Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
158 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lichtjeshemel zei:
Xtc
2cb
Speed
Keta
Dexamfetamine
Ritalin
LSD
Wiet
Lachgas
Alcohol
Nicotine

En dan ben ik niet eens een frequente gebruiker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik vind dat lachgas de meest achterlijke en gevaarlijkste trend dat ooit begonnen is :(

on topic:
Wiet
Dexamfetamine
Oxazepam
XTC
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dexamfetamine
Wiet
Hasj
XTC
Truffels
Oxazepam
Citalopram
Lorazepam
O
OntdekkingsreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 tabs 1p-lsd
halve xtc pil
1 fles wijn
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
050 zei:
Ik vind dat lachgas de meest achterlijke en gevaarlijkste trend dat ooit begonnen is :(
Klik om te vergroten...
Misschien moet je dan even beter inlezen, want lachgas is helemaal niet zo gevaarlijk mits je het normaal gebruikt. Al die horror verhalen zijn van mensen die echt achterlijke hoeveelheden gebruiken.

OT Ik ga niet zeggen wat ik in huis heb, geen behoefte om dat te delen hier en het is ook veel te veel om zo even op te noemen.
L
LichtjeshemelLid
01-01-2024, 00:00
#5
050 zei:
Ik vind dat lachgas de meest achterlijke en gevaarlijkste trend dat ooit begonnen is :(

on topic:
Wiet
Dexamfetamine
Oxazepam
XTC
Klik om te vergroten...
Eens met @Psychedelibee , het is alleen (vooral) gevaarlijk als je er teveel van gebruikt. Maar alles is gevaarlijk als je er te veel van neemt, zelfs water. Lachgas wordt ook nog steeds in kleine hoeveelheden in de anesthesie gebruikt dus als je daar onder blijft (equivalent van 4/5 ballonnetjes per maand is dat geloof ik) valt het wel mee allemaal. :) Party safe kids
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet zo veel op het moment. :)

3-MeO-PCP
4-HO-MET
Dexamfetamine
DXM
Ketamine
LSD
Mimosa
Salvia 20x
Syrian rue
Wiet
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Misschien moet je dan even beter inlezen, want lachgas is helemaal niet zo gevaarlijk mits je het normaal gebruikt. Al die horror verhalen zijn van mensen die echt achterlijke hoeveelheden gebruiken.

OT Ik ga niet zeggen wat ik in huis heb, geen behoefte om dat te delen hier en het is ook veel te veel om zo even op te noemen.
Klik om te vergroten...
Vind het te makkelijk om incorrect te gebruiken, Coke bv kan je te gek mee doen maar levensbedreigend kan ik het niet meteen noemen.

9/10 mensen trippen op zuurstoftekort ipv lachgas :sweat:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
050 zei:
9/10 mensen trippen op zuurstoftekort ipv lachgas :sweat:
Klik om te vergroten...
Dat klopt, ik zie bijna iedereen in en uit ademenen in een ballon terwijl dat nergens voor nodig is en juist gevaarlijk. Als je 5 minuten even wat opzoek werk doet en je verstand gebruikt is het echter juist heel simpel om het wel goed te gebruiken met minimale risico's.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amfitamientje Power zei:
Zeg ik niet. Politie leest mee.
Klik om te vergroten...

Lol, maar dan wel terloops op het forum vermelden dat je even 1300 mg pep binnen tikt. :’) Logica.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Dat klopt, ik zie bijna iedereen in en uit ademenen in een ballon terwijl dat nergens voor nodig is en juist gevaarlijk. Als je 5 minuten even wat opzoek werk doet en je verstand gebruikt is het echter juist heel simpel om het wel goed te gebruiken met minimale risico's.
Klik om te vergroten...

Haha including me.

Het was de DMT. :(
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
050 zei:
Vind het te makkelijk om incorrect te gebruiken, Coke bv kan je te gek mee doen maar levensbedreigend kan ik het niet meteen noemen.

9/10 mensen trippen op zuurstoftekort ipv lachgas :sweat:
Klik om te vergroten...

Psychedelibee zei:
Dat klopt, ik zie bijna iedereen in en uit ademenen in een ballon terwijl dat nergens voor nodig is en juist gevaarlijk. Als je 5 minuten even wat opzoek werk doet en je verstand gebruikt is het echter juist heel simpel om het wel goed te gebruiken met minimale risico's.
Klik om te vergroten...

Roze olifant zei:
Haha including me.

Het was de DMT. :(
Klik om te vergroten...

Ik zie zelf niet zo'n probleem met in- en uitademen in de ballon, voor een halve minuut of zo kan het weinig kwaad. Je (hersen)cellen vertonen snel een tijdelijke mindering in functie maar pas na meer dan een minuut zonder zuurstof beginnen er een paar hersencellen te sterven, en pas na drie minuten beginnen je neuronen schade te ondervinden. Lang voordat je op dat punt aankomt ben je al de motorische controle en coördinatie kwijt om door je mond te blijven ademen in een ballon (die bovendien onder atmosferische druk staat). De praktijk leert dat mensen vrij snel de ballon loslaten of door hun neus gaan ademen. Én je kunt er dus voor kiezen wel een paar keer in en uit te ademen maar het daar ook bij te laten.

Van een biertje gaan er ook hersencellen dood, en ik denk eigenlijk dat enkele keren per jaar een kleine hoeveelheid lachgas gebruiken minder schadelijk is dan een weekend bingedrinken. Niet dat ik het nu aan wil raden of zo, het blijft een ingecalculeerd risico, maar zuurstofgebrek is ook niet zó gevaarlijk als we denken. Daarbij geeft zuurstoftekort wel een lekker randje aan lachgas. Daarvoor heb ik wel een hersencel of twee over.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fenrir zei:
Ik zie zelf niet zo'n probleem met in- en uitademen in de ballon, voor een halve minuut of zo kan het weinig kwaad. Je (hersen)cellen vertonen snel een tijdelijke mindering in functie maar pas na meer dan een minuut zonder zuurstof beginnen er een paar hersencellen te sterven, en pas na drie minuten beginnen je neuronen schade te ondervinden. Lang voordat je op dat punt aankomt ben je al de motorische controle en coördinatie kwijt om door je mond te blijven ademen in een ballon (die bovendien onder atmosferische druk staat). De praktijk leert dat mensen vrij snel de ballon loslaten of door hun neus gaan ademen. Én je kunt er dus voor kiezen wel een paar keer in en uit te ademen maar het daar ook bij te laten.
Klik om te vergroten...
Het is meer dat het in en uit ademenen niet nodig is, de extra hoeveelheid lachgas die je er mee zou binnen krijgen is minimaal. Ik adem gewoon mijn hele longen vol, houdt dat zo lang mogelijk in, adem dan zuurstof in en herhaal naar wens. Daar ga ik dan hard genoeg op hoor. Ik heb trouwens ook wel eens bewust wel dat randje zuurstof tekort erbij opgezocht en vond het weinig toevoegen aan de high. Gewoon meer lachgas nemen in een keer voor een leuk effect.

Overigens is het ding met in en uitademen wel, dat de lucht in die ballon steeds minder zuurstof gaat bevatten en steeds meer koolstofdioxide die je dus weer begint in te ademen. Voor af en toe is dat niet een probleem, maar echt goed is anders.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Het is meer dat het in en uit ademenen niet nodig is, de extra hoeveelheid lachgas die je er mee zou binnen krijgen is minimaal. Ik adem gewoon mijn hele longen vol, houdt dat zo lang mogelijk in, adem dan zuurstof in en herhaal naar wens. Daar ga ik dan hard genoeg op hoor. Ik heb trouwens ook wel eens bewust wel dat randje zuurstof tekort erbij opgezocht en vond het weinig toevoegen aan de high. Gewoon meer lachgas nemen in een keer voor een leuk effect.

Overigens is het ding met in en uitademen wel, dat de lucht in die ballon steeds minder zuurstof gaat bevatten en steeds meer koolstofdioxide die je dus weer begint in te ademen. Voor af en toe is dat niet een probleem, maar echt goed is anders.
Klik om te vergroten...

Ik deed het zelf niet bewust, dat in- en uitademen, ik had gewoon die eerste keer geen enkel benul van coping met lachgasballonnen. Blijkbaar heb ik mini-longen want praktisch de hele ballon naar binnen zuigen in één keer zoals jullie pro's deden kreeg ik echt niet voor elkaar. :wink: Ik vond dat in- en uitademen uiteindelijk trouwens wel minder effectief, misschien omdat het te vermoeiend was? Die eerste ballon had ik amper effect terwijl de tweede keer (met toegenomen skills, de leercurve was gelukkig groter dan in het geval van de DMT-pijp, lol) niet veel heftiger had moeten zijn want dan was ik serieus misselijk geworden denk ik.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Het is meer dat het in en uit ademenen niet nodig is, de extra hoeveelheid lachgas die je er mee zou binnen krijgen is minimaal. Ik adem gewoon mijn hele longen vol, houdt dat zo lang mogelijk in, adem dan zuurstof in en herhaal naar wens. Daar ga ik dan hard genoeg op hoor. Ik heb trouwens ook wel eens bewust wel dat randje zuurstof tekort erbij opgezocht en vond het weinig toevoegen aan de high. Gewoon meer lachgas nemen in een keer voor een leuk effect.

Overigens is het ding met in en uitademen wel, dat de lucht in die ballon steeds minder zuurstof gaat bevatten en steeds meer koolstofdioxide die je dus weer begint in te ademen. Voor af en toe is dat niet een probleem, maar echt goed is anders.
Klik om te vergroten...

Klopt op zich ook allemaal wel.
Ik denk dat voor mij de activiteit zelf veel bijdraagt: het concentreren op ademen zorgt er, net als bij meditatie en yoga, voor dat mijn hoofd leeg wordt, en zodra ik de "blastoff" aan voel komen en stop met ademen heb ik een moment van perfecte kalmte en concentratie om de reis te beginnen. Mijn wereld bestaat op dat moment alleen nog uit "In... uit... in... uit..." en als ik dat loslaat kan ik me volledig overgeven.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Ik deed het zelf niet bewust, dat in- en uitademen, ik had gewoon die eerste keer geen enkel benul van coping met lachgasballonnen. Blijkbaar heb ik mini-longen want praktisch de hele ballon naar binnen zuigen in één keer zoals jullie pro's deden kreeg ik echt niet voor elkaar. :wink:
Klik om te vergroten...
Je hoeft ook niet perse de hele ballon in te ademenen natuurlijk. Gewoon je longen vol zuigen, en dan later weer wat uit de ballon zuigen tot je longen vol zitten. Ik heb toevallig grote longen waardoor ik wel die ballon in een keer leeg trek, maar de techniek is eigenlijk voor iedereen hetzelfde.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Iets minder of een gram pep
1gr keta
Hele boel lsd blotters
Hasjiesj
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
1/3e tot een 1/2e gram speed
1,5 XTC pil
Halve gram wiet

Van het voorjaar maar weer eens gaan shoppen. Zoveel is het niet meer. :tearsofjoy:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeg ik niet. Politie leest mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amfitamientje Power zei:
Zeg ik niet. Politie leest mee.
Klik om te vergroten...
Tenzij je hier gaat vermelden dat je kilo’s coke en heroïne hebt liggen zal dat wel meevallen hoor.
Ze gaan echt niet zoveel moeite doen voor een paar gram of paar pillen drugs bij een gebruiker. Zeke niet met de capaciteit bij de politie de laatste jaren.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb alles opgemaakt laatst. Nu alleen nog koffie in huis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."