#1
Als het een wietje uit de USA is, is die beveiligingsfout terecht 😉Ik krijg constant een glitch als ik een foto wil uploaden.... Probeer opnieuw! Beveiligingsfout opgetreden!?
Als het een wietje uit de USA is, is die beveiligingsfout terecht 😉Ik krijg constant een glitch als ik een foto wil uploaden.... Probeer opnieuw! Beveiligingsfout opgetreden!?
Als het een wietje uit de USA is, is die beveiligingsfout terecht 😉
Nee, deze heb ik nog snel even gehaald voordat we enkel nog staatswiet kunnen kopen hier (vanaf aankomende week volgensmij). De Pineapple OG die ik van de week had (wel staatswiet) had ik eigenlijk ook moeten fotograferen, maar die was zo lekker dat ik hem meteen heb opgerookt🤣.
Moet je eens inzoomen. Zo mooi he, wiettoppen.Bekijk bijlage 65095
Gelonade top van iets minder dan 4 gram
Op dit moment is er inderdaad enkel nog staatswiet te koop in de gemeentes die meedoen aan het experiment. Hasj is op dit moment nog in een overschakelingsfase omdat er zorgen waren over of er op dit moment wel voldoende aanbod zou zijn om aan de vraag te voldoen.Late reactie maar is het door gegaan dat je nu alleen nog "staatswiet" kunt kopen?
Is het wat?
nog steeds veel keuze?
Is er een max aan THC% en zo ja, welk?
Je mag geen prijzen noemen i know maar is het per gram duurder of goedkoper dan geen-staatswiet soorten?
Moest je je legitimeren oid?
Gaat dit in alle coffeshops in NL gelden?
Toen ik nog kweekte gebruikte ik een goedkope microscoop om te kijken of de toppen al klaar waren om te oogsten. Was altijd erg interessant om naar te kijken!Moet je eens inzoomen. Zo mooi he, wiettoppen.
Ik heb een aparte foto map op mijn Mac gemaakt vol met zelfgemaakt mooie foto's van wietsoorten.
Soms lijken ze "gewoon" paar soorten kleuren groen maar als je inzoomt en het ligt goed is zie je alle kleuren, frosties, haartjes etc.

Dank voor de uitgebreide info.Op dit moment is er inderdaad enkel nog staatswiet te koop in de gemeentes die meedoen aan het experiment. Hasj is op dit moment nog in een overschakelingsfase omdat er zorgen waren over of er op dit moment wel voldoende aanbod zou zijn om aan de vraag te voldoen.
Over het algemeen ben ik erg te spreken over de staatswiet. Er is ook voldoende keus, heb net even op een menu gekeken van een goede shop en daar heb je wel 42 verschillende soorten soorten legale wiet waaruit je kan kiezen. Er is wiet voor elke prijsklasse, maar over het algemeen zijn de prijzen lager dan je voorheen met de illegale aanvoer betaalde. De prijs kwaliteitsverhouding is heel goed.
Max thc percentage is er voor zover ik weet niet.
Als je er jong uit ziet moet je wel even je legitimatiebewijs laten zien om je leeftijd te checken, maar er wordt nergens genoteerd wie wat koopt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."