#1
Ik dacht dat het tegen de regels was... sorry lol.. maar die vendor is soms goed en soms wel bagger.
.ja je hebt ook gelijk! Dat vendors niet genoemd mogen worden.maar ook niet besproken of ze.goed of slecht zijn. Alleen als je een waarschuwing wilt geven voor een slechte vendor kun je terecht bij de mods of dat speciale topic erover geloof ik...Ik dacht dat het tegen de regels was... sorry lol.. maar die vendor is soms goed en soms wel bagger.
Ouwe nsber haha,Op die foto’s staat de naam van de vendor op een van die zakjes.. 😜
Een magere 160g aangezien de boeman het verbieden zal.Deze man
Niks. Het topic heet: “welke drugs heb jij nu in huis”.
Niet welke drugs gebruik je nu. Goeden morgen kerel!
Ik ben nuchter hoor.
Ik typ het ookDat mag je niet zeggen volgens mij...

drugsforum.nl
nsber?Ouwe nsber haha,
Je hebt gelijk hij moet eraf!
Ja, ik weet van welke. En ja, ik hou m'n mond.😎
MDMA kristallen, Temazepam, wiet
Hij hoeft ze toch niet tegelijk te nemen, haha. Een temazepam aan het einde van een MDMA-avond kan heerlijk zijn!Wat is er leuk aan een benzo en mdma? De een lijkt de ander toch af te zwakken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."