Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eve's drop zei:
Paar 69's en een blue punisher.

Bekijk bijlage 37704
Klik om te vergroten...

Ook weer een voorbeeld van pillen die je voorbij ziet komen in alle kleuren van de regenboog. Mooie print wel 🙃
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Grijze punishers met een glittertje.
F
Fallen LegendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bekijken we hier alleen xtc pillen of bewonderen we hier ook medicatie pillen? Ik heb een enorm assortment aan pijnstillers en kkalmeringspillenen adhd pillen in alle soorten en maten
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#4
FB_IMG_1646032825270__01.jpg
Let niet op m'n nagels mensen 😝
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruiker 0012685732 zei:
De topicnaam zegt het al.
Ben zelf gek op de afbeeldingen, namen en kleurtjes van xtc tabletten
Dus eigen foto's, leuke plaatjes en anekdotes etc. welkom.
​

Bekijk bijlage 13022
Klik om te vergroten...

Fallen Legend zei:
Bekijken we hier alleen xtc pillen of bewonderen we hier ook medicatie pillen? Ik heb een enorm assortment aan pijnstillers en kkalmeringspillenen adhd pillen in alle soorten en maten
Klik om te vergroten...
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
XTC (onder) en 6-APB (boven)

n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het altijd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wollukker zei:
XTC (onder) en 6-APB (boven)

Klik om te vergroten...
The ace of spades, the ace of spades! :musicalnotes::musicalnote:

Motorhead, anyone?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.

En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
Klik om te vergroten...

Mijn 1ste pilletje was een geel sterretje, daarna dubbele hartjes, dubbele smilys,... allemaal ronde pilletjes. Denk dat ze toen net de 100mg niet aantikten. Ging kneiterhard op die bonen. Totaal niet te vergelijken met die 200mg ketsers van nu. Less is more met xtc/mdma. Met de pillen van nu heb je snel teveel op.
M
Marcelx1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
WhatsApp Image 2022-09-08 at 10.33.16.jpeg
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
n8wachT zei:
Bekijk bijlage 45474Bekijk bijlage 45476Bekijk bijlage 45475
Klik om te vergroten...
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Dirkjan en @n8wachT

https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc


9ECF7C48-A686-438A-B5A2-CA7FFB90210E.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
DoeMaarDieMaar zei:
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
Klik om te vergroten...


@DoeMaarDieMaar , hier staat het.


De Dunne zei:
@Dirkjan en @n8wachT

https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc


Bekijk bijlage 45890
Klik om te vergroten...
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
@Dirkjan en @n8wachT

https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc


Bekijk bijlage 45890
Klik om te vergroten...
Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.

De Punisher is een populaire naam waar tientallen remakes van verschenen zijn. Ben de tel kwijt hoeveel varianten precies.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
2016-2017 mijn snoeppiramide. Het laatste jaar dat er nog veel afwisseling en mooie beukers waren. Staan enkele stevige op hier en groen en geel een 2cb boontje.Bekijk bijlage 13054
Klik om te vergroten...
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
n8wachT zei:
Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.

De Punisher is een populaire naam waar tientallen remakes van verschenen zijn. Ben de tel kwijt hoeveel varianten precies.
Klik om te vergroten...
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweevteev zei:
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.
Klik om te vergroten...

Toen kwamen elke maand fantastische drukken. Niet zoals de laatste 3 jaar waar de punischer letterlijk en figuurlijk uitgeperst is 😅.
F
Fr8484Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Larsson zei:
XTC Max 33 Verstappen
Klik om te vergroten...
Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vinden :wink:
L
LarssonLid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC Max 33 Verstappen
l
lunatic proLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tinji007 zei:
Bekijk bijlage 18611
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."