Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste forumbezoekers, korte samenvatting ik "ik jonge dame van 27 jaar jong(oud) ik slik btw. diazepam 2 x 10, zoplicon 2 x 7.5 en promethazine 4 x 25 voor t slapen gaan alles innemen daar ben ik nu al zo een 5 jaar aan verslaafd (voornamelijk door verkeerde of weinig uiteg wanneer te gebruiken) ben ook opgenomen geweest voor me borderline ad niks geholpen... Dagelijks leven ben ik afgekeurd 100 %... Dus veel thuis weinig omhanden en wisselende buien van minuut tot minuut... Gebruik sinds me 13 e ongeveer met soms tussenpose ma nooit van lange duur wat ik gebruik is blowtje,vooral coke, pillen, mdma, alcohol, en sinds laatste half jaar GHB... Mijn probleem is dt ik in een cirkel zit en geen rem heb (geen maat weet) Geld in de zak is Coke halen zodat ik ff me "probleme vergeet" en t lukt me niet om dat te veranderen Coke is nmr 1 bij mij met drugs... Laatste jaar anderhalf begint t te gek te worden, geen geld om boodschappe te doen altijd als ik geld heb die zooi hale, maar ook waanideeen met coke op dubbel zien letters nie meer kunnen lezen "MEZELF KWIJTRAKEN" terwijl ik daar eerder geen last van had bleef er altijd helder onder wist wat ik deeed en zei en nu laatste jaar nie meer "DOODENG" vind ik dat (raak mezelf kwijt) me coke gebruik wat trouwens erger/meer is geweest dan nu. Nu is t ongeveer 2 x p.w 1 a anderhalf gr." Ik wil zonder die zooi kunnen en me dan ook kunnen vermaken. Dat is de doorslag geweest realiteit en fictie door elkaar halen... Daarom de stap gezet na een kliniek ongeveer nu (half jaar) in behandeling voor mijn verslaving van coke (jah ik weet heb er veel meer ma moet ergens beginnen) nja behandeling 2 wekelijks gesprekken nu heb ik in overleg me mijn behandlaar mij aangemeld voor een afkickkliniek in eerste instantie zou t om 2 weken intern gaan... Maar uiteindelijk werd mij toch geadviseert om de lange te doen van 6 tot 8 week... Me daarbij neergelegd en ben aagemeld, nu had ik vandaaag een kennismakings gesprek over hoe ze te werk gaan en wat t allemaal precies inhoudt maar aangezien ik ook borderline add of adhd heb is de persoon met wie ik die afspraak had van mening dat 6 tot 8 week te lang is en dat ik beter voor een kortere behandeling kan gaan ivm. spanningen en stress opbouw zodat ik de behandeling dan wel op een nette manier kan afmaken en nie me ruzie wegga... Nu vraag ik me af zijn er geen andere klinieken waar ze me beter kunnen helpen of heeft iemand advies ik zit er helemaal doorheen wil heel graag en alleen lukt t me nie maar denk dat dit em ook nie ga worden met al die groeps gesprekken etc... pfff het liefst enkeltj onbewoond eiland whaha als t dan ma om 2 week detox gaat dan kan ik toch net zo goed bij een vriend/in zitten weg van hier.?. groetjes een bordie iemand tips suggesties help ps. Sorry een beetje lang geworden hoop wel dat je er wijs uit word vragen staat vrij"
"Beste Bordie bonnie, thanx voor je reactie ik heb geen strafblad (naar mijn weten) woon op mezelf al 7 jaar, famillie staat gelukkig achter mijn de linehan heb ik al een x geprobeert ben ook dik een jaar opgenomen geweest voor me borderline ma dat was em ok nie... loop nu elke 2 week gesprek bij een psych waar t opzich wel muizenstapjes vooruit gaat echt extreme dingen nee doe ik niet jah ma nie me benen wijd ofso... ik wou juist opgenomen worden om af te kickenma die denkt nie dat ik t aankan en zei 2 week nou dan denk ik wat heb dat voor zin... ?Ik wil gewoon geld in me zak kenne houwe voor boodschappen etc.? snapje me liefs bordie ti en nee echte vrienden heb ik nie"
"ik heb via arts zoplicon 7.5 2x diazepam 10 2x prometazine 25 4x allemaal downers en sinds kort gebruik ik ghb bovengenoemde medictaie elke dag voor t slapen gaan ene x gaat t beter als de andere x soms ben ik ineens aantal uur weg.. dat komt dus door die benzo's combi thanx"
"Beanhead zei: girly waarom laat je al die benzo's niet achterwege en gebruik je alleen GHB? Klik om te vergroten... makkelijker gezegd dan gedaan slik ze al zo een 8 jaar (verslaafd) borderline adhd, lijkt me ook dat Gveel slechter is mja wel lekker jammer nix meer in huis .."
"Einstein zei: Hashja zei: Aan de andere kant, de afhankelijkheid ontwikkeld zich sneller bij GHB dan bij de andere medicatie dacht ik. Klik om te vergroten... Of het sneller gaat weet ik niet, maar afkicken van benzo's schijnt peanuts te zijn vergeleken met een GHB-verslaving. Klik om te vergroten... bedoel je dat makkelijker is om van af te kicken.= heb namelijk gehoord dat benzo s nog erger en moeilijker af is te komen dan hero pf crack"
"Diazepam 10 mg x genoeg , zoplicon 7.5 genoeg, prometazine 25 mg veel... alcohol beetj sos beetj enne heel klein beetj G nog Goetjes een bordi ps. eerste 3 legaal dokter"