Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed bewaren

speed bewaren

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
TheRealKoekert zei:
Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout.
Klik om te vergroten...
Nu ik dit zo lees herken ik dit inderdaad ook van enkele keren, erg vervelend (en vieze smaak) gevoel.

Ik zou geen idee hebben waardoor dit kan komen. De volgende keer dat ik dit fenomeen weer tegenkom ga ik er wat mee experimenteren
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lang geleden dat ik pep gebruikte.
Maar ik voel die natte plak nog steeds op mijn neustussenschot zitten :)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraffeNeel zei:
StraffeNeel zei:
Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?
Klik om te vergroten...
Methanol inderdaad maar dat vervliegt heel snel bij drogen. Ik heb best wel vaak natte speed in een bolletje gedouwd toen ik nog jong met een grote bos wilde haren was. Gelukkig heb ik een loden pijp maar nu denk ik Jezus man wtf was je mee bezig. πŸ˜…

Daarom is het ook goed dat er platformen als DF zijn natuurlijk waar zulke belangrijke over het algemeen door mensen met kennis van zaken duiding geven. Af en toe een verdwaalde 'expert' die in een drugswaan ego trippend de commentsectie bevuild daar buiten gelaten natuurlijk maar ook dat wordt gelukkig vaak snel recht getrokken😜.

Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me weer dat helaas een paar leden met bakken kennis vertrokken , al dan niet vrijwillig, zijn maar gelukkig heeft chatGPT 5 hun afgelost. πŸ™πŸ½πŸ€˜πŸ½
Klik om te vergroten...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Lang geleden dat ik pep gebruikte.
Maar ik voel die natte plak nog steeds op mijn neustussenschot zitten :)
Klik om te vergroten...
Ik krijg er accuut een jeukende schots van 🀣
t
tripadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Iedereen zweert altijd bij nat in de vriezer bewaren. Maar dat maakt het nog niet perse waar. Maar ergens klinkt het wel logisch. Je eten blijft ook langer goed in de vriezer. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die bijvoorbeeld mdma in de vriezer bewaart. Maar dat verkoopt men dan ook weer alleen droog. Net als coke. Naja het is een beetje appels en peren vergelijken. De ene stof is de andere niet. Maar zou ook niet weten wat die vloeistof toe zou moeten voegen voor de houdbaarheid. Maar droog in de vriezer bewaren heb ik dan ook weer nog nooit gehoord. Maar dat klinkt eigenlijk logischer? Behalve als het inderdaad een scam is van de speedfabrikanten....

Maar het in de vriezer bewaren is sowieso zwaar overrated kan ik je vertellen. Doe je het niet ga je geen verschil merken. Heb uberhaupt nog nooit gemerkt dat mijn drugs achteruit gaan. Nou heb ik speed ook niet jaren laten liggen. Maar heb wel eens xtc op die al jaren lag te verstoffen. Denk echt dat je praat over 1% achteruitgang in 5 jaar ofso. Verwaarloosbaar. Denk dat dat met speed vergelijkbaar is.

Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
Klik om te vergroten...
Nu is MDMA ook wel een ontzettend stabiele stof, Alexander shulging heeft ooit gesteld;
Als de Pharos MDMA in de pyramides hadden gestopt, zou het nu nogsteeds actief zijn.

Amphetamine is ook een zeer stabiele drug, vooral wanneer het gedroogd is, en niet blootgesteld aan sterke zuren/basen of oxidanten is het gedroogd tientallen jaren houdbaar.
Natte speed is daarintegen veel minder stabiel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kun je prima droog bewaren.
Er was ooit een post van een (ex)lid hier die een brok pep terug gevonden had na 10+ jaar en het werkte net zoals hoorde.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheRealKoekert zei:
Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
Klik om te vergroten...
Puur amfetaminesulfaat heeft de consistentie van droog talkpoeder.
Ietsje te hard snuiven en er is een kans op een flinke hoestbui.
Inhaleren werkt beter.

Een andere eigenschap is dat het hygroscopisch is, het trekt water uit de lucht aan en wordt dan iets vochtiger.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Kun je prima droog bewaren.
Er was ooit een post van een (ex)lid hier die een brok pep terug gevonden had na 10+ jaar en het werkte net zoals hoorde.
Klik om te vergroten...
Getsie
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheRealKoekert zei:
Ik geloof het meteen. De gebruiker gaat harder achteruit dan de drugs.
Klik om te vergroten...
Zal vast wel kloppen. Maar als het deed wat het moest, wat is dan het probleem? πŸ˜†
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik geloof het meteen. De gebruiker gaat harder achteruit dan de drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."