Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
aight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?
Klik om te vergroten...
Hebben DF'ers gemiddeld genomen vaker last van epilepsie?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Hebben DF'ers gemiddeld genomen vaker last van epilepsie?
Klik om te vergroten...

kijk zelf: https://drugsforum.nl/threads/bewegende-avatars.64168/
kvind zelf vooral irritant.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zojuist even aan het Googlen geslagen en ben toch wel wat geschrokken van het fenomeen 'boorzuur'.

Ik wist wel van het versnijden met fenacetine en levamisole, maar dat boorzuur ziet er op zichzelf al echt uit als premium coke. En voor een prikkie te bestellen op AliExpress.

Nu is die van mijn dealer niet altijd zo glanzend, maar soms wel. Een aantal maal EZ testen gedaan en er kwam altijd 'very high cocaine content' uit (ook bij de glanzende coke).

Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?

Het gaat mij om de algemene kennis en ervaring hieromtrent en niet om mijn specifieke situatie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
koningketa zei:
Ik heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
Bekijk bijlage 7369
Klik om te vergroten...
Mooie dagelijkse dose :tongueout:
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier wat mooie dingen ook. 😋
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel echt zo'n coketrekje, om met je glinsterende flakes te flexen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ook...gewoon....een...mooie....foto...😄Bekijk bijlage 7530
Klik om te vergroten...
Is dat coke? Lijkt best wel gelig of komt dat door de foto?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
aight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?
Klik om te vergroten...
Omdat de meerwaarde van zo'n gifje klein is heb ik mijn avatar op jouw verzoek toch maar verwijderd, ik zoek wel een nieuwe uit :upsidedown:.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
koningketa zei:
Omdat de meerwaarde van zo'n gifje klein is heb ik mijn avatar op jouw verzoek toch maar verwijderd, ik zoek wel een nieuwe uit :upsidedown:.
Klik om te vergroten...

hey!.. thanks man! :)
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
hey!.. thanks man! :)
Klik om te vergroten...
Geen probleem!
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cocaine.15943959415134715405496162078188.jpg
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Babbanem zei:
Cocaine.Bekijk bijlage 7455
Klik om te vergroten...

ik heb nog nooit zo een groene brok cocaine gezien... ziet er niet echt gezond uit; probeer het eens te crushen met die witte steen op uw foto?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
John Trap zei:
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?
Klik om te vergroten...

Als je het niet laat testen kan je dat niet weten. Maar een brok boorzuur kan evengoed op een brok coke lijken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook...gewoon....een...mooie....foto...😄20200714_212013.jpg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
4mmc
Ligt aan de foto...Hier is het minder gelig allesinds.
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van de kaart gaan.

F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
9 strepen zei:
Van de kaart gaan.

Klik om te vergroten...
Wat is dit?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
9 strepen zei:
Van de kaart gaan.

Klik om te vergroten...
Flinke neus nodig voor die lijn. 🤪

Geintjuh, wat is dat?
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Wat is dit?
Klik om te vergroten...
Sosa. Moest het nog effe fijn maken.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."