Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
139 weergaven
18-5-2026
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#1
C784C393-4982-4C7F-A564-10C19BEC7A48.jpeg
Een paar zag ik er al voorbij komen:sweatsmile:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
Dankjewel, maar daar hebben we andere mensen voor 👻 is toch geinig ff kijkje in t proces :moneytongue:
Klik om te vergroten...

idd interessant.. je hebt de foto wel weggehaald.. verstandig van je mensen 😉
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
idd interessant.. je hebt de foto wel weggehaald.. verstandig van je mensen 😉
Klik om te vergroten...
Ja het veroorzaakte discussie dus dan alleen via prive! verstandige mensen zijn saai :thinking::expressionless:
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dacht dat de x markt redelijk verzadigd was op het moment door de corona crisis. En de afnemende vraag, worden hier in de buurt teminste maar een aantal stempels aangeboden op het moment invergelijking met aantallen van tussen de 10/20 normaal gesproken.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
blauwe heb ik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uptempo zei:
Bekijk bijlage 13355
Heb nog een foto gevonden van de rest van de kaarten op partyflock!
Klik om te vergroten...
Oohh 😍
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
Bekijk bijlage 13332Bekijk bijlage 13333
Klik om te vergroten...
Screenshot_20201219-234108_Google.jpg
Heb nog een foto gevonden van de rest van de kaarten op partyflock!
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen
Screenshot_20201219-234912_Google.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Coke Spook

kijk uit voor de Ghostbusters.

1608417861577.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
blauwe heb ik
Klik om te vergroten...

blauwuhhhh.. wat voor tabletjes joets?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke Spook zei:
Ja het veroorzaakte discussie dus dan alleen via .... verstandige mensen zijn saai :thinking::expressionless:
Klik om te vergroten...

sorry, don't mean to rain on your parade.. maar ook dat ^^ kun je beter verwijderen.
niet helemaal duidelijk wat je ermee bedoelt maar deze community houdt het forum redelijk opgeruimd.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uptempo zei:
Dacht dat de x markt redelijk verzadigd was op het moment door de corona crisis. En de afnemende vraag, worden hier in de buurt teminste maar een aantal stempels aangeboden op het moment invergelijking met aantallen van tussen de 10/20 normaal gesproken.
Klik om te vergroten...
Het stopt nooit he pik
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Uptempo zei:
Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen
Bekijk bijlage 13358
Klik om te vergroten...

nice... ik ben meer van de oude 'stempel'
houd meer van brokkelige tabletjes.. niet van die staal hard geperste kneiters.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke Spook zei:
of 96... de goeie ouwe tijd
Klik om te vergroten...

't nummer heet '93 till infinity 😅

ja, 'klopt' ! 😆
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Jawel,

Maar nog nooit een knock knock drugq joke.
Klik om te vergroten...

zelfde format..

aight bro'tjes..
ik ga ook offline.

take it easy.

@Coke Spook .. gedraag je 😉
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uptempo zei:
Was dat geen captagon?
Klik om te vergroten...

20201220_001558.jpg

Meer kan ik niet lezen.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Bekijk bijlage 13363

Meer kan ik niet lezen.
Klik om te vergroten...
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
Klik om te vergroten...

Heten namaakmeds ook "amfetaminen"?
Wist ik niet.
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Heten namaakmeds ook "amfetaminen"?
Wist ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uptempo zei:
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)
Klik om te vergroten...

Thanks !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."