Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed snacks?

Speed snacks?

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
ldb123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MyLittlePonyPack zei:
Dat krijg ik als vrouw sowieso wel😂💦
Klik om te vergroten...
Hahaha, is behoorlijk libido-verhogend inderdaad
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
ldb123 zei:
Skyr met een smaakje. Krijg je in ieder geval nog wat proteïne binnen tijdens & na de sessie :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat krijg ik als vrouw sowieso wel😂💦
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yoghurt met ranja.
Beter nog almhof griekse honing walnoot Yoghurt of kwark of whatever het ook is.
En een peer hmm een lekker sappig tof peertje.

Knijpfruit is ook wel tof.
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Witlof met ham en kaas uit de oven, witlof eerst eventjes koken en daarna NIET eerst uit laten lekken voordat je het in de oven zet, blijven ze lekker sappig/waterig. Wel even beetje laten afkoelen anders verbrand je je bek. Groetjes
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vreemd dat hier geen thread over is. Vroeg mij af wat je het best kan eten met speed, als ik niet om het uur een beetje eet en veel water drink voel ik me echt als een slappe band namelijk.

In het verleden onverteerde etensrestjes gevonden in mijn stoelgang, wat best vervelend was want je spijsverteringsstelsel gaat ook een versnelling hoger.

AUB geen aanbelevingen voor voedsel dat niet slikt zonder een emmer water.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn huidige opties:
- avocado/banaan milkshake
- gekookte eieren
- soep/thee
- pannekoeken
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fruit en vla/yoghurt/kwark gaan altijd wel.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomatensoep uit blik met brood.
Yoghurt met muesli, (gedroogd en vers) fruit, noten.
Als je dat een poosje (1 of 2 nachten) laat staan in de koelkast dan lost de muesli op in de yoghurt en hoef je daar niet meer op te kauwen.
Om de paar uur een wortel om de spijsvertering een beetje aan de gang te houden.
appel

maaltijdsalade

Croissant hamkaas
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
High protein drankje.
Goed gevuld met eiwitten.

Maaltijdsoep ging vroeger ook altijd wel door die molen van de schuivende kaak.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
alles gaat voorbij zei:
Tomatensoep uit blik met brood.
Klik om te vergroten...
Ik zweer bij de plus chinese tomatensoep zakken. Beter dan blik.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoofpeertjes en van die kleine slaatjes zijn ook goed te doen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Ik zweer bij de plus chinese tomatensoep zakken. Beter dan blik.
Klik om te vergroten...

Champignons zijn ook top.
Of groentesoep.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Champignons zijn ook top.
Of groentesoep.
Klik om te vergroten...
Ja idd

Nog wel eentje, aardappelsalade.
Zon bak van de plus kost geen drol en het is best makkelijk weg te krijgen imo.
T
TiimonggLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik eet vaak paprika's aan de speed/xtc en dat is echt een aanrader. Er blijven geen stukjes achter ophopen in je mond, ook al verwacht je dat wel haha
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed en eten????!

Voor mij de grap van de eeuw.
Nopes, nada, niks, nic zupełnie, krijg ik weg.. 😂😭🕺
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraatPiraat zei:
Ik zweer bij de plus chinese tomatensoep zakken. Beter dan blik.
Klik om te vergroten...

Vroegah die van unox maar die zijn tegenwoordig harstikke duur. Nu koop ik die van de lidl als ze in de aanbieding zijn voor 1€.
Maar, als ik er om denk zal ik die soep van jou eens een keer meenemen.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zonder emmer water niks inderdaad.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet of ie al genoemd is maar van die knakworst uit blik vind ik koud ook goed te doen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraatPiraat zei:
Ik weet niet of ie al genoemd is maar van die knakworst uit blik vind ik koud ook goed te doen.
Klik om te vergroten...

Oh ja dat is idd ook echt ideaal. Al warm ik ze wel ff op.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Berehap pinda

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."