#1
Dosering en potentie zijn 2 heel verschillende dingenIn de praktijk is 12-15x zo sterk niet relevant, want de dosering wordt gewoon navenant aangepast
Dosering en potentie zijn 2 heel verschillende dingenIn de praktijk is 12-15x zo sterk niet relevant, want de dosering wordt gewoon navenant aangepast
BANNED: 2F-DCK and HHC
As of January 28th, 2026, 2F-DCK and HHC products have been banned by the Dutch government. Therefore, we have unfortunately removed these products from our shop.
Did you place an order before the ban and already made payment? Your order will be cancelled and fully refunded.
Shit, ik heb niet op zitten letten, verrast mij dus.Ik kreeg net een mail binnen van een bekende vendor met het volgende nieuws:
Dat komt omdat het niet direct uit Nederlandse wetgeving voortkomt. Het heeft dus niet met het stofgroepen verbod te maken, het komt voort uit VN wetgeving (duurt altijd even voordat lidstaten die wetgeving nationaal hebben geïmplementeerd).Iets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr
Snel 3-ho-pcp & mxipr inslaan dusssIets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr
Daarom heet het ook onderzoeks chemicaliën.Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Voor mij is het "ok, het moest zo zijn, wat ik nog heb dat is het, op is op. "
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Maarja, het is wat het is.
Dat is ook wel een beetje het idee van het stofgroepenverbod ja… maar daar valt 2F (nog) niet onder dus kunnen ze door blijven kloten. Nogmaals: tis VN wetgeving, dat moeten we gewoon nationaal overnemen. Dat betekent dus wel dat het niet altijd integraal bekeken en besloten kan worden.Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Voor mij is het "ok, het moest zo zijn, wat ik nog heb dat is het, op is op. "
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Maarja, het is wat het is.
Misschien was er een klacht van de dierenartsbond. Ze konden hun ket niet meer verkocht krijgen.De VN kan beter blauwhelmen sturen naar het Caraïbisch gebied dan zich bezighouden met stofjes verbieden.
Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?Shit dat stond nog op mijn verlanglijstje.. what's next?Ik kan wel van alles in gaan slaan maar ja.. dadelijk zit ik over een paar jaar met spul wat niet meer werkt.
Da’s nou het hele ding met zgn. research chemicals. Doe research en kom er vanzelf achter. Mijn ervaring is dat het amper in potentie is afgenomen. Donker afgesloten bewaard maar zeker niet onder stabiele temperatuur en het werkt nog steeds net zo goed. Maar dat is mijn ervaring ermee. Try it.In
Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?
Oei dat ziet er inderdaad uit als een serieuze blanket ban.
Ik heb het niet in details gelezen hoor. Dus geen flauw idee wat er dan wel of niet illegaal wordt gemaakt. Maar ze hebben het wel over hele stofgroepen en afgeleiden van 'klasieke' drugs.
www.changingperspective.info
Oei dat ziet er inderdaad uit als een serieuze blanket ban.Zoals sommigen al weten is er een nieuwe wet in de maak voor een verbod op research chemicals.
weet iemand misschien hoe lang het ongeveer nog duurt voordat een verbod werkelijk is doorgevoerd, er word op 28 september een inbreng verslag van het wetsvoorstel gedaan.
ik lees dit op de website:
28 september: inbreng verslag (wetsvoorstel)
Wijziging van de Opiumwet in verband met het toevoegen van een derde lijst met als doel het tegengaan van de productie van en de handel in nieuwe psychoactieve stoffen en enkele andere wijzigingen (TK 36159)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."