Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed bewaren

speed bewaren

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
verslaafdenverslaafd1989 zei:
dit las ik

alleen als ik die
80 grm laat drogen en klein maken heb ik een flinke berg met speed.

dat is altijd zo en is normaal. maar of je het nu droog of nat in de friezer doet en het binnen 1 a 2 maanden op hebt maakt het echt niet uit. ik deed in het verleden liever altijd de speed dat meer dan een ons was nar in de friezer dan droog
Klik om te vergroten...
Zou de vriezer zijn uitgevonden door mensen die speed wouden bewaren.....🤔
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja maar speed wassen met aceton is aceton door je speed gooien en filteren... Kan niks fout gaan.... Ghb maken moet je wel goed opletten inderdaad....ik ben me halve slokdarm kwijt door verkeerd gemaakte zooi...🙈
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon in de vriezer laten en pakken wat je nodig heb.
Als de olie eruit is dus op kamertemp kan je het schudden.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het vacuum verpakt in de vriezer liggen. Koop altijd pasta en vaak echt grote hoeveelheden, de hoeveelheden zelf laat ik verder in het midden, voegt niks toe aan deze discussie.
Als ik dan wat nodig heb, open ik de vacuum verpakking, haal er wat vanaf om te drogen, en de rest opnieuw vacuum verpakt de vriezer in.
Maargoed.. dat gaat al jaren goed zo, kan het prima voor de lange termijn zo bewaren als je kwaliteit hebt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thunderdome zei:
Ik heb het vacuum verpakt in de vriezer liggen. Koop altijd pasta en vaak echt grote hoeveelheden, de hoeveelheden zelf laat ik verder in het midden, voegt niks toe aan deze discussie.
Als ik dan wat nodig heb, open ik de vacuum verpakking, haal er wat vanaf om te drogen, en de rest opnieuw vacuum verpakt de vriezer in.
Maargoed.. dat gaat al jaren goed zo, kan het prima voor de lange termijn zo bewaren als je kwaliteit hebt.
Klik om te vergroten...
Wat ik al aangaf dus in me reply maar dan de korte versie haha.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn gouden tip.. ik betaal liever ietsje meer voor goed en altijd dezelfde kwaliteit (en ja so be it het kan zijn dat er door de professor her en der wat anders gemixt word met caf of zelfs nog erger met andere zooi.

Ik haal zelf altijd enkele pakjes , 1 tot 3 st. Van omstr 0.8g per stuk en ik hou na mijn aceton wasje.. ik deed het voorheen wassen d.m.v de snelle en de aceton te mixen (samenvoegen in bijv glas en erna laten drogen..

Vond dit goud, had het gezien op jawel, een Nederlands account op YouTube echt een gouden oudr video whaha.
Maarja je ziet en hoort wel eens wat haha.
Zodoende.. doe ik me speed kneiter droog maken pakjes bij elkaar en lekker hakken met wat ik voor handen heb op een glazen schotel tot ie echt goed fijn is.
Korrels zijn gewoon fucked voor dit wasje, korreltjes wat ook kan duiden op (behoorlijk) caffeine in je snelle betekent vaak en uiteraard ook het doseren/snuiven/ en erna een breed glas.

Als je dit wasje kent.. je wist dan je weet 😂🏂

1 :Koffie filter oldskool, door de helft knippâh (welke diameter jouw brede glas heeft , dat het "strak" past, krap is lekker.
2:
Liefste zelfs dat die er lekker in blijft hangen met nog zo'n 5á10 cm ruimte over onder de filter tot onderkant glas, en er dus ook wat gewicht in kan zodat de filter niet de bodem van je glas aan gaat tikken. (Daar komt einde van de rit een laag aceton in van zo een 5cm)
3:
Dan even goed voelen of stevig zit want je gaat nu de fijngemalen schnelle erin gieten.
Gewicht daarvan verdelen over de gehele diameter v filter, en beetje zelfde hoogte als je klaar bent met gieten beetje afstrijken.
4:
Geen rare grote korrels te zien?
Giet voorzichtig aan, snap dat je schnell wilt gaan maar houd je rustig.
Giet er kleine scheurtjes over en het loopt al gauw uit je filter. Je kan dit eventueel nog een beetje roeren en er nog 3 of nog meer scheutjes over heen gooien. Mik het zo beetje langs elke kant van het filter.
5:
Laat dit lekker uitdruipen door de filter in je glas,
Maar check het even om de 5 a 10 min.
6:
Giga schnell is de aceton uitgedrupt en is de witte substantie pep klaar om uit filter geschept te worden en het uit te laten drogen (aceton droogt úít de pep).
Begin ruikt soms nog wat aceton maar na drogen van de pwap dan is het bij mij althans bijna geurloos en enkel een beetje scherp tijdens consumeren.
Zorg voor beetje tocht van kier raam en geen tropische temperaturen op de plek van wassings.
Ook schijnt dit voor het drogen en kwaliteit behoud.


------ PEPT UW EIGEN ------
🐒🍌🦧
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Gewoon in de vriezer laten en pakken wat je nodig heb.
Als de olie eruit is dus op kamertemp kan je het schudden.
Klik om te vergroten...

Gewoon drogen. De vriezer is nergens voor nodig.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
alles gaat voorbij zei:
Gewoon drogen. De vriezer is nergens voor nodig.
Klik om te vergroten...
Hahahaha ooh wijs wezen geef mij uw bron 🤣
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Hahahaha ooh wijs wezen geef mij uw bron 🤣
Klik om te vergroten...
Dan moet ik even zoeken. Hier zijn we @Neo-Shulginist voor nodig (maar die is zoek)
Maar kun jij ook een bron overleggen dat bewaren in de vriezer beter is?

Je kunt je ook afvragen waarom ze speed nat verkopen, het gaat toch droog in de neus?
Waarom zou je die stoffen vers moeten bewaren, het is toch geen vers fruit of groente?

Dit is voor nu de beste bron die ik heb:
IMG_1784.jpeg
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
alles gaat voorbij zei:
Je kunt je ook afvragen waarom ze speed nat verkopen
Klik om te vergroten...
Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga ,ik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.
Wat je laat zien is Dex ,niet te vergelijken met de pure amfetaminen.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga ,ik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.
Wat je laat zien is Dex ,niet te vergelijken met de pure amfetaminen.
Klik om te vergroten...
pure amfetamine is vloeibaar (en instabiel, daar moet je zsm poeder van maken, heb ik geleerd van @Neo-Shulginist)
Speed bestaat uit een 50/50 mix van dextroamfetamine en levoamfetamine.
Zeg jij dan dat levo sneller bederft?

Soulassasins zei:
ik ben een chemist dus ik kan me partij zo in elkaar kloppen.
Klik om te vergroten...
Doe mij maar een ons dan :tearsofjoy:

Soulassasins zei:
Heb allemaal met het proces te maken waar ik niet verder op in ga
Klik om te vergroten...
Waarom ga je er niet op in als ik vragen mag?
Want je kunt ons dan precies uitleggen hoe het zit.
Inprinciepe hoef je enkel uit te leggen waarom droge speed sneller aan bederf onderhevig is.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
alles gaat voorbij zei:
pure amfetamine is vloeibaar
Klik om te vergroten...
Als je klaar ben met kloppen laat je het rusten ,dan gaat de magie beginnen van vloeibaar naar vast.
Voor de rest ga ik geen recepten delen lol.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
alles gaat voorbij zei:
Inprinciepe hoef je enkel uit te leggen waarom droge speed sneller aan bederf onderhevig is.
Klik om te vergroten...
Als de olie is opgedroogd gaat de potentie snel achteruit.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soulassasins zei:
Als de olie is opgedroogd gaat de potentie snel achteruit.
Klik om te vergroten...
Jou collega chemist zegt dit:

Neo-Shulginist zei:
Speed kun je beter drogen aangezien het in oplossing juist sneller degradeert. Aan de oplosmiddelen heb je als consument niks. Dus zo snel mogelijk je speed drogen. Als die zuiver is dan is het een wit en geurloos poeder. Dat kun je decennia bewaren op een droge en donkere plek.
Klik om te vergroten...
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
alles gaat voorbij zei:
Jou collega chemist zegt dit:
Klik om te vergroten...
Dat is zijn mening, en meningen zijn verdeeld gelukkig.
Heel NL gooit het in de koelkast voor bewaren al decennia lang en nooit iemand horen klagen erover.

Kom jij eens met wat concrete info ipv een forum lid erbij te halen, doe je huiswerk.
Fijne dag verder !
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Kom jij eens met wat concrete info ipv een forum lid erbij te halen, doe je huiswerk.
Fijne dag verder !
Klik om te vergroten...

Een forumlid die er meer verstand van heeft dan jij. Dus doordat @Neo-Shulginist er niet meer is moet de speed weer in de vriezer? Dat is gewoon ouderwets.

Maar waaruit bestaat het nat dan?
Dat kunnen alleen maar de hulpstof(fen) zijn van de laatste stap(pen)
Meestal zwavelzuur las ik ergens.
Jij beweert dus dat de stof van de laatste stap, toevallig ook de houdbaarheid verbetert?


Soulassasins zei:
Heel NL gooit het in de koelkast voor bewaren al decennia lang en nooit iemand horen klagen erover.
Klik om te vergroten...

Dat heel NL het in de koelkast gooit is nog steeds geen bewijs dat dat beter is.

De enige reden om het nat te verkopen is omdat het dan meer weegt.
Ik vind het bijzonder dat iedereen het accepteerd dat het zo word verkocht.
Want zodra je het te drogen legt zie je je geld gewoon verdampen, ik vind dat absurd.
En dealers durven de zak niet eens meer open te doen en als klant ben je het beste af als je het laatste beetje hebt.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#17
je moeder zei:
Een forumlid die er meer verstand van heeft dan jij. Dus doordat @Neo-Shulginist er niet meer is moet de speed weer in de vriezer? Dat is gewoon ouderwets.

Maar waaruit bestaat het nat dan?
Dat kunnen alleen maar de hulpstof(fen) zijn van de laatste stap(pen)
Meestal zwavelzuur las ik ergens.
Jij beweert dus dat de stof van de laatste stap, toevallig ook de houdbaarheid verbetert?




Dat heel NL het in de koelkast gooit is nog steeds geen bewijs dat dat beter is.

De enige reden om het nat te verkopen is omdat het dan meer weegt.
Ik vind het bijzonder dat iedereen het accepteerd dat het zo word verkocht.
Want zodra je het te drogen legt zie je je geld gewoon verdampen, ik vind dat absurd.
En dealers durven de zak niet eens meer open te doen en als klant ben je het beste af als je het laatste beetje hebt.
Klik om te vergroten...
Het kan niet voor die prijs.
Toen ik het nog gebruikte was ik bereid het dubbele of driedubbele te betalen als het schoon was en van goede grondstoffen was gemaakt.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
je moeder zei:
Een forumlid die er meer verstand van heeft dan jij. Dus doordat @Neo-Shulginist er niet meer is moet de speed weer in de vriezer? Dat is gewoon ouderwets.

Maar waaruit bestaat het nat dan?
Dat kunnen alleen maar de hulpstof(fen) zijn van de laatste stap(pen)
Meestal zwavelzuur las ik ergens.
Jij beweert dus dat de stof van de laatste stap, toevallig ook de houdbaarheid verbetert?




Dat heel NL het in de koelkast gooit is nog steeds geen bewijs dat dat beter is.

De enige reden om het nat te verkopen is omdat het dan meer weegt.
Ik vind het bijzonder dat iedereen het accepteerd dat het zo word verkocht.
Want zodra je het te drogen legt zie je je geld gewoon verdampen, ik vind dat absurd.
En dealers durven de zak niet eens meer open te doen en als klant ben je het beste af als je het laatste beetje hebt.
Klik om te vergroten...
Het klopt inderdaad dat speed droog langer goed blijft dan nat. Het wordt nat verkocht om er meer geld aan te verdienen. Natte speed moet goed gedroogd worden om alle reststoffen eruit te halen van aceton etc. die giftig zijn. Dat hele nat bewaren is een fabeltje.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
speed moet goed gedroogd worden om alle reststoffen eruit te halen van aceton etc.
Klik om te vergroten...
Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iedereen zweert altijd bij nat in de vriezer bewaren. Maar dat maakt het nog niet perse waar. Maar ergens klinkt het wel logisch. Je eten blijft ook langer goed in de vriezer. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die bijvoorbeeld mdma in de vriezer bewaart. Maar dat verkoopt men dan ook weer alleen droog. Net als coke. Naja het is een beetje appels en peren vergelijken. De ene stof is de andere niet. Maar zou ook niet weten wat die vloeistof toe zou moeten voegen voor de houdbaarheid. Maar droog in de vriezer bewaren heb ik dan ook weer nog nooit gehoord. Maar dat klinkt eigenlijk logischer? Behalve als het inderdaad een scam is van de speedfabrikanten....

Maar het in de vriezer bewaren is sowieso zwaar overrated kan ik je vertellen. Doe je het niet ga je geen verschil merken. Heb uberhaupt nog nooit gemerkt dat mijn drugs achteruit gaan. Nou heb ik speed ook niet jaren laten liggen. Maar heb wel eens xtc op die al jaren lag te verstoffen. Denk echt dat je praat over 1% achteruitgang in 5 jaar ofso. Verwaarloosbaar. Denk dat dat met speed vergelijkbaar is.

Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."