Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je top!

Post je top!

452 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Hier nog wat rosin.Bekijk bijlage 27315
Klik om te vergroten...
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Is dit de hars waar ik over lees? Hoe haal je dat van de plant ?
Klik om te vergroten...

Persen die ding!!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
JetFuel Gelato 😋.
20220714_075841.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purple OG


20220715_094149.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oldschool Moojflowertje!

20220722_161712.jpg
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
DMT
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
DMT
Klik om te vergroten...

Dimethyl"top"tamine
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een pracht TOPic zeg 🥰🥰
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker stapeltje Santa Mariaaaaaaa!


20220723_120446.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
White Widow buiten.

ziet er best goed uit
20220802_192422.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Zet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.

maar ruiken zal ze!




Je kan de meest rijpe delen oogsten en de rest nog aan de plant laten, maar dat kan ook weleens stress opleveren waardoor ze vatbaarder is voor schimmels door knip wonden.

Ik vind het altijd wel lekker dat ik in de ochtend een minder rijpe top rook voor wat energie en in de avond de rijpere toppen waar je lekker stoned van word.
Klik om te vergroten...
Hmmm ik ga dan idd de gok nemen een deel nog even te laten zitten 😬 de volgende northern lights liet vandaag haar eerste groeihaartjes zien 😍

Ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal wanneer je waarvan hoe stoned word, want ik rook maar eens in de zoveel weken een paar hijsjes 🤣 sowieso nog nooit northern lights gehad (alleen silver en amnesia haze) dus ik ben benieuwd!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_20220802_203638.jpgIMG_20220802_203654.jpg
IMG_20220802_203712.jpg

@Eve's drop mag ik hem al op de kop hangen? 🤣 Onderin zitten nog een paar topjes waarvan alle haartjes nog wit zijn, maar de rest is dus zo. Is een Northern Lights
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Peanut butter 💜.
20220804_200853.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Bekijk bijlage 44975Bekijk bijlage 44976
Bekijk bijlage 44977

@Eve's drop mag ik hem al op de kop hangen? 🤣 Onderin zitten nog een paar topjes waarvan alle haartjes nog wit zijn, maar de rest is dus zo. Is een Northern Lights
Klik om te vergroten...

mooi mooi mooi!

ja je kan ze oogsten, er zijn al wat amber trichomen en de rest is zeer milky!

sommige zouden nog wat wachten maar ik vind dit altijd wel het juiste moment om haar met blad en al op te hangen in het donker.

zo kan ze nog heel even de suikers uit de bladeren halen en een paar daagjes doorrijpen.

Zal lekker ruiken haha!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
mooi mooi mooi!

ja je kan ze oogsten, er zijn al wat amber trichomen en de rest is zeer milky!

sommige zouden nog wat wachten maar ik vind dit altijd wel het juiste moment om haar met blad en al op te hangen in het donker.

zo kan ze nog heel even de suikers uit de bladeren halen en een paar daagjes doorrijpen.

Zal lekker ruiken haha!
Klik om te vergroten...
Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets 🤷🏼‍♀️

Wat doe ik met de onderste takken waar de haartjes nog helemaal wit zijn en de trichomen helder?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Zet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.

maar ruiken zal ze!


Mevrouw Pløp zei:
Wat doe ik met de onderste takken waar de haartjes nog helemaal wit zijn en de trichomen helder?
Klik om te vergroten...

Je kan de meest rijpe delen oogsten en de rest nog aan de plant laten, maar dat kan ook weleens stress opleveren waardoor ze vatbaarder is voor schimmels door knip wonden.

Ik vind het altijd wel lekker dat ik in de ochtend een minder rijpe top rook voor wat energie en in de avond de rijpere toppen waar je lekker stoned van word.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gorrilaaaa glue. Handle with care, stickyyyy.
20220804_201024.jpg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
#13 dense af.
image.jpgimage.jpg

super silver.
image.jpgimage.jpg
Banana gelato.image.jpgimage.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
20220806_151232.jpg

Auto weddingcake buiten.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
20220806_201343.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."