Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je top!

Post je top!

452 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Ja, deze Tropicana Poison is een wiet met een voor mij heerlijk geurtje, gewoon op mijn terras gekweekt. Ik merk wel degelijk, dat de autoflowers veel groter worden als je 1 juni begint, maar gelukkig is er dit jaar niet zoveel nodig.

Maar als je in Nederland op 1 juni je zaadjes ontkiemt (autoflowers) en je hebt flink wat zonnige dagen en plek met zon in juni-juli.., dan verwacht ik in de Benelux evenveel succes als hier, qua grammetjes oogst.
Klik om te vergroten...
Daar heb je gelijk in. Maar dan ga je uit van één ronde, dus één oogst per jaar.
Ik begin zelf altijd in mei al met het kiemen van zaadjes.
Op het moment ben ik alweer bezig met de tweede ronde.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fisherman's friend zei:
Daar heb je gelijk in. Maar dan ga je uit van één ronde, dus één oogst per jaar.
Ik begin zelf altijd in mei al met het kiemen van zaadjes.
Op het moment ben ik alweer bezig met de tweede ronde.
Klik om te vergroten...
Ok, ja als het moet kan ik 3 rondes doen hier. En zonuren helpen, maar de hitte van juli en augustus lijkt grootste topjes te bezorgen (als ze genoeg drinken natuurlijk)
Sterkte met de 2de ronde.
Dit jaar deed ik ieder week tot 2 een aantal tot het wel genoeg leek. De eerste waren nog net niet klaar toen de laatste de grond uitkwamen. Dan lijkt het allemaal niet zo schandalig :)
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bubbles
20250917_162438.jpg
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
3 rondes doen hier. En zonuren helpen, maar de hitte van juli en augustus lijkt grootste topjes te bezorgen
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik in eerste instantie ook.

In de maanden dat het hoogzomer is dan zijn de Zonnestralen blauw , buiten die maanden zijn de zonnestralen meer rood.

Als de zonnestralen blauw zijn dan vertonen ze de beste groei en bloei.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is geen top zichtbaar maar die zit er wel zeker in:

1720744660104.jpeg
Gister halve plak spacecake en ik was 4-5 uur stoned. Wat een verschil met toen ik nog blowde, toen at ik er 2 om überhaupt iets te voelen.
Dus nu 25% tolerantie (halve plak) voor t zelfde effect :handok2: :handok2:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blue Nerds
20240819_101440.jpg
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
VideoCapture_20240820-170758.jpgVideoCapture_20240820-170819.jpg

Zheetos, zoet maar toch dat flinke gas aroma😋

Zoals te zien heb ik een groot deel van de top al opgesnoept 🫢
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#8
IMG_20241025_142113965.jpg IMG_20241025_142121507.jpg

COG Mixed Up! Altijd een verassing wat je krijgt! Deze batch ruikt in iedergeval erg lekker (en is erg goedkoop voor wat je krijgt!)
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#9
✨hemel✨
IMG_4762.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Horchata Runtz


F1447A74-A4B9-4AC3-8801-EC719CC8BEA8.jpeg

😍
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
VideoCapture_20241030-183457.jpg
Pink runtz
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG-20241022-WA0008.jpeg
Overheidswietje (aanrader voor als je een fijnproever bent)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#13
VideoCapture_20241104-180512.jpg
Wat een stink wiet zeg, compleet verschillend van al die zoete, lekker ruikende soortjes.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
XMR zei:
van al die zoete, lekker ruikende soortjes.
Klik om te vergroten...

Ik vind wiet altijd stinken.
Of ligt dat aan mij? Koop ik gewoon de verkeerde "merken" als ik het al eens koop? :)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Ik vind wiet altijd stinken.
Of ligt dat aan mij? Koop ik gewoon de verkeerde "merken" als ik het al eens koop? :)
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het sowieso per persoon verschilt, maar ik vind sommige soorten echt heel lekker ruiken. De lucht is soms zo complex dat hij uit meerdere lagen lijkt te bestaan, zo uniek dat je je afvraagt hoe dat van een bloem af kan komen.

Bijvoorbeeld dat soortje wat ik door boven gepost heb (Adios MF): die ruikt tegelijktijd zoet, zuur, fris, scherp en muf tegelijk. Ik kan het echt niet plaatsen, maar het is een lucht waar ik gewoon al vrolijk van wordt door enkel er aan te ruiken (echt aangenaam dus).

In tegenstelling tot die exodus cheese: die ruikt gewoon oprecht vies. Alsof er ergens eten heeft liggen rotten in de koelkast. De smaak is gek genoeg wel lekker, een beetje zuur met een zoete nasmaak (net getest).


Opzich kan ik natuurlijk wel snappen dat mensen er niet van houden, het is een hele opdringerige en intense lucht
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
XMR zei:
Opzich kan ik natuurlijk wel snappen dat mensen er niet van houden, het is een hele opdringerige en intense lucht
Klik om te vergroten...

Ik ben geen fanatieke blower. Af en toe vind ik het wel eens lekker.
Neem dan meestal Amnesia of Amnesia Gold. Maar meer omdat ik dat gewend ben en ik niet uitgebreid op de menukaarten sta te kijken alsof je in een restaurant zit. Maar die Amnesia, die vind ik ruiken / stinken
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Ik ben geen fanatieke blower. Af en toe vind ik het wel eens lekker.
Neem dan meestal Amnesia of Amnesia Gold. Maar meer omdat ik dat gewend ben en ik niet uitgebreid op de menukaarten sta te kijken alsof je in een restaurant zit. Maar die Amnesia, die vind ik ruiken / stinken
Klik om te vergroten...
Ik snap je punten, ik vind het vooral leuk om al die verschillende smaak en effectpatronen te ontdekken. Tegenwoordig zijn de soorten zo vaak gekruist met elkaar dat er echt unieke smaakpatronen zijn ontstaan.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
White Widow geloof ik ook zo'n standaard uit de shop toch?
Dacht dat die minder sterk rook. Maar toch nog wel behoorlijk.

Ik vind de geur opzich niet eens zo vies.
Maar wil het hier thuis dan wel fatsoenlijk kunnen afsluiten.
Heb geen zin om als ik tv zit te kijken de halve woonkamer naar de wiet ruikt.
En een gripzakkie is dan niet genoeg :)
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
XMR zei:
Bekijk bijlage 62744
Wat een stink wiet zeg, compleet verschillend van al die zoete, lekker ruikende soortjes.
Klik om te vergroten...
Ik vind de legale wiet echt flink anders ruiken dan de "gangbare" wiet.
De legale ruikt echt alleen wiet. Geen snoepwinkel effect kwa geuren en smaken, zegt ook wel iets denk ik.
Kwa roken is het dus minder een beleving, maar je krijgt er wel een schoon product (en redelijk te betalen) voor terug.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Ik vind de legale wiet echt flink anders ruiken dan de "gangbare" wiet.
De legale ruikt echt alleen wiet. Geen snoepwinkel effect kwa geuren en smaken, zegt ook wel iets denk ik.
Kwa roken is het dus minder een beleving, maar je krijgt er wel een schoon product (en redelijk te betalen) voor terug.
Klik om te vergroten...
De legale wiet heeft ook wel wat snoep soortjes, de rainbow zizi van Hollandse Hoogtes (blauw met witte zakjes) en de Purple Planet van Fyta (roodoranje zakjes) komen meteen in mij op. Deze ruiken echt super zoet en anders dan typische stink wiet. Denk dat het vooral ligt aan de strain die je kiest.

Verder ben ik het er wel mee eens dat het een schoner product is dan je bij de meeste coffeeshops kan krijgen.

Ik vind het vooral leuk dat we nu ook met elkaar kunnen praten over de verschillende soorten, want nu komt de wiet ook daarwerkelijk van dezelfde plek af (ipv dat het enkel onder dezelfde soortnaam verkocht wordt, maar compleet iets anders kan zijn).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."