#1
1) 6apb
2) speed
3) oxycodon
4) mdma of 3mmc
5) kratom
2) speed
3) oxycodon
4) mdma of 3mmc
5) kratom
Ik vind 3mmc zo'n heerlijk spul maar ik weet niet waarom precies, maar dat spul neemt mij echt in z'n macht. Ben nog nooit zo verslaafd geweest aan iets.Nee totaal niet! Op speed ligt nadruk op activiteit en bij 3-mmc is meer ontspannen en meer onder invloed gevoel.
Je kunt 2-fdck gewoon legaal bestellen.Ooit stond ik op het punt om ketamine te proberen, maar degene die het mee zou nemen kon het toen toch niet krijgen.
Het is ook fantastisch spul vind ik. Hoewel meningen verschillen.Ik vind 3mmc zo'n heerlijk spul maar ik weet niet waarom precies, maar dat spul neemt mij echt in z'n macht. Ben nog nooit zo verslaafd geweest aan iets.
Zeker geen spijt van nee, geeft een rustig gevoel. Kan ik op een feestje nog eens wat weggeven…Slim ja! Ik denk dat je nu niet zo snel meer goede kwaliteit 3m vindt. Misschien op het darkweb maar daar begin ik niet aan😂
Misschien is het mijn pseudo-add of pseudo-autismeNee totaal niet! Op speed ligt nadruk op activiteit en bij 3-mmc is meer ontspannen en meer onder invloed gevoel.
Ik denk dat ik er nu wel betere controle over zou hebben dan toen. Als het nog legaal verkrijgbaar was zou ik het zeker nog een keer doen. Maar 3mmc van dealers hier is echt rotzooiHet is ook fantastisch spul.
Je moet het wel kunnen wegleggen, dat lukt ons goed.
Tja iedereen reageert anders. Dat is ook zo mooi.Misschien is het mijn pseudo-add of pseudo-autismewant ik werd super ontspannen van speed en ging altijd uren praten tijdens speed. Al kon ik ook wel actief zijn, maar de drang was naar praten.
Wij hebben in het legale tijdperk een dubbele lifetime voorraad aangelegd…Ik denk dat ik er nu wel betere controle over zou hebben dan toen. Als het nog legaal verkrijgbaar was zou ik het zeker nog een keer doen. Maar 3mmc van dealers hier is echt rotzooi
Slim ja! Ik denk dat je nu niet zo snel meer goede kwaliteit 3m vindt. Misschien op het darkweb maar daar begin ik niet aan😂Wij hebben in het legale tijdperk een dubbele lifetime voorraad aangelegd…
Daardoor weet ik in ieder geval dat de kwaliteit in orde is.
Ik mis de 1-p lsd en 2-fdck; of komen die nog?1) 6apb
2) speed
3) oxycodon
4) mdma of 3mmc
5) kratom
Dissociatieve drugs vermijd ik sowieso want heb een dissociatieve stoornisIk mis de 1-p lsd en 2-fdck; of komen die nog?
Ah ok, snap ik helemaal. Sorry 😞Dissociatieve drugs vermijd ik sowieso want heb een dissociatieve stoornis
En tripmiddelen vermijd ik over het algemeen wel omdat ik het toch tricky vind met mijn mentale issues.
Laatst wel een keer truffels gedaan, vond het wel een bijzondere ervaring. Zit te twijfelen om een keer lage dosis LSD te proberen
Waarom sorry🥺 Ik vind het een goede vraagAh ok, snap ik helemaal. Sorry 😞
Don’t do this to me. Niet met scheikunde. 😒Nee propofol is geen narcosemiddel
Je hebt gelijk, ik zeg heel snel sorry ook als dat niet nodig is, is iets van mij.Waarom sorry🥺 Ik vind het een goede vraag
Ik mis de 4-MMC op je lijstje hahahaDit word lastig😅 maar ik denk toch:
1. Speed
2. 3mmc
3. MDMA
4. Alcohol
5. Xanax
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."