#1
Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?
Standaard praktijken bij coke😄
Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?
Nou het waren 2 brokjes ik heb er eerst met een aansteker op geramd voor ik het op die pas heb gelegd, krijg het altijd in brokken. Het is prima spul btwIs het goeie shit?
Als het zo uit het pakje komt zou ik mijn twijfels hebben. Je verwacht toch brokken. Maar misschien wordt daar wel op de meest grote schaal mee gerommeld..
Ik moet zeggen dat ik ook echt wel zulke poedervorm heb gehad die echt heel goed was, dus geen disrespect voor je source, hoor. Maar je vergelijkt een brokje coke ook met een klompje hasj. Die wil je gewoon hebben.
Aan het uiterlijk van coke kun je niet bepalen of het puur is of niet.Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Niet helemaal nee.Aan het uiterlijk van coke kun je niet bepalen of het puur is of niet.
Brokken, poeder of kleur zegt niks.Niet helemaal nee.
Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testenFlink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen
Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%
Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.
Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
Haha, klopt. Duur spulletje wel.0,6 voor de prijs van ruim 3gr RC...
Het mag topspul zijn, het verschil is te groot 😄
Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
Haha, klopt. Duur spulletje wel.
Maar ik kan het betalen, hou het zonder moeite bij maximaal één maal per week (en vaak weken tot maanden niet, als ik weer eens helemaal klaar ben met het effect). Daarbij is de kwaliteit die ik kan bemachtigen altijd top, dus ik doe in feite nooit een miskoop.
Vooral de geur en smaak vind ik zo lekker, het gevoel doet me eigenlijk een stuk minder. Ik zie het daarom een beetje als sigaretten roken, of iets dergelijks.
Ben wel benieuwd welke RC je specifiek op doelt? Want bij mijn weten is er tot op heden nog niet echt een goed coke alternatief beschikbaar. Als je toevallig op 3-MMC doelt, ga ik toch liever voor minder geld aan de speed, of voor meer geld aan de coke..
Schandalig! Dus je wordt gewoon bedonderd. Dan bestel je toch op het darkweb lijkt mij? Heb daar pep, mdma en keta besteld en laten testen, de kwaliteit was goed.Standaard praktijken bij coke😄
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."