#1
Grote verhalen over verantwoordelijkheid, terwijl meneer in het verleden al is veroordeeld voor rijden onder invloed
TLDR:
Paar jaar geleden veroordeeld voor rijden onder invloed.
Haha ga toch spelen man, ben je echt zo’n NPC die thc beleid verdedigd waarbij je een dag na het roken van een joint zogenaamd onder invloed rijd?Grote verhalen over verantwoordelijkheid, terwijl meneer in het verleden al is veroordeeld voor rijden onder invloed
Ik vraag duidelijk advies omtrent 3mmc omdat ik er weinig ervaring mee heb. Ik vraag geen advies over sos; waar ik wel ervaring mee heb. Maar alleen over het laatste krijg ik reacties. Maar goed, geen enkel nuttig advies gekregen. Thanks!Als je alleen bevestiging wil en geen gemeend advies, zeg dat dan gewoon. Je reacties zijn één en al smoes om toch lekker je eigen ding te doen ondanks dat 10 mensen het afraden.
Nuttig adviezen zat. Maar geen bevestiging van je domme plannetje.Ik vraag duidelijk advies omtrent 3mmc omdat ik er weinig ervaring mee heb. Ik vraag geen advies over sos; waar ik wel ervaring mee heb. Maar goed, geen enkel nuttig advies gekregen
Er is helemaal geen plan gemaakt. Geen enkel nuttig advies over effect, aanhouding, aantoonbaarheid, verschillen met snuiven en slikken. Maar goed, blijkbaar moet ik het aan real life mensen vragen ipv bots.Nuttig adviezen zat. Maar geen bevestiging van je domme plannetje.
3-MMC (3-methylmethcathinone) is een synthetische drug die qua effecten vergelijkbaar is met andere cathinonen zoals 4-MMC (mefedron). Omdat het een relatief nieuwe designerdrug is, is er minder onderzoek naar gedaan, vooral wat betreft speekseltesten en verkeersveiligheid. Toch kan ik je een algemene richting geven op basis van vergelijkbare stoffen en algemene principes rond drugs en verkeer.Er is helemaal geen plan gemaakt. Geen enkel nuttig advies over effect, aanhouding, aantoonbaarheid, verschillen met snuiven en slikken. Maar goed, blijkbaar moet ik het aan real life mensen vragen ipv bots.
Het blijft inderdaad een drugsforum, waar harm reduction een van de regels is. Naast dat dat ook gewoon normaal is, je medemens geen narigheid toewensen. Het is geen haat, letterlijk verontwaardiging. Hard zul je inderdaad niet meer gaan na zoveel uur maar coördinatie en concentratie zijn echt wel aangetast hoor. Al helemaal na 8 uur dansen en bijkomende vermoeidheid.Ik snap de bezorgdheid van mijn mede DF'ers maar zijn jullie niet een beetje hard nu? Totaal afkraken gaat hem waarschijnlijk niet tegenhouden om het toch te proberen. Maar door hem goed te informeren (waar hij ook om vraagt) kan hij wellicht een verstandigere keuze maken. Al die haat.... Het is toch een drugsforum, geen Facebook😂
En begrijp me niet verkeerd ik spoor het absoluut niet aan hé. Maar laten we gwn antwoord geven op zn vragen nu want de boodschap is nu wel binnen toch. Of mis ik iets?
Eens maar het is niet eens een mening.Als bob blijf je mijn inziens nuchter.
Gewoon cola en een antafluutje
Doen mensen wel vaker 😪Het bericht van zeebats zag ik even over het hoofd, sorry.
Dan maar gert. Gebruik en rij toch.Eens maar het is niet eens een mening.
Een BOB is een Bewust Onbeschonken Bestuurder.
Als je niet nuchter bent, kun je geen BOB zijn. Hoogstens een BOBO: Bewust Onverantwoordelijke Boeren Oetlul.
Ex-Bobo hier, guilty:Dan maar gert. Gebruik en rij toch.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat jullie hier allemaal braaf zijn, dus ook niet ‘s avonds iets drinken of gebruiken en de volgende dag gaan rijden. Hele weekend thuis blijven aub

Weet je wat ik wel komisch vind. Iedereen brand mij hier af, maar ik ben nog bewust bezig met stoffen, afbraaktijd, vooruitplannen, geen mdma/pep etc. Maar de feesten waar ik heen ga, hardstyle en hardcore, zie je letterlijk iedereen instappen onder invloed. Al mijn vrienden rijden ook onder invloed, al dan niet een pil achter het stuur, maar wel van alles op het feest. En dat gaat al minstens 15 jaar goed.. ik zat ooit naast iemand die zei dat hij nog visualiseerde op de weg. Ben uitgestaptWat had je verwacht?
Als je er geen ruk over vindt op internet omdat het een relatief onbekende stof is, had je dan echt verwacht dat wij meer weten dan de wetenschap?
Had je alles geloofd wat mensen je zouden vertellen, zonder wetenschappelijk bewijs, enkel omdat dat is wat je wil horen?
Het is niet omdat mensen je geen antwoord kunnen geven dat dat waardeloos is.
Het is niet omdat mensen je terecht willen waarschuwen dat dat waardeloos is.
Of BERT.
Bezopen En Rij Toch.
** veroordeelde verantwoordelijke drivernog één van de meest verantwoordelijke drivers die je er vind
Weet je wat ik wel komisch vind. Iedereen brand mij hier af, maar ik ben nog bewust bezig met stoffen, afbraaktijd, vooruitplannen, geen mdma/pep etc. Maar de feesten waar ik heen ga, hardstyle en hardcore, zie je letterlijk iedereen instappen onder invloed. Al mijn vrienden rijden ook onder invloed, al dan niet een pil achter het stuur, maar wel van alles op het feest. En dat gaat al minstens 15 jaar goed.. ik zat ooit naast iemand die zei dat hij nog visualiseerde op de weg. Ben uitgestapt
Ofwel, van alle mensen die ik ken en mensen die ik zie op dit soort feesten, ben ik wss nog één van de meest verantwoordelijke drivers die je er vind 🤣🤣
120.000 km in snelle auto als beginnend bestuurder in 4 jaar. 0 krasjes, 0 (bijna) ongelukken, 0 boetes naast het zogenaamde rijden onder invloed terwijl ik onderweg was naar werk in de ochtend nadat ik 12 uur ervoor een joint had gerookt.** veroordeelde verantwoordelijke driver
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."