Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?
Klik om te vergroten...

Standaard praktijken bij coke😄
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Is het goeie shit?

Als het zo uit het pakje komt zou ik mijn twijfels hebben. Je verwacht toch brokken. Maar misschien wordt daar wel op de meest grote schaal mee gerommeld..

Ik moet zeggen dat ik ook echt wel zulke poedervorm heb gehad die echt heel goed was, dus geen disrespect voor je source, hoor. Maar je vergelijkt een brokje coke ook met een klompje hasj. Die wil je gewoon hebben.
Klik om te vergroten...
Nou het waren 2 brokjes ik heb er eerst met een aansteker op geramd voor ik het op die pas heb gelegd, krijg het altijd in brokken. Het is prima spul btw
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Klik om te vergroten...
Aan het uiterlijk van coke kun je niet bepalen of het puur is of niet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Aan het uiterlijk van coke kun je niet bepalen of het puur is of niet.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal nee.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Niet helemaal nee.
Klik om te vergroten...
Brokken, poeder of kleur zegt niks.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#6
15966552181506619329247659560465.jpg
El chapo is watching you....
C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Klik om te vergroten...
Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijk spul dit!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok, een van de dagen post ik hier ook wat.

Dit is nu al mijn favoriete draad lol. :laughing:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon twee mooie foto's. Goud spul.
m
moipieterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Calliweed zei:
Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is.
Klik om te vergroten...
Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
moipieter zei:
Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%
Klik om te vergroten...
Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.

Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
John Trap zei:
Ja, vroeg kocht ik ook wel eens coke met een gele gloed van een Surinamer. Deze was wat brokkelig en tevens een flinke dieselgeur. Het werd door zijn eigen familie gesmokkeld (bolletjes), haha.

Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
Klik om te vergroten...

0,6 voor de prijs van ruim 3gr RC...
Het mag topspul zijn, het verschil is te groot 😄
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben vorige week vergeten een foto te nemen.

Volgende keer dan, al kan het nog wat duren met die fucking lockdown die er vrees ik weer zit aan te komen...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
0,6 voor de prijs van ruim 3gr RC...
Het mag topspul zijn, het verschil is te groot 😄
Klik om te vergroten...
Haha, klopt. Duur spulletje wel.

Maar ik kan het betalen, hou het zonder moeite bij maximaal één maal per week (en vaak weken tot maanden niet, als ik weer eens helemaal klaar ben met het effect). Daarbij is de kwaliteit die ik kan bemachtigen altijd top, dus ik doe in feite nooit een miskoop.

Vooral de geur en smaak vind ik zo lekker, het gevoel doet me eigenlijk een stuk minder. Ik zie het daarom een beetje als sigaretten roken, of iets dergelijks.

Ben wel benieuwd welke RC je specifiek op doelt? Want bij mijn weten is er tot op heden nog niet echt een goed coke alternatief beschikbaar. Als je toevallig op 3-MMC doelt, ga ik toch liever voor minder geld aan de speed, of voor meer geld aan de coke..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
John Trap zei:
Dat was topspul altijd! Wel altijd maar 0,6 á 0,7 gr voor een gram..
Klik om te vergroten...
Dus je betaalt voor een gram en krijgt maar 0,6 of 0,7?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
John Trap zei:
Haha, klopt. Duur spulletje wel.

Maar ik kan het betalen, hou het zonder moeite bij maximaal één maal per week (en vaak weken tot maanden niet, als ik weer eens helemaal klaar ben met het effect). Daarbij is de kwaliteit die ik kan bemachtigen altijd top, dus ik doe in feite nooit een miskoop.

Vooral de geur en smaak vind ik zo lekker, het gevoel doet me eigenlijk een stuk minder. Ik zie het daarom een beetje als sigaretten roken, of iets dergelijks.

Ben wel benieuwd welke RC je specifiek op doelt? Want bij mijn weten is er tot op heden nog niet echt een goed coke alternatief beschikbaar. Als je toevallig op 3-MMC doelt, ga ik toch liever voor minder geld aan de speed, of voor meer geld aan de coke..
Klik om te vergroten...

Juist, 4mmc is geen RC.
Heb je nog steeds bijna het 3 dubbele dan coke 😄
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Standaard praktijken bij coke😄
Klik om te vergroten...
Schandalig! Dus je wordt gewoon bedonderd. Dan bestel je toch op het darkweb lijkt mij? Heb daar pep, mdma en keta besteld en laten testen, de kwaliteit was goed.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen ervaring mee.😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
John Trap zei:
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?
Klik om te vergroten...

Als je het niet laat testen kan je dat niet weten. Maar een brok boorzuur kan evengoed op een brok coke lijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."