#1
Nu ik dit zo lees herken ik dit inderdaad ook van enkele keren, erg vervelend (en vieze smaak) gevoel.Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout.
Ik zou geen idee hebben waardoor dit kan komen. De volgende keer dat ik dit fenomeen weer tegenkom ga ik er wat mee experimenteren