@Snuffelaar, ik was niet aan het zoeken naar verbetering, ik probeerde gewoon de verschillen te schetsen tussen toen en nu. Er zit, en dat zal ongetwijfeld met de leeftijd te maken hebben, een verschil in de hoeveelheid die als eerste moet nemen. Ervaringen zullen inderdaad enigszins vervaagd of vertekend zijn en er is natuurlijk ook een grotere afstand tot de gemiddelde clubbezoeker dan voorheen. En mijn lichaam, inclusief mijn hersenen, is verouderd, of ik dat nu leuk vind of niet. Mijn gewicht is (nu weer) grofweg hetzelfde als toen, met een massa van 80kg, en ik neem nu als startdosis 95mg waar dat vroeger 80mg was. Ik neem na 2 uur 17mg bij en dan nog 17mg iedere anderhalf uur. Als ik na bijpakken niet meer een duidelijke "rush" voel dan was dat de laatste. Meestal is dat bij de derde keer; ik heb dan 146mg op (soms wordt dat 163mg, het maximum wat ik meeneem).
Ik ben heel even op zoek gegaan naar de "knettertjes" in mijn nek maar zelfs bij 145mg kwamen die niet meer. Ik ging wel lekker hard maar het effect duurde maar 3.5 uur. Mijn ervaring is dat hoe harder je in het begin gaat, hoe korter het fijne gevoel duurt. Dan doe ik het liever op mijn nieuwe manier waarbij ik zes uur of langer plezier heb en 0 last van een kater (integendeel zelfs).
Voorlopig ga ik het niet op de bank doen hoor; ik wil graag "in de muziek kruipen", slap of minder slap kletsen met bekenden en vreemden en knuffels geven en nemen. Het kan maar zes keer per jaar, dus die paar keer wil ik goed benutten. Overigens, als de sfeer niet helemaal top is dan blijven de capsules gewoon in mijn zak en bewaar het voor een volgende keer.