Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met absurde dealer

Problemen met absurde dealer

140 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
TimmyTaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
Vuur aan de schenen leggen zou ik maar zeggen toch? Zeg dat als hij dit doorzet, je naar de wouten gaat. Terug bang maken die vieze drerrie
F
FerdFatoehausLid
De Dunne zei:
Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?

Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).
Klik om te vergroten...
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
D
De DunneLid
FerdFatoehaus zei:
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
Klik om te vergroten...
Dat is mijn beslissing. 😉
B
BrieMetDeBrilLid
Brakka Mang zei:
Lowlands dag 40
Bekijk bijlage 67167

OT:

Waarschijnlijk gewoon trol account of Tony Montana heeft toch met de scepter gezwaaid🤣
Klik om te vergroten...
Ik zag laatst dat ze haar dag begon met een goeie sterke koffie, gezet door ene René...
Ik denk niet dat het suiker is wat ie erij doet hahahaha
L
LemmyLid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...

Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
D
De DunneLid
Lemmy zei:
Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
Klik om te vergroten...

Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
K
KordieLid
Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
L
LemmyLid
Kordie zei:
Klik om te vergroten...

Het laatste wat ik er van hoorde was dat hij nu ergens ondergedoken leeft.
S
SoulAssassinsLid
Kordie zei:
Klik om te vergroten...
Eerder aan zijn verslaving denk ik.
F
FerdFatoehausLid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
Klik om te vergroten...
Identiteitsfraude wordt zwaar bestraft tegenwoordig.
L
LemmyLid
SoulAssassins zei:
Eerder aan zijn verslaving denk ik.
Klik om te vergroten...

Dat zou ook best eens kunnen. :pensive:
S
SoulAssassinsLid
549614061_1415930916769687_5767752252036080943_n.jpg
I
IshkingLid
StraatPiraat zei:
Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
Klik om te vergroten...
Geweldig, straatpiraat! Als ik een keer hommeles heb met iets of iemand, huur ik je in.
Wat is je tarief?
I
IshkingLid
StraatPiraat zei:
3m en keta haha
Klik om te vergroten...

I want what he had. Waiter..... !
T
TheRealKoekertLid
Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
S
StraatPiraatLid
TheRealKoekert zei:
Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Klik om te vergroten...
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.
F
FerdFatoehausLid
StraatPiraat zei:
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.
Klik om te vergroten...
En sowieso een paar exen, dat verkoopt goed.
S
StraatPiraatLid
FerdFatoehaus zei:
En sowieso een paar exen, dat verkoopt goed.
Klik om te vergroten...
En voor t meerwerk heb ik er een incomplete rummikub speelset bij gedaan
L
LemmyLid
StraatPiraat zei:
Klik om te vergroten...

Krijg ik dan een nieuwe boekenkast van je?
M
MDMAutistLid
TheRealKoekert zei:
Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Klik om te vergroten...
Met politie dreigen of de politie er bij halen is imo not done. Daar krijg je mogelijk echt oorlog door.
Wat handig kan zijn is, mocht je toch communiceren(wat ik niet zou doen) is zeggen dat je je niet laat afpersen. En hier screenshots van maken.
Hierdoor is het voor de politie, OM etc duidelijk dat jij je op dat moment voelde afgeperst. Zoekt iemand daarna weer toenadering met het doel die niet bestaande schuld te innen, dan sta je veel sterker. Dan is het makkelijker om een voltooid strafbaar feit te bewijzen. Maar dat is echt het laatste wat je wil.
Mogelijk heeft die dealer financiële problemen. TS gaf aan dat die dealer een tijd van de radar was. Wie weet heeft hij gepoft om zijn voorraad te halen, is hij gepakt, is hij alles kwijt en zit hij in de penarie omdat hij zijn supplier moet aflossen.
Geen zaken doen met Tokkies, straat figuren etc 😉.
Als gewone burger wil gewoon je gram halen. En hoe Rambo je ook bent, een mini oorlogje kan alleen maar in je nadeel werken.
Die dealer heeft inmiddels vast al weer het 50 voudige van die 750 gepakt. En zit er niet op te wachten om de aandacht via TS op zich te richten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."