Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
149 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rays zei:
4 gram wiet (bubblegum & white widow)
2 gram superpolm
50 lorazepam
10 promethazine
3 gram mdma kristal
26 xtc pillen
18 lsd zegels
5 liter ghb

Ik vind het zelf altijd fijn om een voorraad te hebben en vind drugs ook een stuk leuker als het niet gepland is. Dan kan je het nemen als het moment er is en dan wordt drugs een mooie toevoeging.
Klik om te vergroten...

5 liter GHB! Dan heb je voorlopig sowieso wel ff genoeg OMG haha
R
RaysLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik heb volgens mij ghb voor het leven xD.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tientallen pakjes oxycodon
200 mg diazepam
15 mg lorazepam
pakjes temazepam
15 x 10 pleisters fentanyl
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nikkiebenz zei:
Tientallen pakjes oxycodon
200 mg diazepam
15 mg lorazepam
pakjes temazepam
15 x 10 pleisters fentanyl
Klik om te vergroten...
Als je van de opiaten probeert af te komen, kun je die oxycodon en fentanyl dan niet beter weg doen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Onlangs een zak met een paar duizend datura-zaadjes gehad voor bij de verzameling. Ook nog beetje 6-APB ontvangen alsmede een voorraadje coke aangelegd. Oh, de 3meo-pcp is op en die heb ik vervangen door 3meo-pce.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilocyloner zei:
Als je van de opiaten probeert af te komen, kun je die oxycodon en fentanyl dan niet beter weg doen?
Klik om te vergroten...

Zeeekerss, fentanyl is trouwens nooit een verleiding geweest maar de oxy moet idd geval weg
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
nikkiebenz zei:
Zeeekerss, fentanyl is trouwens nooit een verleiding geweest maar de oxy moet idd geval weg
Klik om te vergroten...
Is het al weg? :wink: Niet uitstellen! :wink:
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Buu roze doodshoofdjes, heb ze al 1,5 jaar ofzo. Gekocht op darkweb. Wel mooi spul, ik word er echt superenergiek en sociaal van. maar heb het niet vaak gebruikt want ik vind 6apb nog leuker en dat duurt ook heel lang dus is mijn festival drug of choice in de categorie serotonine slurpers.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@F.E.A.R.
Ik liep er tegen aan toevallig en t is drugs en ik verzamel drugs lol
Klik om te vergroten...

Wellicht ben ik onvoldoende geinformeerd, maar ik begrijp dat de effecten angstaanjagend kunnen zijn. Geen leuke drugs.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Onlangs een zak met een paar duizend datura-zaadjes gehad voor bij de verzameling. Ook nog beetje 6-APB ontvangen alsmede een voorraadje coke aangelegd. Oh, de 3meo-pcp is op en die heb ik vervangen door 3meo-pce.
Klik om te vergroten...
Hey, ben je ook van plan de datura ooit te gebruiken? Heb je ervaring met delirianten? Of is het puur voor de verzameling zogezegd. Vind dat soort middelen super interessant omdat je volgens mij een heel interessant perspectief op het menselijke brein kan krijgen. Maar de verhalen erover zijn zo overweldigend negatief dat ik het nooit zo doen.

Fiets
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Ikbeneenfiets
Ik ben wel van plan ooit eens van die datura-zaadjes te gaan snoepen maar dat moet dan wel heel goed voorbereid worden en ik wil daarbij een ervaren tripsitter hebben.

Projectje voor op de lange termijn dus.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psilocyloner zei:
Is het al weg? :wink: Niet uitstellen! :wink:
Klik om te vergroten...

Met pijn in mn hart ingeleverd bij de HA..
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Onlangs een zak met een paar duizend datura-zaadjes gehad voor bij de verzameling. Ook nog beetje 6-APB ontvangen alsmede een voorraadje coke aangelegd. Oh, de 3meo-pcp is op en die heb ik vervangen door 3meo-pce.
Klik om te vergroten...

Waarom wil je datura zaadjes hebben?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@F.E.A.R.
Ik liep er tegen aan toevallig en t is drugs en ik verzamel drugs lol
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@F.E.A.R.
Ik liep er tegen aan toevallig en t is drugs en ik verzamel drugs lol
Klik om te vergroten...

Interessant, had er nog nooit van gehoord, iemand op dit forum die dit al heeft geprobeerd?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In het ziekenhuis dienen ze ook vaak beetje atropine (zit ook in Datura) toe tegen de misselijkheid bij een plaatselijke verdoving.

Je kan de zaadjes ook verkruimelen en roken heb ik begrepen.
R
RaketLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine
Alcohol
6 xtc pillen
4.5 gram mdma kristallen
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
nikkiebenz zei:
Met pijn in mn hart ingeleverd bij de HA..
Klik om te vergroten...
Goed bezig! :thumbsup:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ralou zei:
Interessant, had er nog nooit van gehoord, iemand op dit forum die dit al heeft geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Ikke!

Heb het een aantal keer geprobeerd icm psychedelica in lage doseringen.
En 2 weken lang voor het slapen gaan om te kijken hoe het mijn dromen beïnvloed.
Werkt heel goed tegen misselijkheid en versterkt de psychedelica een beetje.
Interessant spul.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Benzoboss zei:
Ikke!

Heb het een aantal keer geprobeerd icm psychedelica in lage doseringen.
En 2 weken lang voor het slapen gaan om te kijken hoe het mijn dromen beïnvloed.
Werkt heel goed tegen misselijkheid en versterkt de psychedelica een beetje.
Interessant spul.
Klik om te vergroten...

Icm welke psychedelica heb je dit geprobeerd? Heeft het op zichzelf een specifiek effect? Psychedelisch of enkel eerder Droomkruid effect...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."