echt ongelooflijke moraalridders op dit forum. Je bent niet 12 uur onder invloed van een beetje sos. Als we het over pep of mdma hebben vind het een ander verhaal ja, maar dat zou ik nooit gebruiken als in de dagen erna moet rijden.
“Hoelang cocaïne in je lijf blijft, verschilt per persoon. Meestal is de helft van de cocaïne in je bloed na twee uur verwerkt. Na ongeveer vijf uur is het grootste gedeelte van de stof uit het bloed verdwenen.”
Maar nee hoor, 9 uur minimaal later rijden na een sleutel is echt rijden onder invloed. Gezinnen in gevaar enzo.
Wat betreft 3mmc heb ik nog niks beweerd, daarom dat ik het eerst ook vraag tijdens mijn afweging. Maar uiteraard krijg ik nauwelijks antwoord, enkel moraalridders over dat puntje sos ergens aan het begin van de dag.
Ik ben juist benieuwd naar waar ik 3mmc in moet classificeren voor mezelf. Is het meer zoals sos, kort van effect en in het systeem, of meer zoals pep/mdma (heftig en lang). Ik wil niet achter het stuur zitten en denken dat ik niet 100% nuchter ben, want dan rij ik niet, zoals ik nooit gedaan heb. Ik hoor en lees verschillende tegenstrijdige verhalen over 3mmc en ook dat er een groot verschil is in slikken of snuiven.
