Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
848 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
Victan (Ethylloflazepaat)
Ketamine
Morfine
Dextromethorphan
Codeïne
Subutex
Suboxone
Targin
Heroïne
Oxycodon
Tramadol
Diazepam
Staurodorm
Nozinan
Etumine
Tranxene
Seroquel
Trazolan
Methadon
Truffels
Redomex
Flurazepam
Cocaine
Lyrica
Trazodone
Tiapridal
Dominal Forte
Paddo's
MS Direct
MS Contin
Fentanyl
Durogesic
Meprobamaat
Zolpidem
Crystal Meth/Ice
1P-LSD
2C-B-FLY
O-PCE
3-Ho-PCP
flualprazolam
3-MeO-PCP
DOC
Clonazolam
Flunitrazolam
Clonazepam
DPT
CBD olie
+5-MAPB
+3-MMC
+3-FPM
+Flubromazolam: deze RC-benzo is toch wel 1 van de potentste op de RC markt en het is een zware.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cerberus zei:
Alles van medicamenten en verdoving (paracetemol en lidocaïne enz) skip ik even omdat ik dat toch allemaal niet meer weet, net zoals dingen die voeding zijn en ik te weinig voor had om echt effect te voelen (zoals nootmuskaat, suiker, cacao, ...).

Alcoholische dranken allerlei (inclusief absinthe die een drug op zijn eigen bevat nog)
Caffeïne houdende dranken allerlei (zoals koffie, Guaraná, ...)
Tabak
Marihuana (in allerlei vormen zoals weed, hasj, hasjolie)
Psilocybe truffels
LSD
MDMA
2C-B
Lachgas
Ketamine
Jambu (champagneblad)
Klik om te vergroten...

+ 3-MeO-PCE
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even geupdate, zaten hoop dubbele stofjes tussen. Heb nog beste wat obscure pharma benzos liggen die ik nog moet testen, maar die komen ooit wel. Ik zou binnenkort ook 25b-NBOMe ontvangen waar ik erg benieuwd naar ben, maar dat gaat helaas niet door. :(
whitesugar zei:
zoo, das een hele lijst!
Klik om te vergroten...

Lemmy zei:
Klik om te vergroten...
Heb een tijd een tik gehad om zo veel mogelijk uit te proberen, maar er zit een hoop bagger bij. Tegenwoordig zijn er eigenlijk geen echt interessante stofjes overgebleven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het origineel.
Dat is het beste wat er is...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
4-fma
3-fa
4-fa
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone
kanna

Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb


Sederend
ethanol
cannabis
ghb
clonazolam
bromazolam
flualprazolam
etizolam
tamezepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom

Dissociatief
lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXiPr
O-pce
Mxe

overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Stimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
4-fma
3-fa
4-fa
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone
kanna

Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb


Sederend
ethanol
cannabis
ghb
clonazolam
bromazolam
flualprazolam
etizolam
tamezepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom

Dissociatief
lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXiPr
O-pce
Mxe

overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
Klik om te vergroten...
Al die uppers😅
Wat is je favoriete stim/upper eigenlijk?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Al die uppers😅
Wat is je favoriete stim/upper eigenlijk?
Klik om te vergroten...
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Klik om te vergroten...
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.

Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Klik om te vergroten...
herkansing komt eraan.
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Juun zei:
herkansing komt eraan.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd
Juun zei:
dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Klik om te vergroten...
Welke dosis ga nemen?



En was eerder dat ik ( en hij ) ook het 1 van de minst potente stims, heeft hem hier ergens geschreven. En nu deze wel en 4mmc niet? 🤣🤣🤣
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ben benieuwd

Welke dosis ga nemen?



En was eerder dat ik ( en hij ) ook het 1 van de minst potente stims, heeft hem hier ergens geschreven. En nu deze wel en 4mmc niet? 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
vorige keer Max 140mg dacht ik, dus weet nog niet hoeveel nu haha. is ook een andere dealer, eerst maar laten testen of het echt mephedrone is👍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
Klik om te vergroten...
Dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerd :wink: denk dat over stims praten nou wel het enige is waar ik met zekerheid wat durf te zeggen.
Daarnaast als je eerst 3-mmc hebt geprobeerd en dan 4-mmc valt de laatste zwaar tegen.... 4-mmc is echt mega over-hyped naar mijn mening en niks vergeleken met een pyro rush bijvoorbeeld.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.

Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
Klik om te vergroten...
Komt toevallig morgen binnen :sweatsmile:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
dan heb je 3-cmc niet echt geprobeerd :wink: denk dat over stims praten nou wel het enige is waar ik met zekerheid wat durf te zeggen.
Daarnaast als je eerst 3-mmc hebt geprobeerd en dan 4-mmc valt de laatste zwaar tegen....
Klik om te vergroten...
Maar jij hebt een tijdje terug toch een post gemaakt waarin je aangaf dat 3cmc net niet was. Of vergis ik mij?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Maar jij hebt een tijdje terug toch een post gemaakt waarin je aangaf dat 3cmc net niet was. Of vergis ik mij?
Klik om te vergroten...
Klopt en recent ook eentje waar ik hem opnieuw probeerde en toch wel de credit gaf haha... Hij is inderdaad niet potent per mg,
met andere woorden hoger doseren dus!! Pas vanaf 150 mg in en keer ga je de ware aard zien van het beestje.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Klopt en recent ook eentje waar ik hem opnieuw probeerde en toch wel de credit gaf haha... Hij is inderdaad niet potent per mg,
met andere woorden hoger doseren dus!!
Klik om te vergroten...
Als iets niet werkt na meer dan een halve gram is het gewoon geen aantrekkelijke drug.
Maar bedankt voor de rechtzetting 😄
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Als iets niet werkt na meer dan een halve gram is het gewoon geen aantrekkelijke drug.
Maar bedankt voor de rechtzetting 😄
Klik om te vergroten...
je moet een hoge dosis in een keer nemen niet verspreiden,
Ik durf te wedden dat wanneer jij 200 mg neemt je een fijner gevoel hebt als met 3-mmc iniedergeval.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
je moet een hoge dosis in een keer nemen niet verspreiden,
Ik durf te wedden dat wanneer jij 200 mg neemt je een fijner gevoel hebt als met 3-mmc iniedergeval.
Klik om te vergroten...
Maar 200mg in een keer neem ik van geen enkele stim in.
En toch merk ik op mijn manier
(50mg/uur) vaak de verschillen tussen verschillende stims.

Om terug te komen op eerder, dus je hebt zowel 3cmc EN 4mmc in een enkele dosis van 200mg genomen?
Dan neem ik mijn woorden terug.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Stimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
4-fma
3-fa
4-fa
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone
kanna

Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb


Sederend
ethanol
cannabis
ghb
clonazolam
bromazolam
flualprazolam
etizolam
tamezepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom

Dissociatief
lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXiPr
O-pce
Mxe

overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
Klik om te vergroten...

je bent er één vergeten 😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...107108109110111...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."