#1
Nope Medicatie misbruik gaat naar een verslaving arts van de GGZ ,dokters willen er niets van weten maar schrijven wel gretig uit.huisarts
Dus de HA verwijst je door naar een ellendig lange wachtlijst ,ondertussen slikt hij zich.....
Nope Medicatie misbruik gaat naar een verslaving arts van de GGZ ,dokters willen er niets van weten maar schrijven wel gretig uit.huisarts
Nope Medicatie misbruik gaat naar een verslaving arts van de GGZ ,dokters willen er niets van weten maar schrijven wel gretig uit.
Dus de HA verwijst je door naar een ellendig lange wachtlijst ,ondertussen slikt hij zich.....
Daar sluit ik me bij aan!Alles behalve methadon zou ik zeggen.
Jup een fulltime junkie.Beide scenario's you are fucked mien jong
Momenteel 1mg hydromorfine + 10mg diazepam. Gaan slapen na 2 uur. ‘Smorgens rug pijn en stijf door Bechterew. ‘Smorgens 100mg tramadol + 10mg diazepam. Eens op de baan begon de klop te komend moeite met wegvallen tijdens de rit. Op het werk tijdens meetings weg vallen. Na 12 uur shift terug in de wagen en voel het nog.Hallo,
Om met de deur in huis te vallen,
Na een 7 jarig gebruik van tramadol op een te hoge tolerantie gekomen die niet meer verantwoord is.
Nu van de pijn specialist oxycodon voor geschreven gekregen 10mg. Dit helpt redelijk tegen de pijn maar heb soms meer nodig en voel me dan enorm kut, ziek misselijk etc. De alprazolam werkt bij mij ook goed om door de pijn heen te komen terwijl dit geen pijnstillers is.. is dit raar? Gemiddeld neem ik 2mg alprazolam en heb dan geen slaap of pijn problemen.
Vandaar de vraag wat is schadelijker? De rest van je leven oxycodon of alprazolam?
Wablief? Of mist hier context ? Met die middelen op moet je helemaal geen autorijden, zeker niet gecombineerd. Of is gij gewoon een aandachtstroll?Momenteel 1mg hydromorfine + 10mg diazepam. Gaan slapen na 2 uur. ‘Smorgens rug pijn en stijf door Bechterew. ‘Smorgens 100mg tramadol + 10mg diazepam. Eens op de baan begon de klop te komend moeite met wegvallen tijdens de rit. Op het werk tijdens meetings weg vallen. Na 12 uur shift terug in de wagen en voel het nog.
Dat je er steeds moeilijker vanaf komt en als je meer en meer gaat gebruiken er steeds meer risicos zijn bijv. black outs, geheugenproblemen, vallen etc.Ondertussen nu een jaar van de oxy en tramadol af waar ik wel 800mg van slikte voor jaren aan een stuk.. slik nu iets meer dan een jaar Xanax 4-6 mg per dag.. laatst was het op en dacht ik wel te kunnen stoppen.. maar na dag 4-5 ging ik enorm slecht. Constant gevoel van flauwvallen, paniek aanvallen, en gewoon helemaal niks meer kunnen. Dus toch weer verder gegaan . Nu snap ik dat ik moet afbouwen maar het is niet echt een optie, omdat het me voor het eerst in mijn leven normaal laat voelen... Als kind altijd al erg timide, verlegen en introvert geweest. .. wat is de schade van Xanax op de lange termijn? Zeg 10 jaar? Ik merk nu na een jaar dat mijn geheugen wel sterk achteruit gaat..
Jaa dokter schrijft erop los kunnen ze goed geld aan verdienen op slaapmedicatieNope Medicatie misbruik gaat naar een verslaving arts van de GGZ ,dokters willen er niets van weten maar schrijven wel gretig uit.
Dus de HA verwijst je door naar een ellendig lange wachtlijst ,ondertussen slikt hij zich.....
Tja, de hoeveelheden Xanax die je gebruikt zijn voor de gemiddelde patiënt nu al niet te begrijpen. Ik dacht dat doktoren max 2 mg per dag voorschreven of max 4 mg?Zeg 10 jaar? Ik merk nu na een jaar dat mijn geheugen wel sterk achteruit gaat..
Ja klopt qua tramadol tolerantie ziet ik rond de 800mg. Nee zwarte markt is 3e optie...krijg het nu voorgeschreven. Dus was de beoordeling dat de oxy in lagere dosering minder schadelijk is dan een te hoge tramadol dosering... Nee het word niet voorgeschreven door dezelfde arts want ik ben me bewust dat oxy en Xanax niet samengaan.. ik doe dit dan ook met minimaal een dag ertussen.. maar het viel mij op dat de Xanax zo goed als het zelfde effect op de pijn en mentale gesteldheid geeft .. en me goed laat slapen wat met oxy niet het geval is..Ok, maar je moet toch een professionele ondersteuning vragen voor hulp? Of dacht je lekker aan de Benzos van de zwarte markt te gaan? Verwacht je minder dan 10 jaar voor het afgelopen is op aarde?
Want van tramadol overstappen op benzo of oxi is toch niet erg slim? Of zit je nu op 500 mg tramadol per dag?
Je oplossing gaat in ieder geval waarschijnlijk geen rust bieden. Oxi misschien voor een paar maanden toch?
Nee! Suboxone of kratom. Ibogaine kun je proberen maar geen ervaring mee zelf. Alles behalve methadon zou ik zeggen.Methadon toch?
Ik heb hier geen enkel verstand van.. ff snel gegoogled wat kratom is.. is het legaal verkrijgbaar? Of moet het ook via recept? Om de oxy te vervangen welke dosering is dan nodig? En wat is eventueel een aanbeveling om het te halen.Nee! Suboxone of kratom. Ibogaine kun je proberen maar geen ervaring mee zelf. Alles behalve methadon zou ik zeggen.
Kratom is een plant met opioide alkaloiden. Gewoon legaal te bestellen via google. Heb er weinig ervaring mee maar anderen hier kunnen je vast meer vertellen. Iig veel lichter middel dan methadon, net als suboxone. Want methadon is een flinkne stap omhoog in verslaving.Ik heb hier geen enkel verstand van.. ff snel gegoogled wat kratom is.. is het legaal verkrijgbaar? Of moet het ook via recept? Om de oxy te vervangen welke dosering is dan nodig? En wat is eventueel een aanbeveling om het te halen.
.Ik heb hier geen enkel verstand van.. ff snel gegoogled wat kratom is.. is het legaal verkrijgbaar? Of moet het ook via recept? Om de oxy te vervangen welke dosering is dan nodig? En wat is eventueel een aanbeveling om het te halen.
Het water loopt me in de mond.
Kratom op die doseringen gaat weinig uithalen of je moet een cake gaan bakken van een kilo en daar 10 plakken van snijden😜🤣(disclaimer: dit is natuurlijk een grap en zeker niet uitvoerbaar in de praktijk zonder ernstig gevaar voor de gezondheid)
Da hebben ook wel nodig die shit is gortdroog anders krijg je het nooit weg 🤣Het water loopt me in de mond
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."