#1
Ik kreeg altijd honger naar het vrouwelijk geslacht ,daar bleef ik gewoon altijd bij eten.
Er zijn veel dingen die jou geil maken ofnie? Of maak jij dingen geil? Geniet van je verhalen hoor daarnievan maar het valt wel op hahaha!Ik moet altijd poepen na een Xje.
Daarna neem ik wat Franse kwark voor de eiwitten. Soms maak ik dat zoet met wat rietsuiker. Maakt ook best wel geil.
Wat bedoel je eigenlijk met “drop”?Er zijn veel dingen die jou geil maken ofnie? Of maak jij dingen geil? Geniet van je verhalen hoor daarnievan maar het valt wel op hahaha!
Honger na de drop heb ik niet. Zorg altijd dat ik verzadigd ben voor inname. Soms bij Psychedelica wel dat ik ineens enorm trek krijg in iets. Denk dat de drug dan een tekort aan een of andere voedingsstof blootlegt, maar da's mijn persoonlijke theorietje😊
thxParty_Princezz zei:Trip Unit zei:Ikke niet begrijp sorryJeller zei:honger heb ik niet, maar soms wle nog zin om iets te eten en dat lukt wel
fruit lukt evengoed als normaal en drogere dinge gaan ook maar iets moeilijker.. keb ergens op uitjebol zelfs gelezen dat zoute dingen de trip kunne verlengen en het is ook gezonder als je er op eet, als je uitgaat zonder harddrugs ebt ge tegent midden of einde van de avond toch ook hanner na al die dansinspanning, dus bij xtc is da ook zo maar ge voelt u honger gewoon nie.. als ge niks eet na gebruik leeft ge vollenbak op u reserves, de beste manier tegen een afkik==>eten echt waar![]()
Wat Jeller bedoelt is :
Honger heb ik niet, maar soms wel zin om iets te eten; dat lukt wel
Fruit eten lukt even goed als normaal en andere dingen eten lukt ook nog..
Maar egt droge dingen eten lukt niet egt ..
Ik heb ergens op UitJeBol zelfs gelezen dat gezouten eten je trip kan verlengen en dat het ook gezonder is om op je trip te eten..
Als je uitgaat zonder harddrugs heb je opt einde van de avond tog ook honger.. Dus bij xtc heb je ook honger, maar je voelt die honger gwn niet..
Als je nix eet na je gebruik, gaat je lichaam op je reserves teren en dat is nie goed..
De beste manier tegen een afkick is eten
Ik hoop da je hem nu begrepen hebt, Trip Unithehe
als ik pillen (neem aan dat je xtc bedoelt, gezien het forum) geslikt heb krijg ik ook altijd honger en ook heel vaak krijg ik zin om te blowen.
hahaha jakkes moet er niet aan denken. 
MystiX zei:als ik pillen (neem aan dat je xtc bedoelt, gezien het forum) geslikt heb krijg ik ook altijd honger en ook heel vaak krijg ik zin om te blowen.
![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."