Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
166 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
OnderDeEik zei:
Jazeker, zowel roken als eten.
Is trouwens al wel een tijd terug... Laatst heeft een vriend nog interesse getoond om die eens op beide manieren te proberen dus misschien binnenkort weer eens.
Klik om te vergroten...

Was je ervaring positief of negatief ?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
OnderDeEik zei:
Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen. :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
OnderDeEik zei:
Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen. :)
Klik om te vergroten...

Dan ontbreekt er voor mij bij de omschrijving nog 1 ding: herhalingherhalingherhaling :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
OnderDeEik zei:
Ik zie het zelf als een positieve ervaring...
Doch had het wel een flinke mindfuck en vreemde twitches in de spieren. Het meeste had eigenlijk aan de naspace die erg overeenkwam met het gevoel na roken. De trip zelf was wel grillig.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt zeer herkenbaar, ik vond het persoonlijk ook een positieve ervaring, maar nu niet bepaald een aangename. Erg grillig inderdaad. En veel dissociatie. Toch zou ik het nog eens opnieuw doen. :)
Klik om te vergroten...

Dan ontbreekt er voor mij bij de omschrijving nog 1 ding: herhalingherhalingherhaling :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:

True.:grin:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ehm heb nu een beetje veel in huis :P
Lsd,dmt,2c-p,2c-t-7,2c-c,hasj,wiet,guarana,gram 4-fmp en een shitload aan alchol
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
vork zei:
Ehm heb nu een beetje veel in huis :P
Lsd,dmt,2c-p,2c-t-7,2c-c,hasj,wiet,guarana,gram 4-fmp en een shitload aan alchol
Klik om te vergroten...

klinkt goed!

OT: alcohol
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Feestje bij Vork thuis!

OT: een jointje
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is altijd feest bij mij thuis :beer:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lsd, kristallen, xtc, 2c-b (pil) en 2c-i (caps), nog steeds 2x doosje a 15gr.truffels (Dragon's Dynamite), alcohol, wiet, hash en Dex (pasta) :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Concerta, vodka en wiet, that's it (voorlopig)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fresh zei:
Lsd, kristallen, xtc, 2c-b (pil) en 2c-i (caps), nog steeds 2x doosje a 15gr.truffels (Dragon's Dynamite), alcohol, wiet, hash en Dex (pasta) :hearteyes:
Klik om te vergroten...
mooie verzameling heb je daar vooral die 2c-i ziet er leuk uit voor in de verzameling.
OT: LSD
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
mdma, lsd, lachgas, wiet, alcohol
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol.
R
RussLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketamine
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een flinke brok hasj, peuken en sjag. Waarschijnlijk ga ik vanmiddag nog wat wiet halen, in de binnenstad van breda.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grote zak weed en heel veel acohol.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat hasj en hopelijk morgen Dragon's Dynamite :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pjep, coke, LSD, peuken en liters alcohol. :smoke:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Einstein zei:
(Was)benzine, spiritus, nootmuskaat en butaangas :sunglasses: Ik ben mij er eentje :sunglasses:

Oja, ook nog wat koffie, alcohol en white widow :rock:
Klik om te vergroten...
+Kratom :sunglasses:
-White Widow :stoned:
Het butaangas gaat binnenkort ook wel op :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."