#1
W.F.L. zei:Ik heb weleens als ik bruusk veel inadem (niet per se op speed) dat ik een steek in mijn hart voel. Het gebeurt erg zelden, maar ik had een beetje het gevoel dat ik erg voorzichtig moest zijn met een ballon vol gas in te ademen. Vandaar. En ook wel dat heel lange inademen en dan gelijk van de kaart zijn. Zowiezo gebruik ik drugs niet echt door elkaar. Maar als er nog eens een opportuniteit is zal ik het wel doen. :P
Ok, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar je gebruikt drugs niet echt door elkaar? Daar heb ik niks van gemerkt dan.