Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
798 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo weinig dissociatieven :cry: Amanita muscaria valt trouwens ook onder de dissociatieven :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Adrenochroom zei:
Jij ook al hero joh?

Hoe was het? Gerookt neem ik aan?

En meth? Snuiven?
Klik om te vergroten...

Ja ik ook. Moet je maar even mijn posten lezen in Opiaten topic. Niet gerookt maar gesnoven.

De meth ook gesnoven. Maar nog niet echt een mening over.

:) :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Meth moet je hoe dan ook roken, shit is er tenslotte voor gemaakt!!! :grin: Je gaat toch ook geen crack snuiven, nou dan jonge! Meth roken = the best :grin:
Klik om te vergroten...

Haha nja zeg nooit nooit. Maar ik zie het niet snel gebeuren. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ook niet :( Damn it! :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
2C-B
4-FMP (4-fluoramfetamine)
4-MMC (Mephedrone)

5-MeO-DMT
Alcohol
Alprazolam (Xanax)
Amfetamine

Amylnitriet (Poppers)
Basecoke (Crack)
BZP
Cafeïne

Cocaïne
Codeïne
Chloroform
Dexamfetamine
Diazepam
DMT
(breakthrough)
Ethylmorfine (Codethyline)
Fentanyl

Flunitrazepam
GHB/GBL
Heroïne
Ketamine (S (K-Hole + I.M.)/Racemisch)
LSD
Lorazepam (Temesta)
MDMA/XTC

MDMC (Methylone)
Methamfetamine
Methcathinone (MCAT/Ephedrone)
Midazolam (Dormicum)

Methylfenidaat (Ritalin)
Morfine
N2O

Opium
Paddo's
Tramadol
Wiet/Hasj


:)

Denk ik. Vraag me af waarom ik nog opium en ethylmorfine zou willen nemen als ik morfine en dergelijke geen kut aan vind. Ik zie wel. :P
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#6
ragnarok zei:
Alcohol
Nicotine
XTC
Poppers
Lachgas
Ritalin
Wiet (joint & spacecake)
Truffels (Mexicana, Dragon's Dynamite)
Dexamfetamine
Ketamine
2c-e
Paddo's (Mexicaanse)
LSD :hearteyes:
Temazepam
Klik om te vergroten...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
nicotine
alcohol
nootmuskaat
rilatine
wiet
hasj
spacecake
paddo's
truffels
LSD
DMT
ketamine
lachgas
salvia
(neurofen gerookt: gaf ook wel heel vreemd effect :confused: )
q
qwillieLid
01-01-2024, 00:00
#8
weed,XTC,MD kristallen,speed,amfetamine capsule,2C-B,ketamine,tripweed,GHB(vloeibaar) en cocaine
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vriend die in de veronderstelling was dat ik alles rook wat los en vast zit, vertelde mij laatst ook dat je door het roken van pijnstillers waus kan worden. Heb het natuurlijk niet geprobeerd, lijkt mij bovendien niet echt effectief.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Blij dat het je bevallen is Ragnarok! Je vriendinnetje is een heel fijne tripmaat!
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik ook :grin:
Ik ben i.i.g. weer een hele ervaring rijker. Ik zou het ook niet uitgebreid kunnen beschrijven wat ik allemaal voelde, merkte, etc, dus dan doe ik dat ook niet :P

Maar ik heb er op en top van genoten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
(neurofen gerookt: gaf ook wel heel vreemd effect :confused: )
Klik om te vergroten...

:rolleyes:

Ibuprofen roken...? Of wat moet ik me hier bij voorstellen ?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
spacelord zei:
(neurofen gerookt: gaf ook wel heel vreemd effect :confused: )
Klik om te vergroten...

:rolleyes:

Ibuprofen roken...? Of wat moet ik me hier bij voorstellen ?
Klik om te vergroten...

Je kent ze wel of niet? Die witte neurofenpillen tegen hoofdpijn/buikpijn etc. Gaf me destijds (ik spreek over 4 jaar terug) een duizelig, licht verdoofd gevoel waar dieptezicht ontbrak. Heb het niet meer gedaan erna :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Einstein zei:
Een vriend die in de veronderstelling was dat ik alles rook wat los en vast zit, vertelde mij laatst ook dat je door het roken van pijnstillers waus kan worden. Heb het natuurlijk niet geprobeerd, lijkt mij bovendien niet echt effectief.
Klik om te vergroten...

Ja, pijnstillers die je kan roken wel ja :P Heroïne en wiet zijn er 2 die me te binnen schieten.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die wel natuurlijk :tearsofjoy: Maar gerookte paracetamol en ibuprofen lijken me geen goed idee, zou zelfs schadelijk kunnen zijn.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
Hmm, jammer :( Ook mentaal niet echt getript? Het is wel bekend dat 5-MeO-DMT nauwelijks visuals geeft, maar dit klinkt wel erg zuinig.
Klik om te vergroten...

Ik had mentaal zoiets van "haaahhh kutzooi, waarom heb ik het gedaan ?", verder had de 5-MeO-DMT niet echt veel invloed op mijn denken.

Als ik nu nog doorgebroken was na die druk in mijn hoofd, dan was het nog de moeite waard geweest. Want die druk gaf me echt het gevoel alsof mijn hoofd uit elkaar ging spatten, als het dan zo was geweest d.m.v. een doorbraak en dat ik ook daadwerkelijk uit elkaar zou spatten voor mij gevoel... Dat had ik eventjes gehoopt, zou gaaf zijn geweest ! :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cafeïne
Lachgas
THC
Nicotine
DXM
Alcohol
MDMA
Salvia (Bladeren)
Salvia (10X)
+Kratom, best lekker spul :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Es denken...

Wiet/hasj
Paddo's
LSD
LSA
MDMA (pillen en kristallen)
McPP :(
Amfetamine
Dex-amfetamine
Coke
Poppers
2CB
Ketamine
Salvia
Codeïne
DMT
GHB
Flunitrazepam
Zolpidem
Methcatinone
Mescaline

En natuurlijk caffeïne, alcohol en tabak...
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wiet/Hasj
Alcohol
Paddo's
Lachgas
XTC

That´s it. Wil in de toekomst nog een keer Keta doen :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
nicotine
alcohol
nootmuskaat
passiebloem
rilatine (onbekend en concerta)
wiet
hasj
spacecake
paddo's
truffels
LSD
DMT
ketamine
lachgas
salvia
+MDMA (candyflip)
Klik om te vergroten...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
wb spacelord :smoke: df geblokkeerd speciaal voor je examens :P ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...132133134135136...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."