Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Calliweed2.0 zei:
Meestal 0.25 tot 0.3 van het echte spul heb je aan klein puntje voor een uur genoeg en geen opgefokt gevoel om bij te hoeven nemen. Maar liefst lig ik dan uur achterover in de stoel rustig van me glaasje wiskey
Klik om te vergroten...
Ja, met 0,7 doe ik 12u als het "goede" is.
Met rotzooi max 4u ๐Ÿ˜…
S
StillfightingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe ongeveer een halve dag iets minder ook met een pakket is het gekookt mening mens voorbij zien komen met spul wat mee uitkookt alleen al om te weten hoe de smaak ik kook na met water tuurlijk raak ik een puntje kwijt als ik hem doorkook soms wel 2 en of meer als anderen willen weten en smaak het naar plastic ook dat krijgen ze uiteraard te horen dat je niet kan speculeren over het uiterlijk van cocaรฏne ben ik ook mee oneens geur uiterlijk gevoel en betrouwbare bron plus doorkook test. Eerlijk als het om testen gaat van een onbekende bron ben ik nooit de 1e gaan mensen voor soms wordt ook weg gegooid
S
StillfightingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om je ff uit je droom te helpen foto's en gemaakt met mijn eigen telefoon zijn te groot en? Alles hier is puur om mij heen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stillfighting zei:
Worden jullie niet paranoide ik word dat iedere x heel snel namelijk na in het verleden een x teveel beschikbaar in heid over coke en misbruik ervan het komt steeds sneller 0.1 kan mij al zover brengen en eigenlijk het is niet eens leuk meer
Klik om te vergroten...
Stop er dan mee?
Waar is het plezier daarin? En nee, ik word nooit paranoรฏde.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tog ff chacken heb het daarna meteen weg gegooid 24D8278C-D559-4140-BC1F-7A59B04506E9.jpeg9441E996-6921-458E-9BAC-451B37C70484.jpeg26D0E421-10F7-480A-B11B-34D1A11C029E.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stillfighting zei:
Worden jullie niet paranoide ik word dat iedere x heel snel namelijk na in het verleden een x teveel beschikbaar in heid over coke en misbruik ervan het komt steeds sneller 0.1 kan mij al zover brengen en eigenlijk het is niet eens leuk meer
Klik om te vergroten...
Beter niet meer nemen dan.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja daarom is het ook een stuk duurder! Meer een Rush.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
E709C8D9-0254-4D9A-84BA-E95DEDAA9677.jpeg67FB103A-46B8-4BB7-8B33-0CCF04029102.jpeg472CF3D3-5085-4A91-9DE2-A42C9BD80304.jpeg
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#9
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 29421Bekijk bijlage 29422Bekijk bijlage 29423Kwam zeker uit je kont ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang๐Ÿ’ฏ zei:
Wel echt zo'n coketrekje, om met je glinsterende flakes te flexen.
Klik om te vergroten...

Hij kon ze ook met photoshop bewerken natuurlijk. :smirk:
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 29421Bekijk bijlage 29422Bekijk bijlage 29423
Klik om te vergroten...
Goed te doen die surinaamse vingers?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Krypt0nite zei:
Goed te doen die surinaamse vingers?
Klik om te vergroten...
Ze liegen alleen altijd over het formaatโ€ฆ ๐Ÿ˜œ
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wellicht een lompe opmerking, maar wat is het nut van nakoken in enkel water?
Heb het in een ver verleden ook wel eens gedaan maar dan altijd met een deel maagzout, pakte toendertijd liever een plofje dan een snuif.
Is er nu 0.12gr versnijdingsmiddel verdampt ofzo? het is toch nog steeds snuifcoke wat ik zie?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Ja daarom is het ook een stuk duurder! Meer een Rush.
Klik om te vergroten...
Klopt, maar wel heerlijk spul ๐Ÿ˜ƒ oow echt, als ik rijk was..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
20210904_130941.jpg
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn bijdrage
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Nuchter is pure goeie coke net chill.
Klik om te vergroten...
Disagree

Waarom.is er zo geen foto topic over pep?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
E0B84DF6-33AB-4411-907F-804E264DEEDF.jpeg
gewoon een mooie foto. Niet van mij helaas maar ik heb er 2 gram van:
8C6B7174-AB59-4A6D-B0A5-271F590493CB.jpeg
ook niet verkeerd ๐ŸคŒ๐Ÿป
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die ene zei:
Bekijk bijlage 29836
gewoon een mooie foto. Niet van mij helaas maar ik heb er 2 gram van:
Bekijk bijlage 29837
ook niet verkeerd ๐ŸคŒ๐Ÿป
Klik om te vergroten...

Normaal het topic om hier ff je shiny hete coke te showen maar je MDMA mag er ook wezen, jummy ๐Ÿ˜œ .
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
John Trap zei:
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?
Klik om te vergroten...

Als je het niet laat testen kan je dat niet weten. Maar een brok boorzuur kan evengoed op een brok coke lijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."