#1
Cordon Bleu
HAK heeft ook kant-en-klare bonengerechten die best goed en gezond zijn. Die kan je gewoon zo naar binnen lepelen, zonder wrap. Maar als je er een wrap bij doet, pak dan de volkoren versie (bijvoorbeeld van Santa Maria). Kaas en/of crème fraîche kun je toevoegen, maar de verzadigde vetten maken het gerecht dan minder gezond, en het feit dat kaas en crème fraîche dierlijke eiwitten/vetten bevatten maakt het gerecht minder duurzaam (want dan is er veel land en grondstoffen nodig om het gerecht te produceren)Linzensoep heeft cardiovasculaire voordelen lees ik net.😆
Word dat ook kant en klaar verkocht?
Kroket! (van Fred)Berehap pinda
Is linzensoep al gezegd?
Dat is ook nog een gezond gerecht, én makkelijk naar binnen te scheppen![]()
Zeker!Linzensoep heeft cardiovasculaire voordelen lees ik net.😆
Word dat ook kant en klaar verkocht?
Favoriete suggestie tot nu toe, vergeten dat mijn moeder het altijd klaarmaakte in de winter 😍Is linzensoep al gezegd?
Dat is ook nog een gezond gerecht, én makkelijk naar binnen te scheppen![]()
Die vind ik persoonlijk niet te pruimen. Het moet zacht zijn niet zo'n knapperige vel.Idem voor maatje groter; bokworst met krokant worstveld
Ik had vandaag "marry me chicken" gemaakt, pasta daarbij, een klein bord was niet af te maken. Het is kip met room, parmezaan, zongedroogde tomaat en wat andere ingrediënten, lekker vet.Dumplings, noodles of ramen, pasta, soep, ei, protein shakes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."