Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal als oud morfine oxycodon en fentanyl verslaafde daarna bruin 3 maanden omdat ik geen recept meer had het in eerste instantie proberen te roken was met fentanyl mijn overstap naar een heroïne verslag geen methadon gebruiker wel gestopt. Wel is het de meest domme manier om een verslaving op te lopen afkicken van opiaten maak gebruik van de pammetjes maar geen vervanger als methadon ook al kan de bloeddruk behoorlijk stijgen ik heb de laatste operatie gekozen voor paracetamol en naproxen wel schadelijkee voor maag en darmen kreeg ook maag tablet bij werkt beter tegen de pijn en is niet verslavend na een 2 maand voorschrift en 3 maanden heroïne gebruik is dat wel laatste pijnstillers die ik zou gaan gebruiken gewoon omdat ik verslavingsgevoelig ben mensen die dit niet zijn oxycodon en fentanyl oraal zorgt naar mijn idee voor minder wazige bijwerkingen als bijvoorbeeld Tramadol of morfine de overstap is dom geweest gelijkelijk niet in 1 x of 1 week verslaafd maar de rush van heroïne valt niet te vergelijken met pijnstillers op voorgeschreven dosis. Ik zou uit ervaring zeggen zet opiaten als laatste hulpmiddel in zeker toen ik heroïne gebruikte het verdoofd niet alleen je pijn maar ook je gevoel van de menselijke dingen die er niet eenmaal bij horen in het leven nog het leuk is of niet vluchten op welke manier dan ook zal uiteindelijk harder terug komen dan verwacht dus ik zal zeggen slik ze volgens recept zorg dat je geen pijn hebt en laat die zogenaamde flash achterwege dat is iets tussen je hoofd wat je wil ervaren niet zult ervaren want het is geen heroïne wat de flash geef deze middelen zijn geen speeltjes ik heb de bodem echt gezien ik zit nog liever in een cel eenmaal lichamelijk verslaafd aan opiaten ik was geestelijk sterk maar had ook mijn familie ouders en vrienden huis allemaal kwijt kunnen raken was ik hiermee door gegaan. Ik rookte zelf 15mg fentanyl een halve tablet dit was gevaarlijker als heroïne volgens buitenstaanders van heroïne krijg je wel een heftigere flash opiaten of reschousches ervan ik zal er af blijven wel vind ik de hell van jarenlang benzodiazepinen gebruik zwaarder minder pijn geestelijk moeilijker het liefst wil ik terug naar niet eens meer een sigaret roken zoveel verkeerde beslissingen gemaakt jammer dat ik er na mijn 30ste achter moest komen. Vergeet niet verslavingsgevoeligheid licht bij de persoon zelf en hoe die er mee om gaat er zijn mensen die kunnen gewoon 1 x per maand chinezen donker zonder verslaafd te worden je bent gevoelig voor of niet ik ben het wel en dan echt zonder trots."
"De Zandman zei: Verslaving gevoelig? Breek me de bek niet open Domme, nee, stupide fouten gemaakt? Breek me de bek niet open Domme ,(achteraf bezien) keuzes gemaakt? Breek me de bek niet open Maar: Ik heb GELEEFD! Klik om te vergroten... Is wel degelijk aanwezig verslaving gevoelig heid waar heb ik meer als 20 jaar tegen lopen vechten? Ben de 1e van mijn familie die probeerd te stoppen voor de dood (alcoholischme, softdrugs, harddrugs) moet 1 iemand zijn van de mannen die iets anders doet als de rest nu de benzos nog. Misschien groei je er mee op, welke buurt ben je geboren achtergrond van de familie. Ik kan je zeggen dat geen mannelijk iemand van mijn familie 60 plus is geworden wel gewoon door roken na een hartstilstand he, dat is ook de reden waarom ik op het forum zit altijd de schuld aan een ander of omstandigheden gegeven, nu kijk ik naar mezelf wat heb ik fout gedaan en kan ik beter doen niet zo makkelijk als de schuld aan een ander geven maar wel er hoop dat ik de 1e ga worden die de 55 plus haalt ik rook soms nog coke ben een verslaafde maar heb veel overwonnen kan de coke 1 of 2 x per maand roken tegenwoordig ga ook gewoon slapen en werk door de week. Wel heb ik veel fouten gemaakt ik ben verslaving gevoelig en weet dat als ik iets probeer wat geen partydrugs is ik er snel aan zit. Maar het is nog steeds mijn schuld fout. Ik val op de kick een ruit doorgooien geeft bij mij ook een goed gevoel qua spanning, terwijl het een dom iets is pas na verschillende behandelingen achter gekomen. En ja ik ken crisis opnames zowel psygiatry als verslavingszorg. Verslavingszorg ben ik voor afgekeurd door mijn dubbeldiagnose meestal beland ik in crisisopvang gesloten inrichting isoleercellen comfortrooms bad etc. Gedwongen opnames. Rechterlijke machtiging etc. Nu al meer dan een jaar op de goede weg op en af natuurlijk maar zit vooruitgang in. Want blijf je bepaalde drugs misbruiken komen de meeste mensen vroeg of laat wel in de psychiatrie terecht. In mijn leven veel mensen kapot zien gaan waar een ander er wel recreatief mee om kon gaan dus ja verslaving gevoelig heid ligt wel degelijk aan de persoon."
""
"Hoe vers is je ammonia? Maakt heel veel uit ook. Als je nacht open laat staan of oud is......"
"Beetje slechte foto 0.9 uit 1 gekookt dit is geen precisie weegschaal. Ik wou ook eens weten wat uit 1 g kwam ik ga er vanuit hij was goed droog nagekookt met water dat er 0.85 of meer is overgebleven was ook mooie brok Peruaanse ja hij wordt als 9 plus verkocht maar da's gewoon bij precisie weegschaal is het meestal 0.88 of 0.89 ik ben geen dealer dus wat ik zelf met zo een ding ik gebruik geen andere stoffen die gewogen moeten worden of designer drugs gefeliciteerd met het Nederlands elftal."
"Laatste met flitser"
"Het valt me inderdaad op de laatste jaren, eigenlijk al langere tijd dat de cocaïne tegenwoordig, echt zo sterk is. Dat 1 pakket en daar zit minder dan een hele in al snel teveel is 0,2 in korte tijd is veel. Kan al te veel zijn, waar ik in het begin grammen ervan kon snuiven. Uiteraard er van bewust dat ik in de beginjaren waarschijnlijk veel 25 procent meuk ook weleens alleen zoetjes poeder geloof ik. Kon bij dat soort volk niet eens verhaal halen. Nu na zoveel jaren weet ik natuurlijk meer ervan en is het op een rustig pitje. Ik voel na 17 plus minus jaren eigenlijk ook geen tolerantie eerder het tegenovergestelde na iets te snel ongemerkt teveel nemen. En je daarna niet lekker meer voelen. Misschien komt het door misbruik in verleden, misschien te snel te veel? Als ik heel weinig neem paar keer een puntje voel ik mij over algemeen beter als dat ik hele pakket opmaak. Mooie zak trouwens ziet goed uit. Fotografeer je met of zonder flitser?"
"Calliweed2.0 zei: Ja tegenwoordig is er zoveel goede te krijgen is heel duur kun je het ook niet noemen vergeleken met eerder. De foto is denk ik zonder flits maar wel in nachtstand wel redelijk goede camera Met flits krijg je meestal zo iets ook niet verkeerd Bekijk bijlage 25041 Klik om te vergroten... Ik heb ook iemand die zich op Peruaanse richt, zegt ook meer voor te betalen voor die soorten stempels weet ik veel. Was het dan vroeger normaal dat het versneden was?"
"Hardcore_frk zei: Maar is het ook niet zo dat er heel veel in goederen (kleding etc.) opgeloste coke het land in komt en dan hier eruit gewassen wordt? Waardoor de zuiverheid wellicht nog hoger komt te liggen, dan rechtstreeks uit de jungle? Het lijkt me dat de omstandigheden in een Nederlands lab wel beter zijn dan in een jungle.. Klik om te vergroten... Volgens mij is dat juist troep die vloeibare cocaïne. Chemische rotzooi ofzo denk ik dan. Denk productie proces per land ofzo."
"Volgens mij krijg je hem ook niet zo puur als een echte blok denk ik. En niet ieder blok is daadwerkelijk een blok stempels worden nagemaakt, geperst soms, Colombiaanse cocaïne wordt soms te snel bereid. Ook een blok ken 9 koken en naar plastic smaken dan is het ook rommel. Ook zit Nederland denk ik wel in een positie dat beste in eigen land blijft. Vroeger in het begin ben ik vaak geflasht. Mijne is eigenlijk nooit echt shiny wel laagjes aanwezig. Maar glinsterend ja glinsteren mijn foto's? Met flitser wel maar dan zie je de mooie laagjes structuur niet echt zo mooi daar let ik op bij Peruaanse."