Als je je pep wast met aceton is het altijd goed. Met versneden bagger hou je wel veel minder puur over maar dat is het waard. Dat wou je sowieso niet in je lichaam krijgen.
Pure pep snuiven vind ik ook prettig. Het fijnste middel om te snuiven, lekker zacht. Onzuivere pep snuiven kan zeer onprettig zijn, hangt af van restchemicalien en wat er in versneden is.
Ik gebruik pep overigens al heel lang niet meer (verslaving). Nog wel soms andere stims, maar het gaat al een stuk beter.
4-FMA vind ik niks. De headspace is soort van vergelijkbaar met X maar vager en minder vrolijk. Zal bij andere mensen beter zijn vermoed ik. 4-FA is veel beter
En aan 6-APB hoef je geen stim toe te voegen imo. De enige 3 dingen die ik nice vind bij 6-APB zijn wiet, phenibut (lage dosis) en 3-meo-pcp (ultralage dosis). Maar het is zeker niet nodig. Ik hou gewoon van onverstandige dingen soms. Ben met vallen en opstaan wel iets verstandiger geworden
Edit: Ik vind 2-FMA nemen 4 uur voor 6-APB onverstandig. 2-FMA werkt absurd lang en is zeer stimulerend. Zou dat niet stapelen met een ander vrij sterk stimulerend middel. 3-FA zou ik ook niet doen maar als je zoiets wil lijkt dat me geschikter dan 2-FMA ivm werkingsduur. Je kan ook thuis een koffie drinken en de eerste 3 uur 2 biertjes ofzo. Ook leuk. Maar ok, ik heb ook zeer veel van dit soort gekke experimenten geprobeerd. Doe wat je niet laten kan haha
Edit2: ik lees nu dat andere mensen een vergelijkbare mening hebben over gefluoriseerden + 6-APB. Agree