Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed bewaren

speed bewaren

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk dat @MyLittlePonyPack deze vraag goed kan beantwoorden als ex pepperoni :wink:
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheRealKoekert zei:
Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout.
Klik om te vergroten...
Nu ik dit zo lees herken ik dit inderdaad ook van enkele keren, erg vervelend (en vieze smaak) gevoel.

Ik zou geen idee hebben waardoor dit kan komen. De volgende keer dat ik dit fenomeen weer tegenkom ga ik er wat mee experimenteren
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lang geleden dat ik pep gebruikte.
Maar ik voel die natte plak nog steeds op mijn neustussenschot zitten :)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraffeNeel zei:
StraffeNeel zei:
Ik was m'n natte speed altijd met aceton en daarna droogt het ook veel sneller (en sommige vervuiling was je er ook uit). Ik dacht altijd dat ze bij natte speed die wasstap overslaan en dat er nog resten oplosmiddel het natmaken. Ik weet alleen niet wat voor oplosmiddel dat is, wellicht methanol?
Klik om te vergroten...
Methanol inderdaad maar dat vervliegt heel snel bij drogen. Ik heb best wel vaak natte speed in een bolletje gedouwd toen ik nog jong met een grote bos wilde haren was. Gelukkig heb ik een loden pijp maar nu denk ik Jezus man wtf was je mee bezig. 😅

Daarom is het ook goed dat er platformen als DF zijn natuurlijk waar zulke belangrijke over het algemeen door mensen met kennis van zaken duiding geven. Af en toe een verdwaalde 'expert' die in een drugswaan ego trippend de commentsectie bevuild daar buiten gelaten natuurlijk maar ook dat wordt gelukkig vaak snel recht getrokken😜.

Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me weer dat helaas een paar leden met bakken kennis vertrokken , al dan niet vrijwillig, zijn maar gelukkig heeft chatGPT 5 hun afgelost. 🙏🏽🤘🏽
Klik om te vergroten...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Lang geleden dat ik pep gebruikte.
Maar ik voel die natte plak nog steeds op mijn neustussenschot zitten :)
Klik om te vergroten...
Ik krijg er accuut een jeukende schots van 🤣
t
tripadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#6
TheRealKoekert zei:
Iedereen zweert altijd bij nat in de vriezer bewaren. Maar dat maakt het nog niet perse waar. Maar ergens klinkt het wel logisch. Je eten blijft ook langer goed in de vriezer. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die bijvoorbeeld mdma in de vriezer bewaart. Maar dat verkoopt men dan ook weer alleen droog. Net als coke. Naja het is een beetje appels en peren vergelijken. De ene stof is de andere niet. Maar zou ook niet weten wat die vloeistof toe zou moeten voegen voor de houdbaarheid. Maar droog in de vriezer bewaren heb ik dan ook weer nog nooit gehoord. Maar dat klinkt eigenlijk logischer? Behalve als het inderdaad een scam is van de speedfabrikanten....

Maar het in de vriezer bewaren is sowieso zwaar overrated kan ik je vertellen. Doe je het niet ga je geen verschil merken. Heb uberhaupt nog nooit gemerkt dat mijn drugs achteruit gaan. Nou heb ik speed ook niet jaren laten liggen. Maar heb wel eens xtc op die al jaren lag te verstoffen. Denk echt dat je praat over 1% achteruitgang in 5 jaar ofso. Verwaarloosbaar. Denk dat dat met speed vergelijkbaar is.

Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
Klik om te vergroten...
Nu is MDMA ook wel een ontzettend stabiele stof, Alexander shulging heeft ooit gesteld;
Als de Pharos MDMA in de pyramides hadden gestopt, zou het nu nogsteeds actief zijn.

Amphetamine is ook een zeer stabiele drug, vooral wanneer het gedroogd is, en niet blootgesteld aan sterke zuren/basen of oxidanten is het gedroogd tientallen jaren houdbaar.
Natte speed is daarintegen veel minder stabiel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kun je prima droog bewaren.
Er was ooit een post van een (ex)lid hier die een brok pep terug gevonden had na 10+ jaar en het werkte net zoals hoorde.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheRealKoekert zei:
Wat TS zegt over dat het meteen in de keel schiet. Heb ik ook eens gehad. Maar dat was met de enige speed die ik droog kocht. Ik dacht dat het gewoon te droog was geworden ofso maar mogelijk heb ik het fout. Het kan ook zijn dat we simpelweg te fijn hebben gehakt. Maar wat ik zelf vaak merk als ik het droog en hak en in een zakje stop dat het weer enigsinds gaat klonten. En volgens mij is dat ook zoals het hoort(?) Doet jouw speed dat ook?
Klik om te vergroten...
Puur amfetaminesulfaat heeft de consistentie van droog talkpoeder.
Ietsje te hard snuiven en er is een kans op een flinke hoestbui.
Inhaleren werkt beter.

Een andere eigenschap is dat het hygroscopisch is, het trekt water uit de lucht aan en wordt dan iets vochtiger.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Kun je prima droog bewaren.
Er was ooit een post van een (ex)lid hier die een brok pep terug gevonden had na 10+ jaar en het werkte net zoals hoorde.
Klik om te vergroten...
Getsie
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheRealKoekert zei:
Ik geloof het meteen. De gebruiker gaat harder achteruit dan de drugs.
Klik om te vergroten...
Zal vast wel kloppen. Maar als het deed wat het moest, wat is dan het probleem? 😆
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik geloof het meteen. De gebruiker gaat harder achteruit dan de drugs.
s
swiebertLid
01-01-2024, 00:00
#12
middag of avond oke morge.
ik heb in de vriezer, wat me is aangeraden, nog ongv 80grm speed staan, het zijn brokjes maar nog wel nat.
nu lees ik hier dat je beter je speed kan drogen en dan is het heel lang te bewaren en goed, alleen als ik die
80 grm laat drogen en klein maken heb ik een flinke berg met speed.
maar wat is nu de beste manier om het te bewaren, opgedroogt of wat nattig in de vriezer, en het gebruik
van speed ik maak het altijd zo dun/klein mogelijk dat het net poeder is, alleen heb ik wel dat het
vaak mijn keel inschiet en ik het in slik en dan een tijd misselijk ben, maar kan je het ook wat minder
fijn maken en als kleine stukjes op snuif, wat is jullie ervaring.
ik ben 61 en laat begonnen met het gebruik van speed, xtc en gbl, nu ongeveer een jaar of 15 en moet
zeggen dat ik verschillende speed heb gehad maar wat ik nu heb is niet meer wat het geweest is, ik krijg niet
meer dat blij ei gevoel, wel wordt in minder snel moe en na veel gebruik nog altijd geil, maar dan meer naar mannen
ben wel getrouwd met een vrouw die overigens heeel anders reageert op alle soorten drugs, maar dat vertel ii nog wel eens.

ik hoor graag van jullie, thanks
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het wassen in aceton.
En daarna is het ook vrijwel gelijk droog en dan kun je het prima jaren bewaren.
Als het niet versneden is met cafeïne, dan houd je na het wassen 30/40 gram droog over.

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Goeie speed bestaat nog wel hoor, kijk maar op het dark web.

Owja, als je speed snuift en je krijgt gelijk een kick van dan zit er waarschijnlijk cafeïne in, want cafeïne werkt meteen en speed niet.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
alles gaat voorbij zei:
Ik zou het wassen in aceton, en daarna is het ook gelijk droog en kun je het prima jaren bewaren.
Als het niet versneden is dan houd je na het wassen 30/40 gram droog over.
Goeie speed bestaat nog wel hoor, kijk maar op het dark web.

Owja, als je speed snuift en je krijgt gelijk een kick, dan zit er waarschijnlijk cafeïne in want cafeïne werkt meteen en speed niet.
Klik om te vergroten...
Na het goed wassen met droge aceton hou je vanzelf goede speed over.
Bij mij krijg ik dat na 3x keer wassen met aceton.
En het is een een soort zout die in mijn ervaring, bewaart op een droge, donkere plek op kamertemperatuur, gewoon goed blijft.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#15
JeetjeMineetje zei:
Bij mij krijg ik dat na 3x keer wassen met aceton.
Klik om te vergroten...

Dan zit er heel veel cafeïne in en hou je ook niet veel over zeker?
Ik heb dat ook een paar keer gehad en dan ben je ook nog eens heel veel geld kwijt aan aceton. 🙁
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste bewaarplek is je maag/neus 🤭
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Beste bewaarplek is je maag/neus 🤭
Klik om te vergroten...
Voor 80gram is dat mss nogal lastig🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Denk dat @MyLittlePonyPack deze vraag goed kan beantwoorden als ex pepperoni :wink:
Klik om te vergroten...

Ik bewaarde het gewoon nat in de vriezer. En droogde dan steeds een paar gram wat ik gebruikte.
Ik waste het nooit met aceton verder ofzo.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
alles gaat voorbij zei:
Ik zou het wassen in aceton.
En daarna is het ook vrijwel gelijk droog en dan kun je het prima jaren bewaren.
Als het niet versneden is met cafeïne, dan houd je na het wassen 30/40 gram droog over.

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Goeie speed bestaat nog wel hoor, kijk maar op het dark web.

Owja, als je speed snuift en je krijgt gelijk een kick van dan zit er waarschijnlijk cafeïne in, want cafeïne werkt meteen en speed niet.
Klik om te vergroten...
Dit... dan is speed na 10 jaar nog gewoon goed is mijn ervaring.

En ja een aceton wasje is zeker aan te raden als je zeker wil weten dat je geen versnijdingsmeuk er bij neemt.
N3K0 zei:
Beste bewaarplek is je maag/neus 🤭
Klik om te vergroten...
Hmm leg dat uit wantuh hoe ga je dat later gebruiken nadat je het op die plekken heb bewaard?:tearsofjoy::wink:
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
alles gaat voorbij zei:
Dan zit er heel veel cafeïne in en hou je ook niet veel over zeker?
Ik heb dat ook een paar keer gehad en dan ben je ook nog eens heel veel geld kwijt aan aceton. 🙁
Klik om te vergroten...
Zoals ook door anderen eerder werd aangegeven, bij mij was de helft van het originele gewicht alleen maar cafeïne.
Na 3x wassen was het eindresultaat is dan vrijwel pure speed. Goed spul. 👌

En een flesje goede aceton is ook weer niet (relatief) duur.
Zelf had ik minder dan 1 liter droge aceton nodig voor wat eerst 20 gram was, wat na het wassen ~10 gram werd.
Succes met wassen in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."