#1
Vind dit spul ook heel zwaar.
Eigenlijk elke antipsychotica.
Vaak de volgende dag nog lam en wazig ervan, praten en denken gaat niet zoals gewoonlijk en spieren en gewrichten voelen alsof ze al dagen in dezelfde houding zitten.
Tis echt geen spul voor de lol of comfort.
Voor mij dit enkel wanneer er sprake is van nood.
Eigenlijk elke antipsychotica.
Vaak de volgende dag nog lam en wazig ervan, praten en denken gaat niet zoals gewoonlijk en spieren en gewrichten voelen alsof ze al dagen in dezelfde houding zitten.
Tis echt geen spul voor de lol of comfort.
Voor mij dit enkel wanneer er sprake is van nood.