Op het moment dat 6-APB verboden zou worden gaat er echt serieus een stukje van mijn hart verloren. 😔💔 (En van mijn bankrekening, want levensvoorraad needed.)
Ook 1 van mijn favo rc's, die ik wel bewust minder frequent neem ivm vb 3-FA en 3-CMC. 4-FMA, probeer ik ook pak extra tijd tussen te laten. Maar als ik dan meer dan maand of langer (I know, niet dé regel) geen van beide heb genomen, kies ik precies makkelijker voor 4-FMA, omdat ik ook wel hou van het meer peppie effect, met als extra, de nodige en duidelijke euforie ivm andere amfetamine/pep rc's, maar duidelijk strakker en geen grote kijkers, visuals en zweverige rush, na 8u, ben ik nog makkelijk uren tot rest vd dag wakker blijven, zonder enig echt ander effect. En 6-APB, echt duidelijk anders is, niks strak fzo, maar nog meer op je serotonine inwerkt en duidelijk meer euforisch is, dichterbij MDMA, maar wel in een langere, stabielere en potentere rush, met vaak enorme dans-drang, ook ben ik enerzijds empathisch, maar anderzijds kan ik evengoed door de euforie en het zweverige gevoel, meer in mn eigen wereldje zitten en uren kan staan dansen en me van weinig iets aantrek, met ook heel de tijd duidelijke, maar controleerbare visuals, draaiend en in elkaar vloeiend van aard, ook veranderlijke en/of intensere kleuren, vreemdere structuren van gezichten. Heb ook giga kijkers tem de laatste seconde en ook nog eens een enorme na-stimulatie die ik telkens ervaar en waarbij dus mijn grote kijkers, met bijhorende lichte visuals, die tot 12-15u na inname duren en na totale uitwerking, net een iets meer uitgeput en moe gevoel heb ivm 4-FMA.
Eerste malen was de HCI variant, tussen 100-120mg, waren echt top en potente rushes.
Daarna was het met de Succinate variant wat zoeken naar de beste dosis, 150mg was sowieso goeie rush, maar wel minder euforisch en eerder werkingsduur rond 12u. Daarna met nodige pauze direct naar 200mg gegaan en dat bleek toen te veel, want had uren last van enorm trillend zicht, zenuwachtig en ongemakkelijk gevoel. Met nog wat langere pauze ertussen, 180mg genomen als dosis en wat echt heel dicht in de buurt kwam qua effecten en potentie van de eerdere en betere keren met HCI variant, dus ook weer tegen de 15u.
Maar bij ban, je kunt toch geen lifetime voorraad inslaan, ook al gebruik je 6-APB het minst vaak, zit je met de houdbaarheid, enkele jaren in capsules oké, maar toch geen 5, 10, 15j of langer? Anders zou ik dit voor zowel 6-APB, 3-FA en 4-FMA willen doen, maar vb van 3-FA, moet ik ne kilo inslaan fzo
![:laughing:]()