#1
Hebben DF'ers gemiddeld genomen vaker last van epilepsie?aight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?
Hebben DF'ers gemiddeld genomen vaker last van epilepsie?aight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?
Hebben DF'ers gemiddeld genomen vaker last van epilepsie?
Mooie dagelijkse doseIk heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
Bekijk bijlage 7369
Is dat coke? Lijkt best wel gelig of komt dat door de foto?Ook...gewoon....een...mooie....foto...😄Bekijk bijlage 7530
Omdat de meerwaarde van zo'n gifje klein is heb ik mijn avatar op jouw verzoek toch maar verwijderd, ik zoek wel een nieuwe uitaight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?
Omdat de meerwaarde van zo'n gifje klein is heb ik mijn avatar op jouw verzoek toch maar verwijderd, ik zoek wel een nieuwe uit.
Geen probleem!hey!.. thanks man!![]()
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?
Wat is dit?Van de kaart gaan.
![]()
Flinke neus nodig voor die lijn. 🤪Van de kaart gaan.
![]()
Sosa. Moest het nog effe fijn maken.Wat is dit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."