Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je top!

Post je top!

452 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Ik krijg constant een glitch als ik een foto wil uploaden.... Probeer opnieuw! Beveiligingsfout opgetreden!?
Klik om te vergroten...
Als het een wietje uit de USA is, is die beveiligingsfout terecht 😉
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hippie Langwaus zei:
Als het een wietje uit de USA is, is die beveiligingsfout terecht 😉
Klik om te vergroten...

Haha nee, dutch grow!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paar toppen staatswiet:
-Gelato 41 (Hollandse Hoogtes)
VideoCapture_20250411-155756.jpg
VideoCapture_20250411-155808.jpg

-Donny Burger (Leli Holland)
VideoCapture_20250411-155540.jpg

-Galactic Haze (Leli Holland)
VideoCapture_20250411-155440.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://www.leafly.com/strains/garlic-icing

Garlic Icing

CD8B7839-1E84-4C22-AF8D-BDABE25D771C.jpeg

😍❤️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gary Payton. 😍❤️


IMG_6341.jpegIMG_6340.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
XMR zei:
Nee, deze heb ik nog snel even gehaald voordat we enkel nog staatswiet kunnen kopen hier (vanaf aankomende week volgensmij). De Pineapple OG die ik van de week had (wel staatswiet) had ik eigenlijk ook moeten fotograferen, maar die was zo lekker dat ik hem meteen heb opgerookt🤣.
Klik om te vergroten...

Late reactie maar is het door gegaan dat je nu alleen nog "staatswiet" kunt kopen?

Is het wat?
nog steeds veel keuze?
Is er een max aan THC% en zo ja, welk?
Je mag geen prijzen noemen i know maar is het per gram duurder of goedkoper dan geen-staatswiet soorten?
Moest je je legitimeren oid?


Gaat dit in alle coffeshops in NL gelden?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Bekijk bijlage 65095
Gelonade top van iets minder dan 4 gram
Klik om te vergroten...
Moet je eens inzoomen. Zo mooi he, wiettoppen.

Ik heb een aparte foto map op mijn Mac gemaakt vol met zelfgemaakt mooie foto's van wietsoorten.

Soms lijken ze "gewoon" paar soorten kleuren groen maar als je inzoomt en het ligt goed is zie je alle kleuren, frosties, haartjes etc.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Late reactie maar is het door gegaan dat je nu alleen nog "staatswiet" kunt kopen?

Is het wat?
nog steeds veel keuze?
Is er een max aan THC% en zo ja, welk?
Je mag geen prijzen noemen i know maar is het per gram duurder of goedkoper dan geen-staatswiet soorten?
Moest je je legitimeren oid?


Gaat dit in alle coffeshops in NL gelden?
Klik om te vergroten...
Op dit moment is er inderdaad enkel nog staatswiet te koop in de gemeentes die meedoen aan het experiment. Hasj is op dit moment nog in een overschakelingsfase omdat er zorgen waren over of er op dit moment wel voldoende aanbod zou zijn om aan de vraag te voldoen.

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de staatswiet. Er is ook voldoende keus, heb net even op een menu gekeken van een goede shop en daar heb je wel 42 verschillende soorten soorten legale wiet waaruit je kan kiezen. Er is wiet voor elke prijsklasse, maar over het algemeen zijn de prijzen lager dan je voorheen met de illegale aanvoer betaalde. De prijs kwaliteitsverhouding is heel goed.

Max thc percentage is er voor zover ik weet niet.

Als je er jong uit ziet moet je wel even je legitimatiebewijs laten zien om je leeftijd te checken, maar er wordt nergens genoteerd wie wat koopt.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Moet je eens inzoomen. Zo mooi he, wiettoppen.

Ik heb een aparte foto map op mijn Mac gemaakt vol met zelfgemaakt mooie foto's van wietsoorten.

Soms lijken ze "gewoon" paar soorten kleuren groen maar als je inzoomt en het ligt goed is zie je alle kleuren, frosties, haartjes etc.
Klik om te vergroten...
Toen ik nog kweekte gebruikte ik een goedkope microscoop om te kijken of de toppen al klaar waren om te oogsten. Was altijd erg interessant om naar te kijken!

1000044199.png
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Op dit moment is er inderdaad enkel nog staatswiet te koop in de gemeentes die meedoen aan het experiment. Hasj is op dit moment nog in een overschakelingsfase omdat er zorgen waren over of er op dit moment wel voldoende aanbod zou zijn om aan de vraag te voldoen.

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de staatswiet. Er is ook voldoende keus, heb net even op een menu gekeken van een goede shop en daar heb je wel 42 verschillende soorten soorten legale wiet waaruit je kan kiezen. Er is wiet voor elke prijsklasse, maar over het algemeen zijn de prijzen lager dan je voorheen met de illegale aanvoer betaalde. De prijs kwaliteitsverhouding is heel goed.

Max thc percentage is er voor zover ik weet niet.

Als je er jong uit ziet moet je wel even je legitimatiebewijs laten zien om je leeftijd te checken, maar er wordt nergens genoteerd wie wat koopt.
Klik om te vergroten...
Dank voor de uitgebreide info.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amnesia. (Géén Amnesia Haze!)

9573461D-250E-45D9-B284-E2E2F4ABC27C.jpeg

❤️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Super Silver Haze. (van een andere voor mij vreemde shop en valt beetje “tegen”)



IMG_6429.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
❤️
Black Runtz! Wel van eigen shop en wauw, lekker, goed gevoel zoals happy, giggly, aroused, relaxt. Wel heel erg pungent qua geur.


IMG_6436.jpeg

.❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."