Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAandachtspunten Quetiapine.

Aandachtspunten Quetiapine.

68 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind dit spul ook heel zwaar.
Eigenlijk elke antipsychotica.
Vaak de volgende dag nog lam en wazig ervan, praten en denken gaat niet zoals gewoonlijk en spieren en gewrichten voelen alsof ze al dagen in dezelfde houding zitten.
Tis echt geen spul voor de lol of comfort.

Voor mij dit enkel wanneer er sprake is van nood.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
Jij zegt dat je momenteel weinig emoties voelt? Maar ok, dat je flink duf wordt van Quetiapine heb ik zelf ervaren en omdat ik genoeg sliep heb ik het maar een paar weken genomen en ik zat al/ook met veel teveel voorgeschreven Lerica/ Pregabaline.

Succes!
Klik om te vergroten...

Dankjewel!

Yes weinig emoties. Meer emoties wellicht met een lagere dosis of geen Quetiapine! Maar rustig aan.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Dankjewel!

Yes weinig emoties. Meer emoties wellicht met een lagere dosis of geen Quetiapine! Maar rustig aan.
Klik om te vergroten...
Ja, meer emoties zul je wel krijgen, maar of je dat gaat helpen tegen depressie is nog maar de vraag.
Sporten/ beweging niet vergeten en gezond eten!
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Om even kort antwoord te geven. Gebruiken is het allerlaatste wat nu in me opkomt. Dat is de rede geweest dat ik nu in deze toestand zit.

Depressieve klachten zijn een combinatie van clean worden; paws maar ook zeker de Quetiapine.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit mee maar heb de helft gemist! Van hoeveel mg diazepam kwam je als ik vragen mag?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Om even kort antwoord te geven. Gebruiken is het allerlaatste wat nu in me opkomt. Dat is de rede geweest dat ik nu in deze toestand zit.

Depressieve klachten zijn een combinatie van clean worden; paws maar ook zeker de Quetiapine.
Klik om te vergroten...
Een sucker is het, hè Raver, die Quetiapine. I totally agree. Alles wordt vlak. Niet fijn. Kan ook niet wachten tot ik ermee kan stoppen, maar vrees dat ik er eerst nog méér van zal moeten nemen voor de afkick.

Hoop dat het voorspoedig gaat voor je met het afbouwen straks!
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik het al jaren, 25mg elke avond zodat ik door kan slapen. Anders elke nacht plafonddienst. Ik ga er goed op en ben het zonnetje in huis. Geen bijwerkingen en geen klachten. Daarnaast nog fluoxetine 2,5 week van de maand voor mijn PMS/PMDD, ook dat was uitproberen welke dosis goed gaat. Hier 10mg van. Geen bijwerkingen en voel me prima. Al mijn klachten zijn weg, alleen hormonale hartkloppingen nog, maar dat hoort bij de PMDD en (bijna) overgang.

je bent je eigen proefkonijn, en duur even voordat ik de juiste dosering te pakken had, maar met dit voel me mezelf, een heel leuker en liever mens dan zonder…
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is mooi, dat je aan 25mg quetiapine genoeg hebt om goed door te kunnen slapen!
Ik neem op voorschrift 100 mg quetiapine, en slaap hier 4 tot maximaal 5 uur op als de hulphond mij niet eerder wakker maakt....
Tanja heeft het ooit druk in de nacht
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij werkt de quetiapine redelijk goed, ook na jarenlang gebruik.
Echter verslavend is deze stof wel, als ik die quetiapine niet zou innemen, slaap ik niet en ben ik de ochtend erna een wrak.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Bij mij werkt de quetiapine redelijk goed, ook na jarenlang gebruik.
Echter verslavend is deze stof wel, als ik die quetiapine niet zou innemen, slaap ik niet en ben ik de ochtend erna een wrak.
Klik om te vergroten...
Zo verslavend dat je liever 3 dagen kickt van de hero.
Antipsychotica blijft 7 dagen in je systeem en dan ben je er nog lang niet want zomaar stoppen word je echt super ziek ,dus zeer langzaam afbouwen en dan heb je nog ellende ervan.
Dus geef mij die 3 dagen hero kick maar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."