Aangereden door een dronken GAK arts..?
wtf..
Ja. De man had net een dochtertje gekregen, en was met zijn broer aan het feesten gegaan. (Zuipen, dus)
Ik stond om een uur of 12 voor een rood licht te wachten, toen ik ineens in mijn spiegel 2 koplampverlichting achter me zag.
Het volgende moment klapte de auto van die man vol achter op mijn auto, en stond ik 15 meter verder op de weg.
Ik stapte vlug uit, want ik had lpg achter in mijn auto en ik ben als de dood voor gas.
Ik trok de deur open aan de bestuurderskant, en toen viel er een man uit, lallend en wel.
Woest riep ik toen klootzak, wat flik je me nou?
De broer van deze figuur was met zijn kop door de voorruit heen gevlogen, zo hevig was de klap. Geen gordel om, dus.
Ik riep de bestuurder dus aan.
Enkele lallende klanken kreeg ik als antwoord. Hij was zo dronken als een dragonder. Volkomen stomdronken.
En de politie was er heel snel.
Ik moest weer in mijn auto gaan zitten, op een geknikte stoel, en toen voelde ik enorme pijn in mijn nek, en mijn been.
De ambulance was er ook snel en ik ging het ziekenhuis in.
Daar bleek dat ik nekspieren gescheurd had, naast een gecompliceerde been breuk.
Ik lag 6 weken in het ziekenhuis.
Ongelooflijk dat ik in de eerste ogenblikken niets voelde, en ook nog met wat moeite kon lopen. Adrenaline doet veel....wat later voelde ik de pijn pas.
Auto total loss.
Deze hele ellende kostte mij een paar duizend guldens.
Je krijgt nl. Voor je auto een rottige dagwaarde terug, maar daar heb je niet eenzelfde auto voor terug....
Kutzooi dus.
Sindsdien ben ik zeer tegen gaan rijden onder invloed!