#1
Speculeren is verboden!Ziet dit er goed uit? Ik bedoel qua kweken, drogen, kwaliteit etc. Vraag voor de kwekers en kenners zoals @Calliweed2.0
Het is namelijk het standaard naamloze huiswietje van de shop waar ik het vaakst kom al jaren. Huiswiet van coffeeshops is of word vaak als niet zo best beschouwd.
Deze ruikt zalig, smaakt lekker overheersend Indica aromatisch, zacht en makkelijk tussen de vingers met verkruimelen. Geen overdreven plakvingers er na.
Wel moet je m foed en dubbel verpakken als je m even wil bewaren, hij droogt erg snel uit en dan kan ie wat scherper in de keel zijn en een wat minder zachte smaak.








