#1
Ook weer een voorbeeld van pillen die je voorbij ziet komen in alle kleuren van de regenboog. Mooie print wel 🙃
De topicnaam zegt het al.
Ben zelf gek op de afbeeldingen, namen en kleurtjes van xtc tabletten
Dus eigen foto's, leuke plaatjes en anekdotes etc. welkom.
Bekijk bijlage 13022
Bekijken we hier alleen xtc pillen of bewonderen we hier ook medicatie pillen? Ik heb een enorm assortment aan pijnstillers en kkalmeringspillenen adhd pillen in alle soorten en maten
Ja, dat is het altijdDan is testen juist belangrijk lijkt mij.
The ace of spades, the ace of spades!XTC (onder) en 6-APB (boven)
![]()
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.
En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.2016-2017 mijn snoeppiramide. Het laatste jaar dat er nog veel afwisseling en mooie beukers waren. Staan enkele stevige op hier en groen en geel een 2cb boontje.Bekijk bijlage 13054
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.
De Punisher is een populaire naam waar tientallen remakes van verschenen zijn. Ben de tel kwijt hoeveel varianten precies.
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.
Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vindenXTC Max 33 Verstappen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."