Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb wat doosjes pleisters nu,12ug/uur staat op het doosje. Nu lees ik hier en daar dat je ze kan knippen en onder de tong kan leggen? Hoe is het effect? Ik ben wel de effecten van oxycodon,120mg, tramadol 800mg en codeïne gewend codeïne werkte niet kan ik een doosje van naar binnen gooien zonder effect. Mijn vraag hoe is de high van de pleisters? Als je ze plakt ben je dan ook 48 uur high? Of als je een stukje onder de tong doet hoelang duurt dat? En wat is de verhouding met wat ik hierboven vermelde opiaten.. Mvg"
"Hier zit ik dan alsnog met 4mg Xanax walve liter wodka, en wiet... Knalt toch wel erg heftig met elkaar ja"
"De titel zegt het al.. Kan ik mijn dagelijkse dosering Xanax 2-3 mg innemen met atriptyline 25 mg? Xanax neem ik om te slapen ,en atriptilyne is voorgeschreven inplaats van tramadol en oxy... Nu zei de dame bij de triptilyne pas op met alcohol.. Ik weet dat alprazolam ( Xanax ) en alcohol allebei op de gaba receptors werken.. ook niet echt een idee of de dosis van 25 mg triptyline veel is of niet.."
"Ja ik gebruik 1mg Xanax overdag om wat aangenamer te zijn, en de 2mg om te slapen. Ik ben richting de 40 dus niet echt oud ofzo (soms voelt dat wel zo haha).. ja ik weet dat het troep is . Maar voor mij werkt het. Nu dan... Dat ik dit niet nog 20 jaar kan gebruiken geen idee.. lichamelijk brengt het niet zo veel schade volgens mij. Maar heb mij er ook niet echt in verdiept moet ik zeggen.. Geestelijk zal het zeker moelijker worden om te stoppen.. zit nu rond de 7 maanden denk ik.dat ik de alprazolam (Xanax) gebruik."
"Ja snap ik helemaal, het is ongeveer 7maanden geleden dat ik het voorgeschreven kreeg, op en af doe ik wel een week zonder, om toch enigzins niet 100% afhankelijk te zijn. Maarja een week niet slapen is ook echt kut om het zo maar te zeggen.. heb voor de rest alles al geprobeerd, inclusief voorgeschreven antidepressiva zoals quantipine ofzo? Diazepam, temazepam niks werkte echt.. dit wel, ja en een fles whiskey maar om dat elke dag te doen is schadelijker denk ik😅. Verder net afgekickt van een tramadol verslaving waar ik rond de 800/1000mg per dag zat. Dus dit is wel ff lekker zo, hoe dom dat mischien ook klinkt.."
"Het is best een rollercoaster, bijv nu de afgelopen 1.5 week 90 stuks a 50mg opgevreten.. nu niks meer dus compenseer deze weken weer met diazepam hash wanneer ik het tollereer en alcohol.. tot het nieuwe 60/90stuks weer op te halen ze in... Iedere keer best een klap om Cold Turkey van 90 stuks in 1.5 week niks te hebben en het op te vangen met wat ik zei..."
"Update.... Diazepam niks van gemerkt.. weinig effect had 0,5mg tabletten en na 3 merk ik nog niks.. mijn tramadol recept laten liggen deze week, dat is een vooruitgang. Echter nu de diazepam niet werkte, heb ik Xanax 1mg tabletten voorgeschreven gekregen.. Jeetje dat werkt als een tiet.."
"Zoals al geschreven de Xanax voel ik me beter door. Heb ook wat oxazepam gekregen is dit hetzelfde als Xanax? Is niet veel over te vinden... Ook heb ik tramadol die zon 11 maanden over de datum is is dit erg? Heb niet het idee dat dit betreft ofzo. Altijd gewoon koel donker in kast gelegen"
"Ik heb hetzelfde, gisteren 3x 1.0 mg Xanax met wat biertjes werkt perfect.. vandaag had ik nog maar 1 Xanax van 1 mg liggen dus neem het vandaag over met tramadol erbij. Tot nu toe vandaag 1 x 1.0 mg Xanax en 3x 50mg tramadol. Zullen er nog wel 3 ofzo bijkomen met een paar heerlijk koude biertjes. Fijn weekend allemaal !!!"
"Of is het beter nog 1mg alprazolam bij te pakken?"