#1
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?Hier nog wat rosin.Bekijk bijlage 27315
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?Hier nog wat rosin.Bekijk bijlage 27315
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?
Hmmm ik ga dan idd de gok nemen een deel nog even te laten zitten 😬 de volgende northern lights liet vandaag haar eerste groeihaartjes zien 😍Zet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.
maar ruiken zal ze!
Je kan de meest rijpe delen oogsten en de rest nog aan de plant laten, maar dat kan ook weleens stress opleveren waardoor ze vatbaarder is voor schimmels door knip wonden.
Ik vind het altijd wel lekker dat ik in de ochtend een minder rijpe top rook voor wat energie en in de avond de rijpere toppen waar je lekker stoned van word.



Bekijk bijlage 44975Bekijk bijlage 44976
Bekijk bijlage 44977
@Eve's drop mag ik hem al op de kop hangen? 🤣 Onderin zitten nog een paar topjes waarvan alle haartjes nog wit zijn, maar de rest is dus zo. Is een Northern Lights
Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets 🤷🏼♀️mooi mooi mooi!
ja je kan ze oogsten, er zijn al wat amber trichomen en de rest is zeer milky!
sommige zouden nog wat wachten maar ik vind dit altijd wel het juiste moment om haar met blad en al op te hangen in het donker.
zo kan ze nog heel even de suikers uit de bladeren halen en een paar daagjes doorrijpen.
Zal lekker ruiken haha!
Zet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets 🤷🏼♀️
Wat doe ik met de onderste takken waar de haartjes nog helemaal wit zijn en de trichomen helder?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."