Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf krijg van de dokter 8x0,5mg Xanax per dag voorgeschreven(4mg dus) wil niet zeggen dat ik niet soms wat opspaar voor een avondje waar ik er dan 15/20 tegelijk neem. Nu is dit best flink xanax gebruik maar bedenkende dat ik voor ik opiaten kicktte dit deed in combinatie met (voorgeschreven door zelfde arts) 60mg oxy, en ik had een kleine lean verslaving die ook altijd van de partij was, valt het nu toch wat mee. de black-outs van benzos, opiaten of beide blijven en zijn soms erger dan anders, ik weet wel dat m’n brein zo fried is dat dingen onthouden een onmogelijke opgave is geworden. Zelfs als ik xans binge hou ik op m’n hand bij met turfen hoeveel ik heb gepopt want t voelt ook altijd alsof ik niks/te weinig -in mijn optiek- voel."