#1
Denk dat @MyLittlePonyPack deze vraag goed kan beantwoorden als ex pepperoni ![:wink:]()
Nu ik dit zo lees herken ik dit inderdaad ook van enkele keren, erg vervelend (en vieze smaak) gevoel.Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout.
Methanol inderdaad maar dat vervliegt heel snel bij drogen. Ik heb best wel vaak natte speed in een bolletje gedouwd toen ik nog jong met een grote bos wilde haren was. Gelukkig heb ik een loden pijp maar nu denk ik Jezus man wtf was je mee bezig. 😅Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?
Daarom is het ook goed dat er platformen als DF zijn natuurlijk waar zulke belangrijke over het algemeen door mensen met kennis van zaken duiding geven. Af en toe een verdwaalde 'expert' die in een drugswaan ego trippend de commentsectie bevuild daar buiten gelaten natuurlijk maar ook dat wordt gelukkig vaak snel recht getrokken😜.
Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me weer dat helaas een paar leden met bakken kennis vertrokken , al dan niet vrijwillig, zijn maar gelukkig heeft chatGPT 5 hun afgelost. 🙏🏽🤘🏽
Ik krijg er accuut een jeukende schots van 🤣Lang geleden dat ik pep gebruikte.
Maar ik voel die natte plak nog steeds op mijn neustussenschot zitten![]()
Nu is MDMA ook wel een ontzettend stabiele stof, Alexander shulging heeft ooit gesteld;Iedereen zweert altijd bij nat in de vriezer bewaren. Maar dat maakt het nog niet perse waar. Maar ergens klinkt het wel logisch. Je eten blijft ook langer goed in de vriezer. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die bijvoorbeeld mdma in de vriezer bewaart. Maar dat verkoopt men dan ook weer alleen droog. Net als coke. Naja het is een beetje appels en peren vergelijken. De ene stof is de andere niet. Maar zou ook niet weten wat die vloeistof toe zou moeten voegen voor de houdbaarheid. Maar droog in de vriezer bewaren heb ik dan ook weer nog nooit gehoord. Maar dat klinkt eigenlijk logischer? Behalve als het inderdaad een scam is van de speedfabrikanten....
Maar het in de vriezer bewaren is sowieso zwaar overrated kan ik je vertellen. Doe je het niet ga je geen verschil merken. Heb uberhaupt nog nooit gemerkt dat mijn drugs achteruit gaan. Nou heb ik speed ook niet jaren laten liggen. Maar heb wel eens xtc op die al jaren lag te verstoffen. Denk echt dat je praat over 1% achteruitgang in 5 jaar ofso. Verwaarloosbaar. Denk dat dat met speed vergelijkbaar is.
Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
Puur amfetaminesulfaat heeft de consistentie van droog talkpoeder.Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
GetsieKun je prima droog bewaren.
Er was ooit een post van een (ex)lid hier die een brok pep terug gevonden had na 10+ jaar en het werkte net zoals hoorde.
Zal vast wel kloppen. Maar als het deed wat het moest, wat is dan het probleem? 😆Ik geloof het meteen. De gebruiker gaat harder achteruit dan de drugs.
drugsforum.nl
Na het goed wassen met droge aceton hou je vanzelf goede speed over.Ik zou het wassen in aceton, en daarna is het ook gelijk droog en kun je het prima jaren bewaren.
Als het niet versneden is dan houd je na het wassen 30/40 gram droog over.
Goeie speed bestaat nog wel hoor, kijk maar op het dark web.
Owja, als je speed snuift en je krijgt gelijk een kick, dan zit er waarschijnlijk cafeïne in want cafeïne werkt meteen en speed niet.
Bij mij krijg ik dat na 3x keer wassen met aceton.
Voor 80gram is dat mss nogal lastig🤣Beste bewaarplek is je maag/neus 🤭
Denk dat @MyLittlePonyPack deze vraag goed kan beantwoorden als ex pepperoni![]()
Dit... dan is speed na 10 jaar nog gewoon goed is mijn ervaring.Ik zou het wassen in aceton.
En daarna is het ook vrijwel gelijk droog en dan kun je het prima jaren bewaren.
Als het niet versneden is met cafeïne, dan houd je na het wassen 30/40 gram droog over.
Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON
Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...drugsforum.nl
Goeie speed bestaat nog wel hoor, kijk maar op het dark web.
Owja, als je speed snuift en je krijgt gelijk een kick van dan zit er waarschijnlijk cafeïne in, want cafeïne werkt meteen en speed niet.
Hmm leg dat uit wantuh hoe ga je dat later gebruiken nadat je het op die plekken heb bewaard?Beste bewaarplek is je maag/neus 🤭
Zoals ook door anderen eerder werd aangegeven, bij mij was de helft van het originele gewicht alleen maar cafeïne.Dan zit er heel veel cafeïne in en hou je ook niet veel over zeker?
Ik heb dat ook een paar keer gehad en dan ben je ook nog eens heel veel geld kwijt aan aceton. 🙁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."