#1
Zeer rustig afbouwen ,slapeloosheid en onrust is al ontwenning en dat word alleen maar erger in vorm van beroerd voelen ,hoofdpijn ,spierpijn, agitatie, onrust, wisselende stemmingen.Mijn ervaring is ook dat drugs gemakkelijker zijn geweest om mee te stoppen dan psycho farma zoals antipsychotica, benzodiazepines of ssri's.
Troep is het. Ontwikkeld om er niet vanaf te kunnen komen lijkt het wel.
Ik struggle nu ook met Quetiapine afbouw. Blijf een beetje haken op de 50mg. Volgende stap is 37.5 maar dan ben ik super onrustig en lukt het me niet om te slapen. Of pas super laat en dan ben ik de volgende dag weer vermoeid.
Dat zijn wel de enige klachten die ik ervan krijg als ik minder neem. Slapeloosheid en meer onrust. Verder geen andere ontwenningsverschijnselen.
Maar vooral dat beroerd voelen is gewoon hel ,iedere dag ziek als een hond uit bed komen met het idee dat je volgende week weer een x aantal mg eraf doet/moet.