#1
Oja. Ook best wel lekker.1) a-pihp
2) a-pihp
3) a-pihp
4) a-pihp
5) a-pihp
Uitgelopen in een gasboete. Blijkbaar is openbaar zwaffelen een no go.Pure zwavel of wat. Shit. Hoe is die trip?
Oja. Ook best wel lekker.1) a-pihp
2) a-pihp
3) a-pihp
4) a-pihp
5) a-pihp
Uitgelopen in een gasboete. Blijkbaar is openbaar zwaffelen een no go.Pure zwavel of wat. Shit. Hoe is die trip?
Oh ik vergeet bijna a-pihp erbij te zetten1) a-pihp
2) a-pihp
3) a-pihp
4) a-pihp
5) a-pihp
Hoe kan His higness die vergeten :0Oja. Ook best wel lekker.
Uitgelopen in een gasboete. Blijkbaar is openbaar swaffelen een no go.
Om er binnen een paar uur spijt van te hebben en daarna bij zijn favoriete vendor wat a-phip te bestellen.Waarom neem je dan nu cocaïne....😝
Om mezelf te herrineren waarom a-pihp op nummer 1 staat 😉Om er binnen een paar uur spijt van te hebben en daarna bij zijn favoriete vendor wat a-phip te bestellen.
Lekker he die 5-mapb1. A-PIHP
2. 3-MMC
3. 5-MAPB
4. MDMA
5. Pado's
Yaaash! Één gekke bijzondere druggLekker he die 5-mapb
Beter dan mdma en 6-apb?Lekker he die 5-mapb
Jazeker maar niet volgens @De ApothekerBeter dan mdma en 6-apb?
In welke zin beter volgens jou?Jazeker maar niet volgens @De Apotheker
A-pihp vind ik wat zijn eigen ding, niet echt iets dat a-pvp probeert na te doen.Ineens zie ik steeds overal pyro/a-pihp op het forum voorbij komen. Nooit eerder van gehoord, maar blijkbaar is het geweldig want het staat super hoog in top 5en. Zit niet op te letten waarschijnlijk...
In welke zin beter volgens jou?
A-pihp is de ultieme dopamine rush, denk aan coke maar dan veel extremer.Ineens zie ik steeds overal pyro/a-pihp op het forum voorbij komen. Nooit eerder van gehoord, maar blijkbaar is het geweldig want het staat super hoog in top 5en. Zit niet op te letten waarschijnlijk...
In welke zin beter volgens jou?
Goede beschrijving van de substantie.A-pihp is de ultieme dopamine rush, denk aan coke maar dan veel extremer.
Het is te vergelijken met de euforie van base coke/methamfetamine
Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT1. Oxycodon
+++ beste bodyhigh die ook ooit meegemaakt heb, holy shit.
+ enorm euforisch en liefdevol gevoel.
+ werking houdt heel lang aan, veel langer dan ik verwacht had in ieder geval, aangezien ik het met name vergeleek met alle andere drugs in mijn top 5.
- ontzettend veel jeuk.
- relatief gezien extreem duur bij frequent gebruik.
-- ik moet heel erg uitkijken qua gebruik, aangezien het sowieso al fysiek verslavend is en ik heel erg verslavingsgezind ben, ook al is het duur.
2. MDMA
+ fijne body high
++ extreem euforisch en liefdevol gevoel.
+ ondanks dat het liefdevolle gevoel op een gegeven moment weg is, is de bodyhigh die ik heb nog wel nice (het is eigenlijk bijna hetzelfde als wat ik voel op dexamfetamine).
+ het is goedkoop.
+ het is voor mij niet verslavend.
- duurt lang voordat het inkickt.
- duurt relatief kort.
-- zodra het uitgewerkt is voel ik me ontzettend leeg en heb ik eigenlijk al meteen een dip.
- ongemakkelijke come-up.
- het is helaas niet vaak te gebruiken.
3. Dexamfetamine
+++ ik voel me enorm euforisch, energiek en gemotiveerd. Ik krijg gewoon daadwerkelijk dingen gedaan en voel me nuttig!
+ het neemt mijn vermoeidheid compleet weg, zelfs al ben ik heel moe vlak voor het gebruik.
+ ik hoef het niet illegaal te verkrijgen i.v.m. mijn ADD.
- in slaap proberen te komen is heel moeilijk.
- als ik het niet consequent gebruik, heb ik al helemaal geen motivatie om dingen te doen, nog minder dan dat ik had voordat ik dexamfetamine gebruikte.
4. Tramadol
+ de bodyhigh is erg fijn.
+ ik word er mentaal erg kalm van.
++ ik ga er echt heel intens van dromen en dat vind ik dus echt fucking vet. Het is net alsof ik in een hele lange film zit.
+ het effect houdt lekker lang aan.
- ik word er misselijk van als ik te veel neem.
- ik kan er niet zomaar aan komen i.v.m. voorschrift.
-- illegaal kopen is relatief duur.
5. S-ketamine
+ ik word er euforisch van en het zorgt ervoor dat ik mijn gevoel voor een korte periode kan onderdrukken.
+ k-holen is altijd erg leuk en vaak geeft het me ook interessante inzichten; het zorgt ervoor dat ik bewuster word van wat nou eigenlijk mijn prioriteiten horen te zijn.
+ het is makkelijk te doseren; ik ben in ieder geval nog nooit bad gegaan omdat ik te hoog doseerde, terwijl mijn doseringen altijd aan de hoge kant zitten.
-- de smaak in mijn keel is echt heel goor en went absoluut niet.
- ik word er lichtelijk misselijk van
-- ik ben er verslaafd aan geweest, omdat het dus zo'n toegankelijk middel is voor mij om te misbruiken.
- het is relatief duur, maar ja, dat is alles als je het misbruikt.
Ik gok dat hier nog veel verandering in gaat komen zodra ik GHB, 6-APB en 4-MMC geprobeerd heb.
Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik.Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT
Haha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik.
Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturenHaha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?
Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt.Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."