#1
60mg oxazepam en een glaasje wijn.
Rabbithole zei:bier zei:60mg oxazepam en een glaasje wijn.
Die arme lever/nieren van jou.
Strafkamp?bier zei:Rabbithole zei:bier zei:60mg oxazepam en een glaasje wijn.
Die arme lever/nieren van jou.
Volgende week ga ik een midweekje op kamp, dat is opzich wel een goed moment om mijn lichaam even wat rust te geven...
KoxBox zei:Strafkamp?

Petrovic zei:Van die 10mg morfine oraal voel ik echt weinig. Ik had laatst 3 genomen maar toen werd ik echt misselijk, daar voelde ik ook erg weinig van. Van een paar hijsen van een pijpje hasj voel ik meer. Eentje is wel leuk voor op de achtergrond erbij.Beanhead zei:Petrovic zei:10mg morfine oraal en 5mg diazepam.
How you feelin' ?
Zometeen gaat er een dik brokkie hash opgerookt worden![]()
Tramadol werkt een stuk harder. Best apart eigenlijk. Het zal wel IV moeten voor het echte werk.
OT: Een blikje bier erbij.
Chris Pontius zei:Had het bijna opgegeven omdat ik het teveel moeite vond :P
Petrovic zei:Van die 10mg morfine oraal voel ik echt weinig. Ik had laatst 3 genomen maar toen werd ik echt misselijk, daar voelde ik ook erg weinig van. Van een paar hijsen van een pijpje hasj voel ik meer. Eentje is wel leuk voor op de achtergrond erbij.Beanhead zei:Petrovic zei:10mg morfine oraal en 5mg diazepam.
How you feelin' ?
Zometeen gaat er een dik brokkie hash opgerookt worden![]()
Tramadol werkt een stuk harder. Best apart eigenlijk. Het zal wel IV moeten voor het echte werk.
OT: Een blikje bier erbij.
bier zei:Een blikje bacardi cola.
Net zoals die Whiskey-cola uit blik, degoutant."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."