Dankjewel, maar daar hebben we andere mensen voor 👻 is toch geinig ff kijkje in t proces![]()
Ja het veroorzaakte discussie dus dan alleen via prive! verstandige mensen zijn saaiidd interessant.. je hebt de foto wel weggehaald.. verstandig van je mensen 😉
Oohh 😍Bekijk bijlage 13355
Heb nog een foto gevonden van de rest van de kaarten op partyflock!
blauwe heb ik
Ja het veroorzaakte discussie dus dan alleen via .... verstandige mensen zijn saai![]()
Het stopt nooit he pikDacht dat de x markt redelijk verzadigd was op het moment door de corona crisis. En de afnemende vraag, worden hier in de buurt teminste maar een aantal stempels aangeboden op het moment invergelijking met aantallen van tussen de 10/20 normaal gesproken.
Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen
Bekijk bijlage 13358
of 96... de goeie ouwe tijd
Jawel,
Maar nog nooit een knock knock drugq joke.
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)Heten namaakmeds ook "amfetaminen"?
Wist ik niet.
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."