#1
Ik heb zat vrienden die dat wel doen en deze was behoorlijk fotogeniek!
En godverdomme lekker ook zeg!
Teeeering he adriaantjee
En godverdomme lekker ook zeg!
Teeeering he adriaantjee
Ik voel me aangesproken. Ik werd vroeger altijd skunk genoemd (hoe zou het komen) en mijn online nickname (hier niet meer) is skunkopaat (waarom zou dat zijn)
Ik voel me aangesproken. Ik werd vroeger altijd skunk genoemd (hoe zou het komen) en mijn online nickname (hier niet meer) is skunkopaat (waarom zou dat zijn)
skunk rules
Liever aan de detox dan vouwen in het washok,Ik dacht dat jij niet naar shops ging 😮 toepasselijk op een zakje detox

Welke is dit?
Geen haast, goed bewaren, dan kun je er over 3 jaar ook nog van genieten.Ik kwam dit tegen met mn wiet laatje opruimen. Al 2 maanden (!!) Niet eens aan gedacht om het te roken.
Bekijk bijlage 58011
Een top blueberry kush van precies 5 gram. Stiekem toch wel zin om er binnenkort een pure joint van te draaien, maar ik heb nog super veel zelf gemaakte edibles dus ik blijf dr lekker van af!
Er zitten nog meer van die toppen in het zakje hoor haha maar het kan ook zo zijn dat ik het gewoon ga verkopen, dan heb ik een gratis ticket voor MoH dit einde van de maand.Geen haast, goed bewaren, dan kun je er over 3 jaar ook nog van genieten.
Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.Er zitten nog meer van die toppen in het zakje hoor haha maar het kan ook zo zijn dat ik het gewoon ga verkopen, dan heb ik een gratis ticket voor MoH dit einde van de maand.
Knap! Het niet blowen is wel echt een stuk makkelijker als je van nicotine en tabak af bent merk ik hoor, het is dat ik die top za en het rook en er ff aan dacht maar ik weet zeker als ik nu tabak ik huis had dat de drempel om een joint te draaien veel lager zou zijn geweest gister. nu was het even een gedachte voor 10 min in mn hoofd.Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.
Die is lekker!Gelato
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."