#1
Toch nog een mooi topic geworden!
Ja gezellige sfeer ook. 🤣Toch nog een mooi topic geworden!
Dan maar gert. Gebruik en rij toch.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat jullie hier allemaal braaf zijn, dus ook niet ‘s avonds iets drinken of gebruiken en de volgende dag gaan rijden. Hele weekend thuis blijven aub.
Zolang het legaal is zal ik rijden. Dat jullie dat niet meer kunnen na 8 uur dansen is niet mijn probleem en heb ik geen last van.
Gezellie mozarellieJa gezellige sfeer ook. 🤣
Het is lang niet zo onschuldig als je denkt: https://www.autoblog.nl/nieuws/slaa...-gevaarlijk-als-rijden-met-alcohol-op-3465742Hoe langer ik erover nadenk en ik net mijn vorige bericht terug lees denk ik waar zit ne met je gedachte. Waar is je verstand. Ik begrijp niet waarom ik het goed probeer te praten. Het is bij mezelf niet vaak voorgevallen. Maar ik kan mijn nog goed 1 auto rit herringeren. Ik werd gebeld door mijn fwb of ik langs wilde komen. De zin won het van het verstand dus ik stapte in de auto. Best aardig wappie van de poes. Ik weet nog dat ik in de verte het stoplicht op rood zag springen maar dat pas na 5sec ik dacht omdat betekend dat ik moet stoppen. Daar schrok ik echt van. En heb sindsdien ook niet meer gereden. Dus ik snap jullie standpunt. ✌️
Zeker.Het is lang niet zo onschuldig als je denkt: https://www.autoblog.nl/nieuws/slaa...-gevaarlijk-als-rijden-met-alcohol-op-3465742
Dan maar gert. Gebruik en rij toch.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat jullie hier allemaal braaf zijn, dus ook niet ‘s avonds iets drinken of gebruiken en de volgende dag gaan rijden. Hele weekend thuis blijven aub.
Zolang het legaal is zal ik rijden. Dat jullie dat niet meer kunnen na 8 uur dansen is niet mijn probleem en heb ik geen last van.
En mocht je wel iemand doodrijden, bedenk je dan dat het toch allemaal maar een illusie is![]()
Rijden onder invloed....misschien een apart draadje over maken?
Maar de verder totaal onschuldige partij die er helemaal niets aan kon doen, daar gaat het m.i. om
In België wordt je altijd onderwerpen aan een drugstest bij een ongeval.Staat je vrij om te maken denk ik.
Maar met als doel waarschuwen?
Precies.
Maar de controle is wel scherp tegenwoordig.
Ik heb een jaar of vier geleden een zware klapper gemaakt met de leger jeep. Ik ben er slechter vanaf gekomen dan de tegenpartij.
Maar ondanks het vroege tijdstip op de dag (rond 07:30 uur, op een woensdag) werd ik volledig onderworpen aan drugs/alcohol test + gsm uitlezen + bakkie.
Verbaasde me toen nog. Maar blijkbaar bij een zwaar ongeluk maakt dag en tijd niks uit.
Ik heb vele jaren gewoon gereden en gezopen. Ging altijd goed. Wel een paar keer dat ik dacht: wow toch lastig! Gevaarlijkste was als ik zo dronken was, dat ik gewoon wilde rijden zonder dat het nodig was. Maar dat deed ik alleen tot mijn 25 ste en had helemaal verkeerd kunnen gaan!Dan maar gert. Gebruik en rij toch.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat jullie hier allemaal braaf zijn, dus ook niet ‘s avonds iets drinken of gebruiken en de volgende dag gaan rijden. Hele weekend thuis blijven aub.
Zolang het legaal is zal ik rijden. Dat jullie dat niet meer kunnen na 8 uur dansen is niet mijn probleem en heb ik geen last van.
Iedereen denkt altijd dat 'ie vlekkeloos rijdt. Dacht ik ook, totdat ik mijn opleiding in de rijinstructie deed. Bleek er nog heel wat te verbeteren qua kijkgedrag, snelheid op rotondes, etc. Beter de instelling hebben (en houden) dat er altijd nog te verbeteren is aan jezelf.Ben al thuis; paar puntjes genomen, geen reet van gevoeld en als ik er wat van voelde was het nog geen half uur. Eigenlijk gewoon de hele dag nuchter geweest. 150 km terug vlekkeloos gereden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."