Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit pep. anno 2000 VS anno 2023. Mijn bescheiden mening.....

Kwaliteit pep. anno 2000 VS anno 2023. Mijn bescheiden mening.....

110 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
APESHIT13 zei:
Ik zou het sowieso altijd wel wassen met acetone. De laatste keer dat ik dat deed hield ik de helft over van wat ik had 😐 het was daarna wel veel potenter en zachter aan de neus, en een minder opgefokt effect.
Klik om te vergroten...
Als dat bij mij zou gebeuren dan ging ik nooit meer terug naar zo'n dealer. Dus je bent en de helft van het gekochte materiaal verloren in de aceton en je heb nog een hoop werk gehad met wassen, aceton komen, drogen. Maar je hebt hem zeker nooit weggebracht om te testen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
APESHIT13 zei:
Ik zou het sowieso altijd wel wassen met acetone
Klik om te vergroten...

Wat doet die aceton dan (schoonmaken)?
Verwijderen van mengstof?
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
Als dat bij mij zou gebeuren dan ging ik nooit meer terug naar zo'n dealer. Dus je bent en de helft van het gekochte materiaal verloren in de aceton en je heb nog een hoop werk gehad met wassen, aceton komen, drogen. Maar je hebt hem zeker nooit weggebracht om te testen?
Klik om te vergroten...
Nee had het niet getest inderdaad. Ik raadt het altijd wel aan om te doen maar ik heb het echt zelf maar een enkele keer maar gedaan 😂 het was een gram van een vriend die het van dezelfde batch gebruikte

Kordie zei:
Wat doet die aceton dan (schoonmaken)?
Verwijderen van mengstof?
Klik om te vergroten...
In ieder gevang cafeïne. Vast nog wel iets maar dat weet niet ik niet. Het wordt toch het meeste vermengt met cafeïne volgens mij
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Wat doet die aceton dan (schoonmaken)?
Verwijderen van mengstof?
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je van troep iets minder erge troep maken. Maar ik zou gewoon geen troep kopen. (Ik heb dat sowieso nooit begrepen waarom mensen "troep" willen aanschaffen?
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mioesjamarra zei:
Dag mensen allemaal, ik kom uit België en ben geboren in 1982, ik was dus in het jaar 2000 18j. Veel gefeest en ook de speed van toen leren kennen! En zoals velen zeggen uit die periode dat de speed toen wat anders was dan die van nu! Ik kwam met 1gr toen wel 3dagen toe, omdat de kwaliteit toen echt veeeeel beter was. Ben lange tijd clean geweest en in 2017 terug mee begonnen, maar de kwaliteit is tot op de dag van vandaag der echt op achteruit gegaan! Ik vraag mij al jaren af hoe dat komt, ik lees regelmatig da mensen zeggen dat het met de tolerantie of gewenning te maken heeft. Sommige schrijven dat de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Nu, ik ga niet bij elke reactie dat ik lees gaan kijken hoe oud de persoon is die zijn mening gepost heeft! Iemand die geboren is in 2003 is nu 20j. Dus die persoon kan echt niet weten hoe krachtig de speed in mijn jaren was. Als voorbeeld, voor wie er interesse in heeft, ipv naar de muziek te luisteren, kijk gewoon eens naar de mensen in het volgende filmpje Da is een beeld van fuivende gabbers, kijk eens naar hun ogen die groot staan en naar de kauwbewegingen die men toen niet onder controle kon houden omdat de kwaliteit toen echt Vééél beter was! Kijk naar de jeugd van nu in de discotheken of weet ik waar nog, een discotheek vol mensen met supergrote ogen en monden die niet stil staan. Da zie je anno 2023 toch niet meer!!!??En ik weet dat er nog veel mensen zijn deze tijden die amfetamine gebruiken hoor maar van de pep van nu staan je ogen niet wijd open dat je enkel het wit ziet en kun je je mond wel stil houden!!
Ik wil maar zeggen tegen speedgebruikers die de pep van toen niet ervaren hebben, Neem het maar aan van mij en mijn generatie genoten . De kwaliteit is gewoon rommel nu! Zelf weet ik niet hoe dat komt. Ik zou het natuurlijk graag weten, maar ik ga dat niet opzoeken, het is nu eenmaal zo.... ! Ik heb nu net mijn ervaring neergeschreven van de speed van toen VS die van nu....
Aan alle lezers, het gaat jullie goed, en wees blij dat die speed niet meer terug komt want da was er echt over!!!!
Grts David
Klik om te vergroten...
Ik zelf heb ook in me gabber tijd veel speed gebruikt. En heb het soms wel jaren amper tot niet gehad. En ik En kaarten van me hier in leeuwarden zeggen het zelfde. Die rommel is niet meer wat het was. Kan gewoon slapen de zelfde avond als je wil en niet door snuift en dat kukte mij echt niet en afgelopen nacht nog net een maatje van toen waar ik nu zit en die was ook in slaap gevallen in de ochtend toen hij even zijn ogen dicht deed. Dit was toen niet mogelijk je stond gewoon strak en helemaal aan uren lang van het nemen van lijnen die avonden
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben ik ff blij dat ik niet in Leeuwarden woon. Hier hebben we daar gelukkig geen last van
r
rachel1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als je vroeger speed gewoon maar in je zak had, rook je het al van mijjjjjjjlenver...ik ben trouwens van 1969 dus heb die goede tijden ook meegemaakt. Ik heb een hekel aan natte speed?! Brol in mijn ogen/neus..Goede speed ruikt naar van die groene appels, granny smith..jammiejam
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
rachel1 zei:
als je vroeger speed gewoon maar in je zak had, rook je het al van mijjjjjjjlenver...ik ben trouwens van 1969 dus heb die goede tijden ook meegemaakt. Ik heb een hekel aan natte speed?! Brol in mijn ogen/neus..Goede speed ruikt naar van die groene appels, granny smith..jammiejam
Klik om te vergroten...
Geur zegt niks over de kwaliteit. En natte speed moet je laten drogen. Doe je dat niet dan kun je zelfs blind worden van de middelen waar het nat mee wordt gemaakt.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
MioesjaMumaharra was op zoek naar productieprocessen bij de mods (fataal beginnersfoutje) maar nu dus een enkeltje bankelder. Zonder productieproces.
r
rachel1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
natte speed is versneden
r
rachel1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
en geur wel belangrijk
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."